A logisztika és a beszerzés az e-kereskedelem kulcsa

A logisztika és a beszerzés az e-kereskedelem kulcsa

Játék az árérzékenységgel, magas szintre fejlesztett logisztika és egyedi piaci szemlélet. Interjú Schmidt Richárddal.
Az ügyfélszolgálatok jövője – Ügyfélszolgálati és HR-konferencia 2019

Az ügyfélszolgálatok jövője – Ügyfélszolgálati és HR-konferencia 2019

Ügyfél nélkül nincs üzlet, ezért ügyfélszolgálat nélkül sem működhet ma már egyetlen cég sem.
Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?
Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?
Mesterséges intelligencia az ügyfélszolgálaton – a legnagyobb 2019-es újdonságok: chatbotok, gépi tanulás és társai

Mesterséges intelligencia az ügyfélszolgálaton – a legnagyobb 2019-es újdonságok: chatbotok, gépi tanulás és társai

Dr. Gustavo E. Perez-Lopez cikke.
1/6