Az ajtók záródnak – és mi van az ablakokkal? Ügyélkapcsolatokról, a munkatársak erejéről és arról, hogy a profit-e az első

Az ajtók záródnak – és mi van az ablakokkal? Ügyélkapcsolatokról, a munkatársak erejéről és arról, hogy a profit-e az első

Takács Antal (CustomerView) cikke.
Akik a vírus szorításában elérik a digitálisan kevésbé érett ügyfeleiket, most maradandó innovációt hoznak létre

Akik a vírus szorításában elérik a digitálisan kevésbé érett ügyfeleiket, most maradandó innovációt hoznak létre

Kádár Anna (Experience Designer - Works.) cikke.
Ez a krízis sok mindenre megtanítja a cégeket – interjú a NetPincér ügyvezetőjével

Ez a krízis sok mindenre megtanítja a cégeket – interjú a NetPincér ügyvezetőjével

Van néhány olyan tulajdonság, ami nélkülözhetetlen a túléléshez.
Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Offline vagy online ügyfélélmény? Erről beszélt Szabó Edit Ditte marketing szakember a Media-Digital Hungary konferencián.
Az elrontott ügyfélmegértés

Az elrontott ügyfélmegértés

A koronavírus elterjedése után sok szektorban jelentősen átalakulnak a vásárlói szokások, egyvalami azonban változatlan marad. Na, vajon mi az?
1/11