2018. április 18. 07:30Bernschütz Mária Ph.DSzánj az olvasásra 4 percet!
A technológiai fejlődés által egyre távolabbra kerülnek egymástól az emberek. Bernschütz Mária cikke.
E-volution
2016. augusztus 05. 08:01Bernschütz Mária Ph.DSzánj az olvasásra 3 percet!
Vajon minden Z generációs ugyanannyi adatforgalmat használ, nemre, társadalmi rétegre való tekintet nélkül? Exkluzív felmérés a hátrányos helyzetű fiatalok nethasználati szokásairól a Digitalhungary.hu-n.
Média
2016. július 09. 08:01Bernschütz Mária Ph.DSzánj az olvasásra 3 percet!
Mindenkinek van egy sztorija, amiben a féltve őrzött telefon eltört, betört a képernyője, eltűnt, vagy beporosodott egy fesztiválon. Fogyóeszköz, lássuk be. A cikk azt mutatja be, hogy miképp használják fel a fesztiválozók látens szükségleteit az információs szektor piaci szereplői.
E-kereskedelem
2016. február 26. 17:00Bernschütz Mária Ph.DSzánj az olvasásra 3 percet!
Ahogy nézzük, a Facebook felvásárlásait, láthatjuk, hogy az élet minden területére szeretne belépni. A legutolsó felvásárlás egy virtuális valósággal foglalkozó kis cég volt. Mi következik ebből?
Kultúra
2016. február 12. 19:47Bernschütz Mária Ph.DSzánj az olvasásra 3 percet!
Mennyi netet fogyaszt a Z generáció? Egyáltalán tudomása van arról, hogy mennyi az annyi? A következőkben egy 1564 fős kutatást mutatunk be: e szerint a fiatalok nincsenek képben mennyi netet használnak, és a költségeket is döntően átterhelik a szülőkre.
E-volution
2016. augusztus 05. 08:01Bernschütz Mária Ph.DSzánj az olvasásra 3 percet!
Vajon minden Z generációs ugyanannyi adatforgalmat használ, nemre, társadalmi rétegre való tekintet nélkül? Exkluzív felmérés a hátrányos helyzetű fiatalok nethasználati szokásairól a Digitalhungary.hu-n.
Marketing
2016. július 09. 08:01Bernschütz Mária Ph.DSzánj az olvasásra 3 percet!
Mindenkinek van egy sztorija, amiben a féltve őrzött telefon eltört, betört a képernyője, eltűnt, vagy beporosodott egy fesztiválon. Fogyóeszköz, lássuk be. A cikk azt mutatja be, hogy miképp használják fel a fesztiválozók látens szükségleteit az információs szektor piaci szereplői.
Kultúra
2016. július 09. 08:01Bernschütz Mária Ph.DSzánj az olvasásra 3 percet!
Mindenkinek van egy sztorija, amiben a féltve őrzött telefon eltört, betört a képernyője, eltűnt, vagy beporosodott egy fesztiválon. Fogyóeszköz, lássuk be. A cikk azt mutatja be, hogy miképp használják fel a fesztiválozók látens szükségleteit az információs szektor piaci szereplői.
Marketing
2016. február 17. 16:30Bernschütz Mária Ph.DSzánj az olvasásra 5 percet!
A médiaeszközök elterjedése, az okostelefon használat, a youtube letöltések nagysága, a Facebook posztok napi nagysága mind arra mutat, hogy a Z generáció igenis szereti kifejezni magát, szereti a saját hangját hallani.
Kultúra
2016. február 10. 10:30Bernschütz Mária Ph.DSzánj az olvasásra 3 percet!
Mit és hogyan használnak a fiatalok? Mivel tudod felhívni a figyelmüket? Mekkora a fiataloknak szánt hirdetéseidben a „menő-faktor”? Mit gondolsz vér, és izzadságszagú a hirdetéseid feléjük? Akkor rávilágítunk: ne törd magad a minőséggel!
Kultúra
2018. április 18. 07:30Bernschütz Mária Ph.D
A technológiai fejlődés által egyre távolabbra kerülnek egymástól az emberek. Bernschütz Mária cikke.
E-volution
2016. augusztus 05. 08:01Bernschütz Mária Ph.D
Vajon minden Z generációs ugyanannyi adatforgalmat használ, nemre, társadalmi rétegre való tekintet nélkül? Exkluzív felmérés a hátrányos helyzetű fiatalok nethasználati szokásairól a Digitalhungary.hu-n.
Marketing
2016. augusztus 05. 08:01Bernschütz Mária Ph.D
Vajon minden Z generációs ugyanannyi adatforgalmat használ, nemre, társadalmi rétegre való tekintet nélkül? Exkluzív felmérés a hátrányos helyzetű fiatalok nethasználati szokásairól a Digitalhungary.hu-n.
Média
2016. július 09. 08:01Bernschütz Mária Ph.D
Mindenkinek van egy sztorija, amiben a féltve őrzött telefon eltört, betört a képernyője, eltűnt, vagy beporosodott egy fesztiválon. Fogyóeszköz, lássuk be. A cikk azt mutatja be, hogy miképp használják fel a fesztiválozók látens szükségleteit az információs szektor piaci szereplői.
Kultúra
2016. július 09. 08:01Bernschütz Mária Ph.D
Mindenkinek van egy sztorija, amiben a féltve őrzött telefon eltört, betört a képernyője, eltűnt, vagy beporosodott egy fesztiválon. Fogyóeszköz, lássuk be. A cikk azt mutatja be, hogy miképp használják fel a fesztiválozók látens szükségleteit az információs szektor piaci szereplői.
E-kereskedelem
2016. július 09. 08:01Bernschütz Mária Ph.D
Mindenkinek van egy sztorija, amiben a féltve őrzött telefon eltört, betört a képernyője, eltűnt, vagy beporosodott egy fesztiválon. Fogyóeszköz, lássuk be. A cikk azt mutatja be, hogy miképp használják fel a fesztiválozók látens szükségleteit az információs szektor piaci szereplői.
Marketing
2016. február 26. 17:00Bernschütz Mária Ph.D
Ahogy nézzük, a Facebook felvásárlásait, láthatjuk, hogy az élet minden területére szeretne belépni. A legutolsó felvásárlás egy virtuális valósággal foglalkozó kis cég volt. Mi következik ebből?
Kultúra
2016. február 17. 16:30Bernschütz Mária Ph.D
A médiaeszközök elterjedése, az okostelefon használat, a youtube letöltések nagysága, a Facebook posztok napi nagysága mind arra mutat, hogy a Z generáció igenis szereti kifejezni magát, szereti a saját hangját hallani.
Kultúra
2016. február 12. 19:47Bernschütz Mária Ph.D
Mennyi netet fogyaszt a Z generáció? Egyáltalán tudomása van arról, hogy mennyi az annyi? A következőkben egy 1564 fős kutatást mutatunk be: e szerint a fiatalok nincsenek képben mennyi netet használnak, és a költségeket is döntően átterhelik a szülőkre.
E-volution
2016. február 10. 10:30Bernschütz Mária Ph.D
Mit és hogyan használnak a fiatalok? Mivel tudod felhívni a figyelmüket? Mekkora a fiataloknak szánt hirdetéseidben a „menő-faktor”? Mit gondolsz vér, és izzadságszagú a hirdetéseid feléjük? Akkor rávilágítunk: ne törd magad a minőséggel!
Kultúra