Új módszerrel javíthatnak az ügyfélélményen a hazai kkv-k

Új módszerrel javíthatnak az ügyfélélményen a hazai kkv-k

Kevés dolog idegesíti jobban az ügyfeleket, mint amikor hosszan kell várni egy telefonos ügyintéző kapcsolására. Egy új ingyenes virtuális szolgáltatás segít csökkenteni ezt a felesleges és bosszantó időt.
Hogyan lehet egy webáruház ütős és ott mivel lehessen fizetni?

Hogyan lehet egy webáruház ütős és ott mivel lehessen fizetni?

Ma már szó szerint bárki elindíthat egy webáruházat a foteljéből, ezért sokkal inkább nyitottnak kellene lenniük a webáruházaknak az innovációra.
Jól nevelt robotokkal érdemes az ügyfélszolgálatokat fejleszteni

Jól nevelt robotokkal érdemes az ügyfélszolgálatokat fejleszteni

Az ügyfélszolgálatoknak egyre nagyobb szerepe lesz az ügyfelekért folytatott versenyben Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezetője szerint.
Csak a jó online ügyfélélménnyel lehetsz sikeres

Csak a jó online ügyfélélménnyel lehetsz sikeres

Az interneten vásárlók 64 százaléka hagyja el azonnal az általa böngészett webshopot, ha elakad és rövid időn belül nem kap segítséget.
Mi fogja felforgatni a kereskedelmet?

Mi fogja felforgatni a kereskedelmet?

Nem árt a ma még sic-fi-nek tűnő technológiákkal sem barátkozni. Beszámoló az Internet Hungaryről.
1/4