Mozsik Tibor cikkei 1. oldal

Magyar reklámtorta 2014: mindenki örülhet

Magyar reklámtorta 2014: mindenki örülhet

A magyarországi reklámpiac szereplőinek többsége elégedetten zárta 2014-et: szinte valamennyi szegmensben növekedtek a reklámköltések, és a pozitív trend a következő években is folytatódhat. A jelenlévők elsőként az Evolution konferencián hallhatták az aktuális számokat, a szakmai szervezetek képviselői ugyanis itt számoltak be a hazai reklámpiac tavalyi alakulásáról.
Online tőzsde, hirdetéseknek - Interjú Erős Attilával

Online tőzsde, hirdetéseknek - Interjú Erős Attilával

Az Internet Hungary konferenciákon rendszeresen szóba kerülnek olyan témák is, amelyek a gyakorlatban csak néhány év múlva lehetnek érdekesek, azonban érdemes ilyenkor nem csak az épp most aktuális, hanem a közeljövőt is érintő, előremutató témákról is beszélni. Erős Attila a Fastbridge ügyvezetője éppen e téma szakértője. Cikkünkben őt és a szakma főbb trendjeit is igyekszünk bemutatni.
Online tőzsde, hirdetéseknek - Interjú Erős Attilával

Online tőzsde, hirdetéseknek - Interjú Erős Attilával

Az Internet Hungary konferenciákon rendszeresen szóba kerülnek olyan témák is, amelyek a gyakorlatban csak néhány év múlva lehetnek érdekesek, azonban érdemes ilyenkor nem csak az épp most aktuális, hanem a közeljövőt is érintő, előremutató témákról is beszélni. Erős Attila a Fastbridge ügyvezetője éppen e téma szakértője. Cikkünkben őt és a szakma főbb trendjeit is igyekszünk bemutatni.
A netes információ értéke a nullához konvergál!?

A netes információ értéke a nullához konvergál!?

Az online médiából származó hagyományos hirdetési bevételek minden nagy kiadó esetében esetében folyamatosan csökkennek. Hogyan és milyen tevékenységekből egészíthetik ki az alaptevékenységükből kieső forgalmat? – a májusi Média Hungary konferencián jobbára erről szóltak az ″Újratervezés! A médiavállalatok felépítésének és üzemeltetésének átszervezése″ szekciójának előadásai.
Te jó ég, mi kerül majd ezer milliárdba? Internet Hungary összefoglaló M2M és IoT

Te jó ég, mi kerül majd ezer milliárdba? Internet Hungary összefoglaló M2M és IoT

A meglévő hazai távközlési hálózatok nem fogják tudni kielégíteni a várható adatrobbanást, tehát biztosan szükség lesz a kommunikációs hálózatok fejlesztésére is. 2018-ig a hazai szolgáltatók a távközlési hálózatok terén akár 200-300 milliárd forintnyi fejlesztést is megvalósíthatnak, ennek következtében néhány éven belül a hazai GDP-ből látható mértékben vehetik majd ki a részüket az Internet of Things-hez köthető beruházások.
Online tőzsde, hirdetéseknek - Interjú Erős Attilával

Online tőzsde, hirdetéseknek - Interjú Erős Attilával

Az Internet Hungary konferenciákon rendszeresen szóba kerülnek olyan témák is, amelyek a gyakorlatban csak néhány év múlva lehetnek érdekesek, azonban érdemes ilyenkor nem csak az épp most aktuális, hanem a közeljövőt is érintő, előremutató témákról is beszélni. Erős Attila a Fastbridge ügyvezetője éppen e téma szakértője. Cikkünkben őt és a szakma főbb trendjeit is igyekszünk bemutatni.
Amikor mérhetővé válik a mérhetetlen

Amikor mérhetővé válik a mérhetetlen

Hagyományos hirdetések helyett egyre inkább a lead alapú együttműködéseket keresik, illetve megérzések helyett inkább adatokra támaszkodnak a hirdetők. Mezei Márkot, a Quaestor Csoport operatív marketing igazgatóját a Média Hungary 2014 konferencián tartott előadását követően kérdeztük.