Így kapjuk az arcunkba a reklámokat

Így kapjuk az arcunkba a reklámokat

Jön a brandformance tervezés, ami komoly falat a marketingvezetőknek is.
Ami átírja a játékszabályokat – interjú Darázs Attilával

Ami átírja a játékszabályokat – interjú Darázs Attilával

A kiterjesztett valóságban komoly potenciál van: a mostani kísértetiesen hasonlít az okostelefonok elterjedése előtti utolsó időkre. Éreztük, hogy jó lesz ez, de még nem tudtuk, hogy, hogyan. Többek közt erről is beszélt Darázs Attila az ADDICT Interactive tulajdonos ügyvezetője.
Ami átírja a játékszabályokat – interjú Darázs Attilával

Ami átírja a játékszabályokat – interjú Darázs Attilával

A kiterjesztett valóságban komoly potenciál van: a mostani kísértetiesen hasonlít az okostelefonok elterjedése előtti utolsó időkre. Éreztük, hogy jó lesz ez, de még nem tudtuk, hogy, hogyan. Többek közt erről is beszélt Darázs Attila az ADDICT Interactive tulajdonos ügyvezetője.
A mesterséges intelligencia a reklámosokat is megszorongathatja

A mesterséges intelligencia a reklámosokat is megszorongathatja

Darázs Attila szerint az adatelemzés kulcsfontosságú, viszont a keletkezett adatmennyiséget az emberi elme már nem képes befogadni és elemezni.
Ami átírja a játékszabályokat – interjú Darázs Attilával

Ami átírja a játékszabályokat – interjú Darázs Attilával

A kiterjesztett valóságban komoly potenciál van: a mostani kísértetiesen hasonlít az okostelefonok elterjedése előtti utolsó időkre. Éreztük, hogy jó lesz ez, de még nem tudtuk, hogy, hogyan. Többek közt erről is beszélt Darázs Attila az ADDICT Interactive tulajdonos ügyvezetője.
1/2