Devecsai János cikkei 1. oldal

Csak azért, mert jön az „új normál”, nem szabad fejetlenül átszabni a cégek működését

Csak azért, mert jön az „új normál”, nem szabad fejetlenül átszabni a cégek működését

Most a pandémia közepén nagy a kísértés, hogy a cégek teljesen átvándoroljanak az online térbe és a profiljukat alapjaiban újragondolják.
Reboot Hungary: erős dolgok derültek ki a kkv-król, sok a kérdőjel a jövő kapcsán

Reboot Hungary: erős dolgok derültek ki a kkv-król, sok a kérdőjel a jövő kapcsán

Vásárlási szokások, digitalizáció és home office. Összefoglaló a Reboot Hungary webináriumáról.
Az online vásárlás és a hirdetési piac a koronavírus árnyékában

Az online vásárlás és a hirdetési piac a koronavírus árnyékában

Minél drágább egy termék, a vétel előtt annál több információt igyekszünk összegyűjteni róla a neten. Egy mobil eszköznél akár két hétig is eltarthat mire a vásárlói döntés megszületik – derült ki Sági Ferenc az NRC tanácsadójának előadásából a Media-Digital Hungary konferencián.
Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

De temeti nem kell, a tisztulás után következik a szép fényes jövő.
A mikro-influencereké a világ?

A mikro-influencereké a világ?

A kampányokba érdemes bevonni a kevésbé felkapott online véleményformálókat is.
„A félelem egy tanult dolog”

„A félelem egy tanult dolog”

A járvány miatt sokan félnek tőle, hogy mit hoz a jövő. A válság a cégeknél azonban a megújulásra is lehetőséget adhat - többek közt erről is szó esett a Reboot Hungary webinárimon.
A home office-é a jövő?

A home office-é a jövő?

A munkaadók 48 százaléka a home office-hoz a jövőben rugalmasabban szeretne hozzáállni – mondta el Hidvégi Krisztina a Media-Digital Hungary-n.
Mi lesz, ha az Amazon Magyarországon is megjelenik?

Mi lesz, ha az Amazon Magyarországon is megjelenik?

A külföldi áruházak részesedése a hazai e-kereskedelmi piacon már most is megközelíti az 50 százalékot.
Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

De temeti nem kell, a tisztulás után következik a szép fényes jövő.
A mikro-influencereké a világ?

A mikro-influencereké a világ?

A kampányokba érdemes bevonni a kevésbé felkapott online véleményformálókat is.
1/12