Ajánlórendszerek: az e-kereskedelem “profi értékesítői”

Ajánlórendszerek: az e-kereskedelem “profi értékesítői”

A releváns termékajánlások nagyban tudják javítani a felhasználói élményt, ezáltal növelik a konverziót, a vásárlói hűséget és elkötelezettséget is.
Multiplatform tartalom és értékesítés

Multiplatform tartalom és értékesítés

A televízió számára ma már elvárás a multiplaftorm jelenlét.
Ezek a legértékesebb márkák

Ezek a legértékesebb márkák

Közzétették a 2021-es BrandZ Top 100 legértékesebb globális márka listáját, mely megmutatja, hogy melyek a világ legértékesebb márkai.
Digitális értékesítési eszközökkel erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt

Digitális értékesítési eszközökkel erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és értékesítsék sorsjegyeiket, ezzel növelve az ügyfélélményt is.
Tovább folytatja kereskedelmi partnerhálózatának támogatását a Szerencsejáték Zrt.

Tovább folytatja kereskedelmi partnerhálózatának támogatását a Szerencsejáték Zrt.

Ezzel a lépéssel további 1,5-2 milliárd forint jutalékot juttathat partnerértékesítőinek a vállalat.
2/3