Mikor bukhatod az ügyfeleidet?

Mikor bukhatod az ügyfeleidet?

A digitális élményplatformokba beépített webes analitikai eszközöknek köszönhetően a vásárlók legkevesebb “zaklatásával” nyerhetjük ki a legtöbb információt arról, hogy mit is akarnak az ügyfeleink.
Mit NEM élhet át az ügyfél? Segítségül hívtuk a Service Design-t.

Mit NEM élhet át az ügyfél? Service Design nap

Tervezés és módszertanok keresése és meghatározása üzletedre profilozva.
Nem kell, hogy a vásárlás nyűg legyen!

Nem kell, hogy a vásárlás nyűg legyen!

Kabarcz Balázst kérdeztük automatizációról, okostelefonos céges kultúráról és persze a mindenható vásárló élményről is.
A mobil sapiens: az okostelefon butít?

A mobil sapiens: az okostelefon butít?

Az okoseszközök sunyin fejtik ki hatásukat az önmagunkkal való kapcsolatunk terén. Geszvein Erika pszichológus cikke, 1. rész.
Nem kell, hogy a vásárlás nyűg legyen!

Nem kell, hogy a vásárlás nyűg legyen!

Kabarcz Balázst kérdeztük automatizációról, okostelefonos céges kultúráról és persze a mindenható vásárló élményről is.
1/6