Még szenvednek a vállalatok, de a jövő ügyfélszolgálataira rá sem fogunk ismerni

Még szenvednek a vállalatok, de a jövő ügyfélszolgálataira rá sem fogunk ismerni

Komoly kihívás: nem elég, hogy egyelőre nincsenek egységes IT-megoldások, az ügyfelek egyre finnyásabbak és kiismerhetetlenebbek.
A Google Chrome-ot és a Mozzilát is bevetik a csalók

A Google Chrome-ot és a Mozzilát is bevetik a csalók

A nagy böngészőkön keresztül támadnak, majd egy kamu ügyfélszolgálati oldalt vetnek be a csalók.
Belép az amerikai piacra és felvásárolja a helyi Inova Solutions-t a magyar Geomant

Belép az amerikai piacra és felvásárolja a helyi Inova Solutions-t a magyar Geomant

A vállalat 30 százalékos árbevétel-növekedést vár az akvizíciótól.
Rejtegetett szuperhősök – az ügyfélszolgálatok kiaknázatlan lehetőségei

Rejtegetett szuperhősök – az ügyfélszolgálatok kiaknázatlan lehetőségei

Ekler Ágnessel az ügyfélszolgálatok átalakulásáról, a digitális technológiák és a személyes kapcsolatok fontosságról beszélgettünk.
Hogyan építsünk sikeres webáruházat?

Hogyan építsünk sikeres webáruházat?

A minden eddiginél sebesebben bővülő e-kereskedelemben ez kulcskérdés. Jó kommunikáció, gyors és kényelmes szerviz, ezek alapvetőek.
1/3