A fogyasztókkal való személyes kapcsolat erősítése mentheti meg a boltokat

A fogyasztókkal való személyes kapcsolat erősítése mentheti meg a boltokat

Attitűdváltás, elviselhető személyre szabott kommunikáció, élménycunami - ezekre kell figyelnie a jövő kereskedőinek.
Megőrülnek a vásárlók az állandó izgalomtól, miközben egyszerűségre és élményre vágynak

Megőrülnek a vásárlók az állandó izgalomtól, miközben egyszerűségre és élményre vágynak

Jó kérdés az is, hogy kik azok, akik véleményére adnak, ha költeni akarják a pénzt.
Itt dől el, hogy az ügyfél minket választ-e! (versenyfelhívás)

Itt dől el, hogy az ügyfél minket választ-e! (versenyfelhívás)

A lelkes és buzgó ügyfélszolgálat aranyat ér – az Internet Hungary 2019 versenypályázatán pedig fődíjat. Várjuk a jelentkezőket!
A fogyasztókkal való személyes kapcsolat erősítése mentheti meg a boltokat

A fogyasztókkal való személyes kapcsolat erősítése mentheti meg a boltokat

Attitűdváltás, elviselhető személyre szabott kommunikáció, élménycunami - ezekre kell figyelnie a jövő kereskedőinek.
Amikor a Szopófantom letarolta az internetet

Amikor a Szopófantom letarolta az internetet

Offline és online egymásba ágyazódása, márkák negatív influencer-környezetben, méhként repdeső élményvadászok - interjú Vida Eszterrel (SentiOne).
1/4