Devecsai János cikkei 1. oldal

Mi lesz, ha az Amazon Magyarországon is megjelenik?

Mi lesz, ha az Amazon Magyarországon is megjelenik?

A külföldi áruházak részesedése a hazai e-kereskedelmi piacon már most is megközelíti az 50 százalékot.
Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

De temeti nem kell, a tisztulás után következik a szép fényes jövő.
Robotok: barátok vagy ellenségek?

Robotok: barátok vagy ellenségek?

Ha a dolgozó gépek megítéléséről van szó, a szakemberek közt nincs konszenzus. Egyesek szerint nem kell tőlük tartani, mások szerint a következő években több millió munka fog megszűnni az automatizáció miatt.
Online értékesítés nélkül ma már nehezen rúghatnak labdába a kiskereskedők

Online értékesítés nélkül ma már nehezen rúghatnak labdába a kiskereskedők

Napjaink fogyasztói kifejezetten igényt tartanak az online vásárlásra. Interjú Szomolányi Márkkal.
Az influencer marketing nem csodafegyver

Az influencer marketing nem csodafegyver

Aki úgy indul neki a videózásnak, hogy véleményformáló akar lenni, az eleve rosszul közelíti meg a témát – szögezte le a Digital Hungary-nek Szabó Gergő digitális média és online video szakértő.
Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

De temeti nem kell, a tisztulás után következik a szép fényes jövő.
Robotok: barátok vagy ellenségek?

Robotok: barátok vagy ellenségek?

Ha a dolgozó gépek megítéléséről van szó, a szakemberek közt nincs konszenzus. Egyesek szerint nem kell tőlük tartani, mások szerint a következő években több millió munka fog megszűnni az automatizáció miatt.
Online értékesítés nélkül ma már nehezen rúghatnak labdába a kiskereskedők

Online értékesítés nélkül ma már nehezen rúghatnak labdába a kiskereskedők

Napjaink fogyasztói kifejezetten igényt tartanak az online vásárlásra. Interjú Szomolányi Márkkal.
Az influencer marketing nem csodafegyver

Az influencer marketing nem csodafegyver

Aki úgy indul neki a videózásnak, hogy véleményformáló akar lenni, az eleve rosszul közelíti meg a témát – szögezte le a Digital Hungary-nek Szabó Gergő digitális média és online video szakértő.
Ez a véleményvezérek kora

Ez a véleményvezérek kora

Ma már pusztán a közösségi oldalakra támaszkodva is fel lehet építeni egy sok milliós üzletet.
1/12