Langmár Kommunikáció cikkei 1. oldal

Keresőoptimalizálás, ahogy kevesen csinálják: hogyan, mivel integráld? - vendégszerzőnk írása

Keresőoptimalizálás, ahogy kevesen csinálják: hogyan, mivel integráld? - vendégszerzőnk írása

A keresőoptimalizálás annak módszere, hogy hirdetések nélkül, sima keresésekből forgalmat irányíts a honlapodra.
Hogyan kommunikálj most, hogy beindul az élet? - vendégszerzőnk írása

Hogyan kommunikálj most, hogy beindul az élet? - vendégszerzőnk írása

Hurrá, újjáéled a gazdaság! Sok szektorban költekezési lázra lehet számítani. Milyen üzleti kommunikáció passzol ehhez a Langmár Kommunikáció szerint?
Csak nem beletörődni! Marketing stratégiák a járvány idejére

Csak nem beletörődni! Marketing stratégiák a járvány idejére

„Nehéz idők járnak, úgyhogy spórolni kell” – ez a bukás tuti receptje.
Szövegírás villámtippek, hogy szép szóval adj el

Szövegírás villámtippek, hogy szép szóval adj el

Az ügyfelek eredményeket vásárolnak, nem módszereket! Megoldásokra és válaszokra kíváncsiak.
Így hozd ki magadból a kreatív marketingest!

Így hozd ki magadból a kreatív marketingest!

Nem muszáj hirdetésekre költened. „Csak” arra lesz szükség, hogy saját magadból és a tudásodból megossz. De hogyan kezdj neki?
Hogyan írj hatékony szöveget a hirdetéseidhez? - vendégszerzőnk írása

Hogyan írj hatékony szöveget a hirdetéseidhez? - vendégszerzőnk írása

A jó hirdetés legyen ütős. Ezt mindenki tudja, de a Langmár Kommunikáció szakmai cikkéből az is kiderül, miként valósíthatod meg a gyakorlatban!
Hogyan vészelheti át céged a nehéz időket? Üzleti kommunikációs tippek - vendégszerzőnk írása

Hogyan vészelheti át céged a nehéz időket? Üzleti kommunikációs tippek - vendégszerzőnk írása

Ha egy cég úgy érzi, bajba került, hajlamos lehet elnémulni, de ezzel mindig csak tetézi a problémáit.
Hogyan értékeld ki az idei marketing tervedet?

Hogyan értékeld ki az idei marketing tervedet?

„Aki nem tervez, a bukást tervezi meg” – nem kisebb stratégiai gondolkodótól származik a marketing tervekre is érvényes idézet, mint Winston Churchill. Legalább ennyire fontos azonban, hogy ne csupán előre gondolkodjunk, hanem a terveink eredményességét is kiértékeljük. Méghozzá nem csupán menetközben, hétről hétre, de egészében is át kell néznünk az éves stratégiánkat, hogy stabil adatokra építsünk 2021-ben.
A linkcsere: marketing-csodafegyver vagy öngól?

A linkcsere: marketing-csodafegyver vagy öngól?

A linkcsere talán a legolcsóbb megoldás, ha szeretnél minél nagyobb forgalmat terelni a honlapodra. Viszont nem mindegy, hol jelenik meg az oldaladra mutató link.
Bizalom nélkül soha: az üzleti kommunikáció alapértékéről

Bizalom nélkül soha: az üzleti kommunikáció alapértékéről

Nemcsak a párkapcsolatok, hanem az üzleti kommunikáció terén is érvényes: bizalom nélkül jobb, ha... hagyjuk az egészet. Ha azonban ez megvan, akkor a marketing és az értékesítés sem emészt fel annyi forrást. Hogyan alapozható meg?
1/2