Díjat nyerhet a hétköznapi magyar erőszak

Díjat nyerhet a hétköznapi magyar erőszak

Az ACG az Ökumenikus Szeretetszolgálat számára készített, a családon belüli erőszakot bemutató kisfilmjével hozhat el nemzetközi elismerést.
Az eszközök változtak nem a célok: az ügyfelek továbbra is eladni akarnak

Az eszközök változtak nem a célok: az ügyfelek továbbra is eladni akarnak

A magyar piac pici és bizonytalan, így, aki folyamatosan növekedni akar, annak egy idő után muszáj külföldre lépnie – véli a reklámszakma egyik legsikeresebb női vezetője, Blaskó Nikolett, az ACG tulajdonosa.
Robotok a reklámszakmában - interjú Mentes Endrével

Robotok a reklámszakmában - interjú Mentes Endrével

A mesterséges intelligencia használatáról a mélységi adatelemzésben beszélni sem merünk. El tudjuk képzelni, hogy egy jól programozott, tanulni képes algoritmus milyen hatásfokkal bonyolít majd le egy online kampányt – kérdez vissza Mentes Endre, az ACG Reklámügynökség Kft. alapítója.
Az eszközök változtak nem a célok: az ügyfelek továbbra is eladni akarnak

Az eszközök változtak nem a célok: az ügyfelek továbbra is eladni akarnak

A magyar piac pici és bizonytalan, így, aki folyamatosan növekedni akar, annak egy idő után muszáj külföldre lépnie – véli a reklámszakma egyik legsikeresebb női vezetője, Blaskó Nikolett, az ACG tulajdonosa.
Az eszközök változtak nem a célok: az ügyfelek továbbra is eladni akarnak

Az eszközök változtak nem a célok: az ügyfelek továbbra is eladni akarnak

A magyar piac pici és bizonytalan, így, aki folyamatosan növekedni akar, annak egy idő után muszáj külföldre lépnie – véli a reklámszakma egyik legsikeresebb női vezetője, Blaskó Nikolett, az ACG tulajdonosa.
3/4