Az ügyfélszolgálatok jövője – Ügyfélszolgálati és HR-konferencia 2019

Az ügyfélszolgálatok jövője – Ügyfélszolgálati és HR-konferencia 2019

Ügyfél nélkül nincs üzlet, ezért ügyfélszolgálat nélkül sem működhet ma már egyetlen cég sem.
Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?
Jön a holografikus ügyfélszolgálat és a robot asszisztens?

Jön a holografikus ügyfélszolgálat és a robot asszisztens?

A jelen egyelőre egy kicsit szürkébb: 2019 Magyarországán még mindig az a biztos, aminek személyesen járunk utána.
Mesterséges intelligencia az ügyfélszolgálaton – a legnagyobb 2019-es újdonságok: chatbotok, gépi tanulás és társai

Mesterséges intelligencia az ügyfélszolgálaton – a legnagyobb 2019-es újdonságok: chatbotok, gépi tanulás és társai

Dr. Gustavo E. Perez-Lopez cikke.
Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?
1/5