A Bosch új szintre emelte ügyfélszolgálatát

A Bosch új szintre emelte ügyfélszolgálatát

A Bosch csoport, amely vezető szerepet tölt be a globális elektromos szerszám piacon, új korszakot nyitott ügyfélszolgálatának fejlesztésében. Az SAP AI copilotjára, a Joule-ra támaszkodó mesterséges intelligencia-alapú megoldás teljesen új alapokra helyezte a vállalat ügyfélkezelési rendszerét: növelte az ügyfélelégedettséget, csökkentette a működési költségeket, és számottevően javította az ügyfélszolgálati munkatársak munkakörülményeit.
Újabb rangos nemzetközi díjjal ismerték el a UCC AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásait

Újabb rangos nemzetközi díjjal ismerték el a UCC AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásait

A szakmai zsűri döntése alapján a United Call Centers (UCC) elnyerte a rangos Titan Business Awards díjat az ügyfélszolgálat – mesterséges intelligencia kategóriában. Az idén 25 éves magyar szolgáltató cég az általa fejlesztett, mesterséges intelligencián (AI) alapuló ügyfélszolgálati megoldásaival a legmagasabb, platina fokozatot szerezte meg.
„Töröltem az internetet″ – 7+1 vicces történet az IT ügyfélszolgálatról

„Töröltem az internetet″ – 7+1 vicces történet az IT ügyfélszolgálatról

Szinte minden informatikai szakembernek vannak vicces (és kevésbé vicces) történetei arról, hogy a kollégák milyen hibákat jelentenek be. Hallottunk már olyat, hogy valaki összetévesztette a lemezmeghajtót egy pohártartóval, sőt az is előfordult, hogy valakinek sikerült „törölnie″ az internetet. A TOPdesk most összegyűjtött 7+1 ügyfélszolgálatos történetet a legfurcsábbak közül, amik alapján kiderül: bizony mindig van min nevetni az ügyfélszolgálaton.
Vodafone ügyfelek figyelem: december 31. és január 2. között technikai átállás miatt szünetel az ügyfélkiszolgálás

Vodafone ügyfelek figyelem: december 31. és január 2. között technikai átállás miatt szünetel az ügyfélkiszolgálás

A megjelölt időszakban nem lesznek elérhetők a vállalat online felületei, mobilvásárlási szolgáltatásai, valamint a My Vodafone applikáció. A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy a televíziós, internetes és mobilszolgáltatások továbbra is zavartalanul működnek majd.
Felhasználónként évente akár 250 dollárjába is kerülhet az ügyfélszolgálatoknak a jelszóvisszaállítás

Felhasználónként évente akár 250 dollárjába is kerülhet az ügyfélszolgálatoknak a jelszóvisszaállítás

A jelszó-visszaállítások első ránézésre jelentéktelen apróságnak tűnhetnek egy ügyfélszolgálat mindennapos feladatai között. Ez azonban nem is állhatna messzebb az igazságtól a TOPdesk Magyarország szakértője szerint: a jelszavak kezelése jelentős költséget jelenthet a cégeknek, és az ügyfélszolgálaton dolgozók hatékonyságát is nagyban csökkentheti, ha sok az ilyen jellegű feladat.
1/11