Vida Sándor cikkei 1. oldal

Vasárnap híján: a tapogatózás kora

Vasárnap híján: a tapogatózás kora

– Interjú Németh Károllyal, a SPAR Magyarország Kft. marketingkommunikációs vezetőjével
Hirdetések - Mérni, de mit és hogyan?

Hirdetések - Mérni, de mit és hogyan?

A Facebookot böngészve állandóan hirdetésekbe botlunk, de mi van a reklám túloldalán? Kinek érdemes rajongói oldalt létrehozni és azt népszerűsíteni? Mit érdemes tenni és hogyan lehet mérni a sikerességet? - Ezekre a kérdésekre és a főnökök meggyőzésének legjobb módszerére fény derül a QUAESTOR Csoport online team vezetőjével, Ofczianka Balázzsal készített interjúnkból.
Nem veti-e szét az adatrobbanás a hagyományos hirdetés kiszolgálást?

Nem veti-e szét az adatrobbanás a hagyományos hirdetés kiszolgálást?

Megfelelő adatbázissal versenyre lehet kelni a Google vagy Facebook hirdetéseivel. Ezek a cégek is először adatvagyont építettek, és így lettek hirdetői nagyhatalmak. Az ORIGO, a Central Media és a CEMP összetolta saját adatvagyonát. A cél a jó targetálás - Interjú Vértes Jánossal, az Adverticum Zrt. igazgatótanácsának elnökével és Szutor Ferenccel, az Adverticum vezérigazgató-helyettesével.
Reklám az egész világ

Reklám az egész világ

Civilizációnk a marketing korba lépett, ahol a márkáknak meg kell tanulniuk improvizálni és még kreatívabbakká, sőt egyenesen szuperhősökké kell válniuk. Ez utóbbit Gulyás János, a MEC médiaügynökség vezetője teszi hozzá.
Hoppá, itt van a HOPPex!

Hoppá, itt van a HOPPex!

Az Internet Hungary 2014 konferencia első napjának második részében az automatizált rendszereké (programmatic buying), az algoritmusos kereskedésé és a valós idejű licité (RTB, real time bidding) volt a főszerep, amiről több kerekasztal-beszélgetés és előadás szólt, sőt, egy fontos bejelentésnek is szem- és fültanúi lehettek a jelenlévőka Central Mediacsoport, a CEMP és az Origo vezetői részéről.
Így építs napi 300 ezres látogatottságú oldalt – Interjú Rácz Brigittával a Femina Media portfólió igazgatójával

Így építs napi 300 ezres látogatottságú oldalt – Interjú Rácz Brigittával a Femina Media portfólió igazgatójával

Brand, bizalom, bevétel a Femina.hu népszerűségének három kulcseleme, melyek révén 1000-ről 300 ezer felé tornázták a napi látogatók számát! Mindezt fizetett hirdetések nélkül. Mi a titok? Hogyan kivitelezhető mindez? Mire érdemes odafigyelni? Rácz Brigittával, a Femina Media portfólió igazgatójával készült interjúnkból megtudhatod.
Stratégia nélkül, a közösségi média is pénznyelő

Stratégia nélkül, a közösségi média is pénznyelő

A közösségi médiában nem mindig a várt eredményt kapjuk és olykor a célcsoportunkat is hibásan határozzuk meg. Sőt még azzal sem vagyunk tisztában, hogy mely közösségi oldalakat és mire is lenne érdemes használnunk - állítja Bognár Vera, a MediaCom Magyarország MBA & Digital Media Knowledge Managere.
El kell felejteni az A, B, C, D, E kategóriákat! (II.rész)

El kell felejteni az A, B, C, D, E kategóriákat! (II.rész)

A megfelelő csatorna és hirdetési eszköz megtalálása nem egyszerű, amire az Internet Hungary 2014 konferencián is fény derült. Az előadók és vitapartnerek kitértek, mikor, hol és hogyan érdemes hirdetni, mire érdemes odafigyelni. Az Internet Hungary 2014 konferencián október 14-én a Reklám és performance teremben történt, 2. rész:
Csak használd a mobilod és megmondom ki vagy!  –  Interjú Pintér Róberttel, az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. mobil kutatásvezetőjével

Csak használd a mobilod és megmondom ki vagy! – Interjú Pintér Róberttel, az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. mobil kutatásvezetőjével

Nyitott könyv lett az életünk: a mobilunk szinte mindent elárul rólunk: mikor keltünk fel, merre és mivel megyünk munkába, meddig trónolunk a vécén, mi a napi rutinunk, mekkora kapcsolati hálónk kiterjedtsége. Ráadásul az adatvadászok munkáját mi magunk is nagyban megkönnyítjük becsekkolásainkkal és fotóink közzétételével. ″Az biztos, hogy az amerikai NSA nézi a mobilokból nyerhető adatokat″ – hívja fel a figyelmet Pintér Róbert, az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. mobil kutatásvezetője.
Online háború – Interjú Száraz Istvánnal, a VS.hu, a Welovebudapest.com és a Welovebalaton.hu alapítójával

Online háború – Interjú Száraz Istvánnal, a VS.hu, a Welovebudapest.com és a Welovebalaton.hu alapítójával

Harc a kiemelkedésért – Új formátumok, élményközpontúság, sokszínűség, magazinszerű tartalmak némi extrával, újfajta szerkesztőségi hozzáállás és a médián túlmutató üzleti portfólió a kulcsa az újonnan indult hírportálok sikeres fennmaradásának. Ez azonban önmagában kevés, ″dinamikusnak, rugalmasnak kell lenni, diktálni kell a trendeket, így lehet belehasítani ebbe a nem túl nagy magyar tortába″ ─ állítja Száraz István, a VS.hu alapítója.
1/4