Lippai Roland cikkei 1. oldal

Szeretjük a versenyt, mert egyre jobbá tesz bennünket – interjú a Hírstart főnökével

Szeretjük a versenyt, mert egyre jobbá tesz bennünket – interjú a Hírstart főnökével

A híraggregátor oldalak egyedi megoldásaikkal és gondolkodásmódjukkal jól tudják magukat tartani a Google és Facebook uralmának idején is.
A vásárlók döntései gyakran irracionálisak – interjú Káli Györggyel

A vásárlók döntései gyakran irracionálisak – interjú Káli Györggyel

Az ügyfelek mindig tudnak meglepetéseket okozni, ezért szóba kell velük állni, az egész szervezetben kultúraváltás szükséges.
Különcök és zsenik a csapatban – de meddig mehet el egy vezető?

Különcök és zsenik a csapatban – de meddig mehet el egy vezető?

Balázs Barbarát, az Atmedia üzletfejlesztő és értékesítés támogató igazgatóját kérdeztük emberről persze a koronavírus és a médiapiac viszonyáról is.
Szabályozható az emberi hülyeség?

Szabályozható az emberi hülyeség?

Jól kikérdeztük Lévai Richárdot arról, hogy miért is jó a GDPR, ki mit veszít, ha figyelmen kívül hagyja.
A cégek lassan ráébrednek a dizájnszemlélet fontosságra

A cégek lassan ráébrednek a dizájnszemlélet fontosságra

Kolozsi Istvánt kérdeztük arról az összegányolt felületekről, az érzékenységről és napjaink dizájneréről.
Ez a krízis sok mindenre megtanítja a cégeket – interjú a NetPincér ügyvezetőjével

Ez a krízis sok mindenre megtanítja a cégeket – interjú a NetPincér ügyvezetőjével

Van néhány olyan tulajdonság, ami nélkülözhetetlen a túléléshez.
Aki ügyfélélménnyel foglalkozik, sosem dőlhet hátra

Aki ügyfélélménnyel foglalkozik, sosem dőlhet hátra

Maczinkó Ákos, a Works. Hungary ügyvezetője, a Testbirds Kft. partnere világítja meg korunk sajátosságait az ügyfélélmény felől.
Ki ez a kolboid és mit akar nekünk üzenni?

Ki ez a kolboid és mit akar nekünk üzenni?

Kolboid írásaiban megkérdőjelezi azt, amit tudni vélünk magunkról, a világról. A hozzá való viszonyod pedig az dönti el, hogy az egód mennyire képes elviselni a (mentális-pszichológiai)rutinból való kibillentést.
Miért játszik a kismacska és miért az ember?

Miért játszik a kismacska és miért az ember?

A videójátékok káros hatásairól már megírtak mindent és annak az ellenkezőjét is, így mi most nem erre az ösvényre léptünk. Hanem egy másikra.
Van-e helye az intuíciónak a döntéshozatalban, ha ilyen sok adatunk van?

Van-e helye az intuíciónak a döntéshozatalban, ha ilyen sok adatunk van?

Tetszik vagy sem, de a nem mért dolgok is hatással vannak a folyamatokra és a döntésekre is. Interjú Lengyel Zoltánnal.
1/28