Akik a vírus szorításában elérik a digitálisan kevésbé érett ügyfeleiket, most maradandó innovációt hoznak létre

Akik a vírus szorításában elérik a digitálisan kevésbé érett ügyfeleiket, most maradandó innovációt hoznak létre

Kádár Anna (Experience Designer - Works.) cikke.
Ez a krízis sok mindenre megtanítja a cégeket – interjú a NetPincér ügyvezetőjével

Ez a krízis sok mindenre megtanítja a cégeket – interjú a NetPincér ügyvezetőjével

Van néhány olyan tulajdonság, ami nélkülözhetetlen a túléléshez.
A vásárlók döntései gyakran irracionálisak – interjú Káli Györggyel

A vásárlók döntései gyakran irracionálisak – interjú Káli Györggyel

Az ügyfelek mindig tudnak meglepetéseket okozni, ezért szóba kell velük állni, az egész szervezetben kultúraváltás szükséges.
Az elrontott ügyfélmegértés

Az elrontott ügyfélmegértés

A koronavírus elterjedése után sok szektorban jelentősen átalakulnak a vásárlói szokások, egyvalami azonban változatlan marad. Na, vajon mi az?
Ott vagyunk már? - parafrázis Szamár ikonikus kérdésével kapcsolatban, avagy a vírushelyzetről másképpen

Ott vagyunk már? - parafrázis Szamár ikonikus kérdésével kapcsolatban, avagy a vírushelyzetről másképpen

A világ egy egészen más, új, és részben ismeretlen irányba fog tovább menni. Takács Antal, a CustomerView alapítójának nagyívű cikke.
1/10