Turcsán Tamás Péter cikkei 1. oldal

Media Hungary: hol tart ma a digitális marketing?

Media Hungary: hol tart ma a digitális marketing?

A natív hirdetések az igazi sztárok, amelyek a tartalommarketing eszközeit kombinálják az online lehetőségek nyújtotta hajszálpontos célzással – hangzott el többek közt a 21. Media Hungary konferencián Siófokon. Főként egyes külföldi előadók érdekes megközelítését bemutató összefoglalónk következik.
A hiányzó láncszem: mitől működne a hazai startupvilág?

A hiányzó láncszem

A messze földön híres magyar innováció többnyire csak legenda, a valóság, hogy egyre kisebb az esélyünk, regionálisan kiemelkedő teljesítményt elérni.
Médiasztárok egykor és most

Médiasztárok egykor és most

Mit tanulhatnak a 21. század médiaszemélyiségei (bloggerek és vloggerek) a 20. századi sztárok, hírességek, celebek példáiból? Guld Ádám a jubileumi XX. Média Hungary-n, Siófokon bebizonyította, hogy felnőttek a néhány éve bloggerként előadó internet-generáció tagjai. Előadása után azonnal megkértem, hogy készítsen nekem egy kicsit részletesebb képet az új generációs celebekről, a hétköznapi hírességekről.
A franciák 5 lépésből építettek startup világot

A franciák 5 lépésből építettek startup világot

Franciaország rájött, hogy nem akar kimaradni startup sikertörténetekből. Az állam öt meglepő döntéssel sikertörténetet épít. Jó lenne tanulni tőlük.
Szingapúr: Kelet startup fővárosa

Szingapúr: Kelet startup fővárosa

Szingapúr érdekes izgalmas és vibráló. Az utcán szokatlan tisztaság és rend. Persze mindössze 6 millióan lakják a startup világáról is híres szigetet.
Mobile-First, Tartalommarketing, Spammerek

Mobile-First, Tartalommarketing, Spammerek

A 2014-es esztendő rengeteg változást hozott az online marketing világában, különösen igaz ez a keresőoptimalizálásra (SEO) és a tartalommarketingre. De mi várható idén?