
2024. szeptember 02. 14:57Szánj az olvasásra 2 percet!
A hazai piacon újdonságnak számító Yepp, teljesen digitális előfizetést eredetileg a fiatal közönségnek alkotta meg a Yettel, de az első két hónap eredményei alapján világosan látszik: az előfizetők között ugyanolyan arányban megtalálható a 18-35 éves korosztály, mint az idősebb, 36-55 év közötti előfizetők, azaz a kényelemre való igény átível a generációkon.
E-volution

2024. július 03. 15:11Szánj az olvasásra 4 percet!
A valóságot és a virtuális valóságot ötvöző interaktív élmények mára elérhetőek, és egyre inkább mindennapjaink és üzletmenetünk részévé válnak. Bár az iparági elfogadása még folyamatban van, a technológiai óriások már milliárdokat fektettek be a metaverzumba, ami garantálja, hogy a közeljövőben kiemelt szerepet kapjon a technológia - áll a legfrissebb Deloitte Quality Engineering Trends Report-ban. A hangsúly a tesztelésen van, állapítja meg a jelentés.
E-volution

2024. május 18. 06:11Máthé BenceSzánj az olvasásra 5 percet!
Mocsai Zoltán, a Peugeot marketing vezetője a marketingkommunikáció és az ügyfélattitűd kapcsolatáról beszélt a Digital-Media Hungary konferencián.
Marketing