Akciós újságok egy helyen: új termékkel bővül a Central Médiacsoport

Akciós újságok egy helyen: új termékkel bővül a Central Médiacsoport

A Startlap portfóliójába került az Akciós-Újság.hu, amelyet nemrég vásárolt meg a Central Médiacsoport. A lapkiadó célja, hogy belépjen a digitális szórólapok piacára, amellyel nemcsak olvasók tízezreit tudják kiszolgálni, de a papír alapú újságok felváltásával hosszútávon a környezeti terhelés csökkentéséhez is hozzájáruljon.
Gyermekbarát médiumnak nyilvánították a Nők Lapját

Gyermekbarát médiumnak nyilvánították a Nők Lapját

Több mint egy év közös munkájának eredményét követően szerezte meg a Central Médiacsoport kiadványa a „Gyermekbarát média és reklám – Felelősen a gyerekekért” védjegyet. A Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány által kiosztott címet a Magyarországon megjelenő sajtótermékek közül elsőként érdemelte ki a Nők Lapja, amely médium kiemelt figyelmet fordít a reklámozás, a kép- és szövegalkotás területén a legfontosabb gyermekvédelmi irányelvekre. A lapkiadó a védjegy megszerzését követően a gyerekjogokról indít kampányt.
Idén kivakarjuk az újságírást a sz@rból?!

Idén kivakarjuk az újságírást a sz@rból?!

A kismacskás videók, a politika és a piac is marcangolja a „negyedik hatalmi ágat”, de ha összefogunk, minden lehetséges! *És becsúszik egy szovjet induló…
Sajtódíjat indít a Siemens

Sajtódíjat indít a Siemens

Újraindítja médiadíját a Siemens, amellyel a technológia területén kimagasló minőségű munkát végző újságírókat és tartalomkészítőket kívánja elismerni. A Siemens Media Award 2023 regionális sajtópályázatra Közép- és Kelet-Európa hét országában (Ausztria, Horvátország, Magyarország, Lengyelország, Szerbia, Szlovákia és Szlovénia) nevezhetnek újságírók, valamint a közösségi média- és más felületek tartalomkészítői is.
70 fővel indul a távozó indexesek új lapja, a Telex

70 fővel indul a távozó indexesek új lapja, a Telex

70 újságíróval indulhat el a távozó indexesek lapja, a Telex - derül ki a szerkesztőség Facebook-on közzétett közleményéből.
1/4