Élmény az ügyfélnek! De élményt a cégeknek is!

Élmény az ügyfélnek! De élményt a cégeknek is!

Tengerdi Laurával készült interjúnkból az is kiderül, hogyan érdemes a cégeknek a gondolkodásuk átállításába belekezdeni.
Középpontban az ügyfélélmény: SMS-kód helyett elég egy mosoly – interjú Mondovics Péterrel

Középpontban az ügyfélélmény: SMS-kód helyett elég egy mosoly – interjú Mondovics Péterrel

A PSD2 biztonsági előírásai az online kártyás fizetésben jelentős kihívás elé állítják a kereskedőket és a fizetéstechnológiai cégeket.
Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Offline vagy online ügyfélélmény? Erről beszélt Szabó Edit Ditte marketing szakember a Media-Digital Hungary konferencián.
Mi a fontosabb: az ügyfélszerzés vagy a meglévő ügyfeleink megtartása?

Mi a fontosabb: az ügyfélszerzés vagy a meglévő ügyfeleink megtartása?

Erre a klasszikus értékesítési- és marketingkérdésre a legtöbb döntéshozó reflexből azt válaszolja: természetesen mindkettő.
Év Internetes Kereskedője Díj: egy olyan verseny, ahol mindenki nyerhet

Év Internetes Kereskedője Díj: egy olyan verseny, ahol mindenki nyerhet

Meglehetősen tiszta képet kapnak a piaci helyzetről és a saját pozíciójukról azok az online kereskedő cégek, amelyek megmérettetik magukat az idén tizennegyedik alkalommal megrendezett Év Internetes Kereskedője Díj versenyén. Deák András főszervező szerint érdemes részt venni a díjmentes versenyen, mert csak nyerni lehet vele.
1/12