M. Szabó Dániel cikkei 1. oldal

Elég paranoiás vagy? Akkor sikeres lehetsz!

Elég paranoiás vagy? Akkor sikeres lehetsz!

A piac újabb és újabb kihívásainak, paranoid állapotokat előidéző szerepét járta körbe számos előadó a Media Hungary szerda délelőtti szekciójában. Ennek címe „Legjobb barátom a paranoia – Konkurenciaharc a digitális korban” volt. Izgalmas és érdekes helyszíni beszámoló következik, amiből kiderül többek közt, hogy milyen az a hamburger-egzisztencia, vagy hogyan robbant be egy stabil piacra a CNN hírtelevízió.

Közösségi média – a kampányok szolgálatában

A közösségi média véleményformáló erejét – Ferenc Pápa @pontifex Twitter azonosítója mellett – számos nemzetközi példa erősíti. Mindez ráadásul az okostelefon forradalom révén a legfontosabb fogyasztói cégcsoportok zsebébe is beköltözött.