Év Internetes Kereskedője Díj: egy olyan verseny, ahol mindenki nyerhet

Év Internetes Kereskedője Díj: egy olyan verseny, ahol mindenki nyerhet

Meglehetősen tiszta képet kapnak a piaci helyzetről és a saját pozíciójukról azok az online kereskedő cégek, amelyek megmérettetik magukat az idén tizennegyedik alkalommal megrendezett Év Internetes Kereskedője Díj versenyén. Deák András főszervező szerint érdemes részt venni a díjmentes versenyen, mert csak nyerni lehet vele.
Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Offline vagy online ügyfélélmény? Erről beszélt Szabó Edit Ditte marketing szakember a Media-Digital Hungary konferencián.
Az elrontott ügyfélmegértés

Az elrontott ügyfélmegértés

A koronavírus elterjedése után sok szektorban jelentősen átalakulnak a vásárlói szokások, egyvalami azonban változatlan marad. Na, vajon mi az?
Az ajtók záródnak – és mi van az ablakokkal? Ügyélkapcsolatokról, a munkatársak erejéről és arról, hogy a profit-e az első

Az ajtók záródnak – és mi van az ablakokkal? Ügyélkapcsolatokról, a munkatársak erejéről és arról, hogy a profit-e az első

Takács Antal (CustomerView) cikke.
Akik a vírus szorításában elérik a digitálisan kevésbé érett ügyfeleiket, most maradandó innovációt hoznak létre

Akik a vírus szorításában elérik a digitálisan kevésbé érett ügyfeleiket, most maradandó innovációt hoznak létre

Kádár Anna (Experience Designer - Works.) cikke.
1/11