Hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia (AI) és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?

Hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia (AI) és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?

Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
Íme a B2B-értékesítők megváltozott világának 5 legnagyobb kihívása!

Íme a B2B-értékesítők megváltozott világának 5 legnagyobb kihívása!

Összegyűjtöttük azokat a pontokat, amelyeket minden cégnek át kell gondolnia, amely sales csapatot működtet. A vállalatoknak hatékonyabbá kell tenniük a folyamataikat, amelyekhez új eszközökre van szükségük.
Az értékesítési vezetők optimizmusa súlyos forintokban mérhető

Az értékesítési vezetők optimizmusa súlyos forintokban mérhető

Az értékesítési vezetők optimizmusa 37 százalékkal több eredményes üzletkötést hozhat hosszú távon azon kollégákhoz képest, akik nem látják olyan pozitívan a világot - derül ki az egyik legnagyobb, hazai alapítású tréningcég, a Comline Budapest Kft. összefoglalójából. A legjobb HR-esek a megszerzett tapasztalat, képességek és tudásszint mellett a jelentkezők beállítottságát is megvizsgálják, sőt, akár a fókuszt is erre helyezik, hiszen a tudás pótolható, a hozzáállás azonban csak nagyon nehezen vagy egyáltalán nem. A pozitív hozzállás pedig nagymértékben összefügg a munka és magánélet egyensúlyával.
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője

Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője

Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a cég kereskedelemmel kapcsolatos feladatait a régióban (Magyarország, Románia, Bulgária, Szlovákia és Csehország), ezzel együtt pedig a kelet-közép-európai üzleti felső vezetés tagja is lett. A magyar szakember 13 évvel ezelőtt csatlakozott a Danone Magyarország csapatához, azóta számos pozícióban bizonyította szakértelmét és kiváló vezetői képességeit.
Mivel győzheti le a személyes értékesítő a mesterséges intelligenciát

Mivel győzheti le a személyes értékesítő a mesterséges intelligenciát

Nincsenek könnyű helyzetben azok a hazai vállalkozások, amelyek fennmaradása, sikere jelentős mértékben az értékesítőik munkájának hatékonyságán múlik. A potenciális vevőkre zúduló információáradatban, élesedő versenyben kell megtalálniuk azokat a megoldásokat, módszereket, amelyekkel a meglévő ügyfelek megtartása, kiszolgálása mellett új megrendelőket is meg tudnak szólítani termékeikkel, szolgáltatásaikkal.
1/3