2015. március 26. 05:45Mozsik TiborSzánj az olvasásra 6 percet!
A magyarországi reklámpiac szereplőinek többsége elégedetten zárta 2014-et: szinte valamennyi szegmensben növekedtek a reklámköltések, és a pozitív trend a következő években is folytatódhat. A jelenlévők elsőként az Evolution konferencián hallhatták az aktuális számokat, a szakmai szervezetek képviselői ugyanis itt számoltak be a hazai reklámpiac tavalyi alakulásáról.
Marketing
2014. szeptember 22. 09:01Mozsik TiborSzánj az olvasásra 8 percet!
Az Internet Hungary konferenciákon rendszeresen szóba kerülnek olyan témák is, amelyek a gyakorlatban csak néhány év múlva lehetnek érdekesek, azonban érdemes ilyenkor nem csak az épp most aktuális, hanem a közeljövőt is érintő, előremutató témákról is beszélni. Erős Attila a Fastbridge ügyvezetője éppen e téma szakértője. Cikkünkben őt és a szakma főbb trendjeit is igyekszünk bemutatni.
Interjúk
2014. szeptember 22. 09:01Mozsik TiborSzánj az olvasásra 8 percet!
Az Internet Hungary konferenciákon rendszeresen szóba kerülnek olyan témák is, amelyek a gyakorlatban csak néhány év múlva lehetnek érdekesek, azonban érdemes ilyenkor nem csak az épp most aktuális, hanem a közeljövőt is érintő, előremutató témákról is beszélni. Erős Attila a Fastbridge ügyvezetője éppen e téma szakértője. Cikkünkben őt és a szakma főbb trendjeit is igyekszünk bemutatni.
Internet Hungary
2014. május 23. 09:31Mozsik TiborSzánj az olvasásra 5 percet!
Az online médiából származó hagyományos hirdetési bevételek minden nagy kiadó esetében esetében folyamatosan csökkennek. Hogyan és milyen tevékenységekből egészíthetik ki az alaptevékenységükből kieső forgalmat? – a májusi Média Hungary konferencián jobbára erről szóltak az ″Újratervezés! A médiavállalatok felépítésének és üzemeltetésének átszervezése″ szekciójának előadásai.
E-volution