Óriási ACG-s siker az ICCO Global Awards díjátadón

Óriási ACG-s siker az ICCO Global Awards díjátadón

Az ügynökség munkáját a legjobb nonprofit kampánynak járó elismeréssel díjazták.
A Heineken és az ACG Hosszú távú hatékonyság kategóriában benyújtott „Soproni – Óvatos Duhaj” pályaműve érdemelte ki idén a legjobbnak járó Platina díjat

A Heineken és az ACG Hosszú távú hatékonyság kategóriában benyújtott „Soproni – Óvatos Duhaj” pályaműve érdemelte ki idén a legjobbnak járó Platina díjat

Az Effie magyarországi szervezői - az IAA Hungary és a MAKSZ – hétfőn este online díjátadón hirdették ki idén is a 120 fős zsűri értékelése alapján odaítélt hatékonysági díjakat: a 20. hazai Effie-n döntőbe jutott 59 pályamű közül 1 Platina, 4 Arany, 8 Ezüst, 14 Bronz és 32 Finalist díjas alkotás született, valamint az innovatív különdíj is kiosztásra került
Íme, ők a hazai Effie ranglista győztesei

Íme, ők a hazai Effie ranglista győztesei

Minden, az Effie Indexben és a hazai rangsorban szereplő márka és vállalat szigorú zsűrizési rendszer folyamán kapott értékelést esettanulmányaikra.
Az egyenlő bérezés fontosságára hívja fel a figyelmet az IKEA kisfilmje

Az egyenlő bérezés fontosságára hívja fel a figyelmet az IKEA kisfilmje

Megjelent az IKEA ACG Reklámügynökséggel közösen készített kisfilmje az egyenlő bérezésről. Az IKEA elkötelezetten hisz a nemek közötti egyenlőségben, amelynek eredményeként a vállalatnál azonos munkáért azonos fizetést kapnak a munkavállalók.
„Egy PR szakembernek ma is fontos a jó sajtókapcsolat, de ma már más a sajtó fogalma, mint tíz éve volt”

„Egy PR szakembernek ma is fontos a jó sajtókapcsolat, de ma már más a sajtó fogalma, mint tíz éve volt”

Mentes Endre az integrált megoldásokban hisz, de azért támaszkodik a klasszikus PR-eszközökre is, amelyek egyre inkább digitálissá válnak.
1/4