Devecsai János cikkei 2. oldal

Végre rohamtempó!

Végre rohamtempó!

Hiába van benne nagy potenciál, az online videózás területén a globális szereplők mellett nehéz labdába rúgni. A print lapok digitális formában való értékesítése viszont a várt eredményeket is felülteljesíti. Az egyik legjobb példa erre a Nemzeti Sport esete. Többek közt erről is beszéltünk Mihók Attilával a Mediaworks Hungary Zrt. vezérigazgatójával.
Digitális forradalom előtt az egészségügy

Digitális forradalom előtt az egészségügy

Jó eséllyel már csak pár év és a Dolgok Internet a magyar kórházak életét is megreformálja. Interjú Miletics Pállal.
Közösségi vérszomj

Közösségi vérszomj

Digitális korunk óriási népszerűséget hozott a felkavaró, brutális tartalmaknak. A fogyasztásuknak gyakran a gyenge idegzetűek se tudnak ellenállni. A terjedésük ellen tudatosító kampányokkal lehetne tenni a legtöbbet. Interjú Sas István reklámpszichológussal.
„A félelem egy tanult dolog”

„A félelem egy tanult dolog”

A járvány miatt sokan félnek tőle, hogy mit hoz a jövő. A válság a cégeknél azonban a megújulásra is lehetőséget adhat - többek közt erről is szó esett a Reboot Hungary webinárimon.
Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

De temeti nem kell, a tisztulás után következik a szép fényes jövő.
Lufi a second screen? – Interjú Herman Péterrel

Lufi a second screen? – Interjú Herman Péterrel

Hiába vált a TV-zés egyik legforróbb témájává, pár év múlva még az is kiderülhet, hogy az okos kütyük és a televíziók egyre terjedő párhuzamos használatát üzleti szempontból egyszerűen nem lehet kiaknázni – derül ki többek közt a Herman Péterrel, az RTL kreatív producerével készített interjúnkból.
Közösségi vérszomj

Közösségi vérszomj

Digitális korunk óriási népszerűséget hozott a felkavaró, brutális tartalmaknak. A fogyasztásuknak gyakran a gyenge idegzetűek se tudnak ellenállni. A terjedésük ellen tudatosító kampányokkal lehetne tenni a legtöbbet. Interjú Sas István reklámpszichológussal.
Csak azért, mert jön az „új normál”, nem szabad fejetlenül átszabni a cégek működését

Csak azért, mert jön az „új normál”, nem szabad fejetlenül átszabni a cégek működését

Most a pandémia közepén nagy a kísértés, hogy a cégek teljesen átvándoroljanak az online térbe és a profiljukat alapjaiban újragondolják.
Reboot Hungary: erős dolgok derültek ki a kkv-król, sok a kérdőjel a jövő kapcsán

Reboot Hungary: erős dolgok derültek ki a kkv-król, sok a kérdőjel a jövő kapcsán

Vásárlási szokások, digitalizáció és home office. Összefoglaló a Reboot Hungary webináriumáról.
Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

De temeti nem kell, a tisztulás után következik a szép fényes jövő.
2/12