2024. október 03. 09:23Szánj az olvasásra 4 percet!
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
E-volution
2023. november 01. 15:22Szánj az olvasásra 6 percet!
Összegyűjtöttük azokat a pontokat, amelyeket minden cégnek át kell gondolnia, amely sales csapatot működtet. A vállalatoknak hatékonyabbá kell tenniük a folyamataikat, amelyekhez új eszközökre van szükségük.
Marketing
2023. július 21. 12:09Szánj az olvasásra 2 percet!
Az értékesítési vezetők optimizmusa 37 százalékkal több eredményes üzletkötést hozhat hosszú távon azon kollégákhoz képest, akik nem látják olyan pozitívan a világot - derül ki az egyik legnagyobb, hazai alapítású tréningcég, a Comline Budapest Kft. összefoglalójából. A legjobb HR-esek a megszerzett tapasztalat, képességek és tudásszint mellett a jelentkezők beállítottságát is megvizsgálják, sőt, akár a fókuszt is erre helyezik, hiszen a tudás pótolható, a hozzáállás azonban csak nagyon nehezen vagy egyáltalán nem. A pozitív hozzállás pedig nagymértékben összefügg a munka és magánélet egyensúlyával.
Human