Megőrülnek a vásárlók az állandó izgalomtól, miközben egyszerűségre és élményre vágynak

Megőrülnek a vásárlók az állandó izgalomtól, miközben egyszerűségre és élményre vágynak

Jó kérdés az is, hogy kik azok, akik véleményére adnak, ha költeni akarják a pénzt.
Adj élményt a vásárlódnak, tedd őt boldoggá

Adj élményt a vásárlódnak, tedd őt boldoggá

Tök egyszerű, nem?
Online vásárlásélményed lehet a sarki boltban is

Online vásárlásélményed lehet a sarki boltban is

Az utóbbi években lendületet kapott paradigmaváltásnak az aktuális buzzwordje a ″phygital design″.
Amikor a Szopófantom letarolta az internetet

Amikor a Szopófantom letarolta az internetet

Offline és online egymásba ágyazódása, márkák negatív influencer-környezetben, méhként repdeső élményvadászok - interjú Vida Eszterrel (SentiOne).
Mitől olyan sikeres az Amazon és a Tesla?

Mitől olyan sikeres az Amazon és a Tesla?

A vásárló élmény határozza meg, hogy van-e helyed a piacon.
1/3