Devecsai János cikkei 1. oldal

A home office-é a jövő?

A home office-é a jövő?

A munkaadók 48 százaléka a home office-hoz a jövőben rugalmasabban szeretne hozzáállni – mondta el Hidvégi Krisztina a Media-Digital Hungary-n.
Mi lesz, ha az Amazon Magyarországon is megjelenik?

Mi lesz, ha az Amazon Magyarországon is megjelenik?

A külföldi áruházak részesedése a hazai e-kereskedelmi piacon már most is megközelíti az 50 százalékot.
Robotok: barátok vagy ellenségek?

Robotok: barátok vagy ellenségek?

Ha a dolgozó gépek megítéléséről van szó, a szakemberek közt nincs konszenzus. Egyesek szerint nem kell tőlük tartani, mások szerint a következő években több millió munka fog megszűnni az automatizáció miatt.
A nagy márkák itthon is rákaptak a Youtube-ra

A nagy márkák itthon is rákaptak a Youtube-ra

Lassan véget ér az a világ, ahol bármilyen tartalmat fel lehet rakni a Google videómegosztójára, úgy, hogy ebből még pénzt is lehet keresni.
Feltérképezhető a vásárláshoz vezető út!

Feltérképezhető a vásárláshoz vezető út!

A reklámozók égető kérdésére, vajon, mely hirdetésekre érdemes költeni, az attribúciós modellek kimerítő választ adhatnak. A típusaik között azonban akad két rendkívül pontatlan is, és jelenleg épp ezek a legnépszerűbbek - mondja Ihász Ingrid a MEC Magyarország digitális vezetője.
Az online vásárlás és a hirdetési piac a koronavírus árnyékában

Az online vásárlás és a hirdetési piac a koronavírus árnyékában

Minél drágább egy termék, a vétel előtt annál több információt igyekszünk összegyűjteni róla a neten. Egy mobil eszköznél akár két hétig is eltarthat mire a vásárlói döntés megszületik – derült ki Sági Ferenc az NRC tanácsadójának előadásából a Media-Digital Hungary konferencián.
Robotok: barátok vagy ellenségek?

Robotok: barátok vagy ellenségek?

Ha a dolgozó gépek megítéléséről van szó, a szakemberek közt nincs konszenzus. Egyesek szerint nem kell tőlük tartani, mások szerint a következő években több millió munka fog megszűnni az automatizáció miatt.
„Egyre többet internetezünk tévénézés közben”

„Egyre többet internetezünk tévénézés közben”

A televízió reklámokkal 100 százalékban megegyező hirdetéseket hiba online videó hálózatokban futtatni. Ezek a hirdetések hatékonytalanok és unalmasak azokon a felületeken, amiken online kapcsolatba kerülünk velük – szögezte le Somló Iván a Klikkmánia performance ügynökség üzletfejlesztési igazgatója.
Célkeresztben az érzelmek

Célkeresztben az érzelmek

A hasonló típusú és kategóriájú termékek között jelenleg olyan csekély a különbség, hogy a márkák egyszerűen belefáradtak abba, hogy meggyőzzenek minket az áruik hasznosságáról. Inkább csak meg akarnak érinteni – véli Sas István, a 70-es 80-as évek legendás reklámfilmjeinek írója és rendezője, reklámpszichológus.
Végre rohamtempó!

Végre rohamtempó!

Hiába van benne nagy potenciál, az online videózás területén a globális szereplők mellett nehéz labdába rúgni. A print lapok digitális formában való értékesítése viszont a várt eredményeket is felülteljesíti. Az egyik legjobb példa erre a Nemzeti Sport esete. Többek közt erről is beszéltünk Mihók Attilával a Mediaworks Hungary Zrt. vezérigazgatójával.
1/12