Vida Sándor cikkei 2. oldal

Online háború – Interjú Száraz Istvánnal, a VS.hu, a Welovebudapest.com és a Welovebalaton.hu alapítójával

Online háború – Interjú Száraz Istvánnal, a VS.hu, a Welovebudapest.com és a Welovebalaton.hu alapítójával

Harc a kiemelkedésért – Új formátumok, élményközpontúság, sokszínűség, magazinszerű tartalmak némi extrával, újfajta szerkesztőségi hozzáállás és a médián túlmutató üzleti portfólió a kulcsa az újonnan indult hírportálok sikeres fennmaradásának. Ez azonban önmagában kevés, ″dinamikusnak, rugalmasnak kell lenni, diktálni kell a trendeket, így lehet belehasítani ebbe a nem túl nagy magyar tortába″ ─ állítja Száraz István, a VS.hu alapítója.
Küzdelem a nézőkért! - Interjú Harsányi Gáborral a Viacom International Media Networks Kelet-Közép-Európáért és Izraelért felelős kereskedelmi igazgatójával

Küzdelem a nézőkért! - Interjú Harsányi Gáborral a Viacom International Media Networks Kelet-Közép-Európáért és Izraelért felelős kereskedelmi igazgatójával

A magyar tévénézők kegyeiért több mint 100 csatorna küzd. A harcban nagy szerepe jut a minőségi és márkahű tartalmaknak Harsányi Gábor, a Viacom International Media Networks Kelet-Közép-Európáért és Izraelért felelős kereskedelmi igazgatója. A küzdelemben helyet követelnek maguknak az új platformok is, amiknek köszönhetően tovább növekszik a médiafogyasztással töltött idő. De mi a helyzet a lineáris televíziózással? A jövő tartalomfogyasztóit a VoD, az OTT, a nettévék el fogják csábítani a tévék elől? Mit tehetnek a tartalomszolgáltatók ez ellen?
Így hirdess hatékonyan!

Így hirdess hatékonyan!

A fogyasztók 70%-át nem zavarná, ha eltűnnének a márkák, a reklámszpotra épülő kampány pedig ma már édeskevés, hangzott el a tavasz végi Media Hungary konferencián. A szakértők szerint például a tartalomba ágyazott hirdetési megoldások, a fogyasztók jobb bevonása és a kreatív, széleskörű kommunikációs stratégia a jövő útja.
Szurikátabiznisz, avagy így csinálj reklámot! (3. rész, interjú)

Szurikátabiznisz, avagy így csinálj reklámot! (3. rész, interjú)

A saját média használata egy egyre növekvő trend, a márkák kiadókká válnak – állítja Hando Sinisalu. A Best Marketing International alapító-ügyvezetője szerint ez azonban nem elég, minden csatornán követni kell a fogyasztót, emiatt csakis integrált kampányokkal lehetünk sikeresek. De nem árt odafigyelnünk a táblagépekre sem, melyek szerepe a közeljövőben gyökeresen változhat.
Szurikátabiznisz, avagy így csinálj reklámot! (2. rész) Gyakorlatok az Internet Hungary reklámpiac szekciójából

Szurikátabiznisz, avagy így csinálj reklámot! (2. rész) Gyakorlatok az Internet Hungary reklámpiac szekciójából

A Best Marketing International alapító-ügyvezetője, Handu Sinisalu az Internet Hungary 2013 konferencia reklámpiac szekciójának záró-előadásán, egy négyórás maratoni workshopon, a legjobb marketing megoldások, kampányok közül osztott meg jó párat a hallgatósággal. „A legjobb gyakorlatokból iparágtól függetlenül lehet tanulni” – állítja Handu Sinisalu.
Átverés kontra biztonság – Interjú Váradi Jánossal, a PayU Magyarország ügyvezető igazgatójával

Átverés kontra biztonság – Interjú Váradi Jánossal, a PayU Magyarország ügyvezető igazgatójával

A 21. században is inkább a teljesen ismeretlen futárnak fizetünk az online rendelt árut rejtő barna dobozért készpénzzel, pedig azt sem tudjuk, hogy mi van a csomagban valójában. Baj esetén könnyen elbukjuk a pénzünket, pedig ott az online kártyás tranzakció, amivel egy reklamáló telefonhívást követően másnap a számlánkon virít a kifizetett összeg, ha probléma akadt. Az online fizetési tranzakció körüli tévhitekről és a mobilfizetés anomáliáiról rántja le a leplet Váradi János, a PayU Magyarország ügyvezető igazgatója.
Az igazi változás a fejekben kezdődik - Interjú Karas Monikával, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnökével

Az igazi változás a fejekben kezdődik - Interjú Karas Monikával, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnökével

Az idén májusban megrendezett Media Hungary konferencia nyitóelőadását Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke tartotta, amelynek középpontjában az információkultúra felelős befolyásolása állt. De mi is az NMHH szerepe a mai magyar média- és hírközlési piacon? Az interjúban választ kapunk erre a kérdésre is.
Tévécsatorna-dömping: te hogy viseled? …és a szolgáltatód?

Tévécsatorna-dömping: te hogy viseled? …és a szolgáltatód?

Magyarországon a regionális és a kerületi adókat nem számítva több mint 140 (!) csatorna érhető el, 105 magyarul. A nyelv kérdése nálunk sokkal fontosabb, mint a műsorok minősége vagy akár az extra szolgáltatások. De szükség van-e ennyi adóra, ha csak idő-blokkokat nézünk? Különösen úgy, hogy a nézettségi idő 90-95(!) százalékát mindössze hét csatorna lefedi.
A fogyasztó kultúrája és bizalma – Interjú Sirous Kavehercy-vel a Tripylon Media vezérigazgatójával

A fogyasztó kultúrája és bizalma – Interjú Sirous Kavehercy-vel a Tripylon Media vezérigazgatójával

A nagyvállalatok, mint a Pepsi vagy a Coca-Cola már évtizedek óta tudják a receptet. A kisebb cégek és a helyi ügynökségek, szervezetek jellemzően nem ismerik e trükköket – utal a kultúra szerepének kiaknázására a média és a marketing területén Sirous Kavehercy. A Tripylon Media vezérigazgatója szerint a legtöbb esetben azt látjuk: ez egy új technológia, idő kell még, hogy megismerjük, jobb a már bevált csatornákat használni. Ez nem működik! – véli. A Media Hungary egyik népszerű külföldi előadója a 2014 májusi konferencián adott interjút a DigitalHungary.hu oldalnak.
Szurikátabiznisz, avagy így csinálj reklámot! Gyakorlatok az Internet Hungary reklámpiac szekciójából

Szurikátabiznisz, avagy így csinálj reklámot! Gyakorlatok az Internet Hungary reklámpiac szekciójából

Század-akkora pénzből is lehet a Google-n hirdetni, mint most? Igen: szurikátákkal… Cikkünkből kiderül, hogy hogyan. A Best Marketing International alapító-ügyvezetője az Internet Hungary 2013 konferencia reklámpiac szekciójának záró-előadásán, egy négyórás maratoni workshopon, a legjobb marketing megoldások, kampányok közül osztott meg jó párat a hallgatósággal. „A legjobb gyakorlatokból iparágtól függetlenül lehet tanulni” – állítja Handu Sinisalu.
2/4