A technológia és a tökéletes ügyfélélmény teheti sikeressé a vállalatokat

A technológia és a tökéletes ügyfélélmény teheti sikeressé a vállalatokat

Nem a technológia elérhetetlensége, hanem a szemléletmód akadályozza a vállalati digitalizációt, de szerencsére egyre több a jó példa is.
Már nem csak a termék ára izgatja a vásárlókat

Már nem csak a termék ára izgatja a vásárlókat

Jó bőrben van az online kereskedelem, ám a kereskedőkre nagy nyomás is nehezedik.
Csak a jó online ügyfélélménnyel lehetsz sikeres

Csak a jó online ügyfélélménnyel lehetsz sikeres

Az interneten vásárlók 64 százaléka hagyja el azonnal az általa böngészett webshopot, ha elakad és rövid időn belül nem kap segítséget.
Jön a holografikus ügyfélszolgálat és a robot asszisztens?

Jön a holografikus ügyfélszolgálat és a robot asszisztens?

A jelen egyelőre egy kicsit szürkébb: 2019 Magyarországán még mindig az a biztos, aminek személyesen járunk utána.
Új módszerrel javíthatnak az ügyfélélményen a hazai kkv-k

Új módszerrel javíthatnak az ügyfélélményen a hazai kkv-k

Kevés dolog idegesíti jobban az ügyfeleket, mint amikor hosszan kell várni egy telefonos ügyintéző kapcsolására. Egy új ingyenes virtuális szolgáltatás segít csökkenteni ezt a felesleges és bosszantó időt.
1/5