Kovács Ágnes Lilla cikkei 1. oldal

„Eredeti gondolat csak őszinteségből jön!” – interjú Molnár Viola Annával

„Eredeti gondolat csak őszinteségből jön!” – interjú Molnár Viola Annával

Az, hogy influencer vagy-e, nem elhatározás kérdése, hanem azon múlik, hogy az online közösség azzá tesz-e téged.
Megismerni a világot? De mégis, hogyan?

Megismerni a világot? De mégis, hogyan?

Beszámoló az Evolution Konferencia első napjáról Gulyás Jánossal, Mérő Lászlóval és Kevinnel, a Reszkessetek, betörőkből.
Az algoritmusok már vívják a csatáikat!

Az algoritmusok már vívják a csatáikat!

Mező László az algoritmusok jelenleg is dúló csatájára, a mesterséges intelligencia veszélyeire figyelmeztet.
„A reklámszakmának minden területen segítenie kell!” – interjú Bujdosó Biankával

„A reklámszakmának minden területen segítenie kell!” – interjú Bujdosó Biankával

Nekünk is felelősségünk van abban, mire tanítjuk a fogyasztókat és hogyan hívjuk fel a figyelmüket arra, hogy a digitális tér nem csak játék.
Amikor az ember visszamegy a süllyedő hajóra a kapitány kutyájáért

Amikor az ember visszamegy a süllyedő hajóra a kapitány kutyájáért

Az üzleti életben bizony gyakran kell kérnünk: fogyasztói figyelmet, a pénztárcák megnyitását, vagy fizetésemelést. Kevesen csinálják ezt profin.
„Eredeti gondolat csak őszinteségből jön!” – interjú Molnár Viola Annával

„Eredeti gondolat csak őszinteségből jön!” – interjú Molnár Viola Annával

Az, hogy influencer vagy-e, nem elhatározás kérdése, hanem azon múlik, hogy az online közösség azzá tesz-e téged.
„A reklámszakmának minden területen segítenie kell!” – interjú Bujdosó Biankával

„A reklámszakmának minden területen segítenie kell!” – interjú Bujdosó Biankával

Bujdosó Bianka az ACG Reklámügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója a reklámozók felelősségéről is beszélt!
„A reklámszakmának minden területen segítenie kell!”

„A reklámszakmának minden területen segítenie kell!”

Nekünk is felelősségünk van abban, mire tanítjuk a fogyasztókat – állítja Bujdosó Bianka az ACG Reklámügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója.
„A játékot kell szeretni, nem a kihívást!”

„A játékot kell szeretni, nem a kihívást!”

Milyen Trunk Tomi influencer, könyvszerző, sí magyar bajnok anyukájának lenni? - erről faggattuk Trunkné dr. Jánosy Zsuzsannát, a BrandTrend társtulajdonosát.
Megérzés és figyelemelterelés - ez kell a sikeres kommunikációhoz!

Megérzés és figyelemelterelés - ez kell a sikeres kommunikációhoz!

Az életéről készült filmet 400 ezren látták, Belgiumban díjakat is nyert. A Viszkis a Media Hungary konferencián arról beszélt, hogyan vált márkává.
1/5