Digital Hungary interjúcsokor - 1. rész

Digital Hungary interjúcsokor - 1. rész

Csokrokba szedtük az utóbbi hónapokban megjelent interjúkat, ha lemaradtál, most pótolhatod Ezúttal az áprilisi beszélgetéseinket olvashatod.
Élmény az ügyfélnek! De élményt a cégeknek is!

Élmény az ügyfélnek! De élményt a cégeknek is!

Tengerdi Laurával készült interjúnkból az is kiderül, hogyan érdemes a cégeknek a gondolkodásuk átállításába belekezdeni.
Középpontban az ügyfélélmény: SMS-kód helyett elég egy mosoly – interjú Mondovics Péterrel

Középpontban az ügyfélélmény: SMS-kód helyett elég egy mosoly – interjú Mondovics Péterrel

A PSD2 biztonsági előírásai az online kártyás fizetésben jelentős kihívás elé állítják a kereskedőket és a fizetéstechnológiai cégeket.
Az ügyfélélmény uralja a bankszektor digitalizációját

Az ügyfélélmény uralja a bankszektor digitalizációját

A pénzügyi applikációknak természetükből fakadóan kell egyszerre gyorsnak és könnyen használhatónak lenniük.
Mi a fontosabb: az ügyfélszerzés vagy a meglévő ügyfeleink megtartása?

Mi a fontosabb: az ügyfélszerzés vagy a meglévő ügyfeleink megtartása?

Erre a klasszikus értékesítési- és marketingkérdésre a legtöbb döntéshozó reflexből azt válaszolja: természetesen mindkettő.
4/15