Okos hívásrögzítéssel a kiemelkedő ügyfélélményért

Okos hívásrögzítéssel a kiemelkedő ügyfélélményért

A törvényi előírásoknak megfelelő, mesterségesintelligencia-alapú megoldás segít a contact centerekben a vevő elégedettség növelésében.
Az ügyfélélmény uralja a bankszektor digitalizációját

Az ügyfélélmény uralja a bankszektor digitalizációját

A pénzügyi applikációknak természetükből fakadóan kell egyszerre gyorsnak és könnyen használhatónak lenniük.
Robbanás előtt a digitális ügyfélkiszolgálás, de szakadék tátong Budapest és vidék között

Robbanás előtt a digitális ügyfélkiszolgálás, de szakadék tátong Budapest és vidék között

A telefonos és a személyes ügyintézés a leggyakoribb a magyarok körében, ugyanakkor nagy a nyitottság a digitális megoldások iránt.
Szimulációs modellezéstől az ügyfélélményig

Szimulációs modellezéstől az ügyfélélményig

A pandémia által felgyorsított digitalizáció előnyévé vált többek között, hogy kockás papír nélkül, a virtuális térben szimulációs modellezés segítségével, irodai környezetben váltak tervezhetővé a gyártósorok, az üzemi, az intralogisztikai és a karbantartási folyamatok. E tervezési modell-szemlélet segítségével nem kell a termelést megállítani vagy személyesen jelen lenni, helyette védett környezetben lehet számos feladatot elvégezni, majd célirányosan ott változtatni, ahol szükséges.
Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Offline vagy online ügyfélélmény? Erről beszélt Szabó Edit Ditte marketing szakember a Media-Digital Hungary konferencián.
1/13