Gaszner Veronika cikkei 1. oldal

“A sportban már csak lopott alma nem voltam” Interjú Palik Lászlóval

“A sportban már csak lopott alma nem voltam” Interjú Palik Lászlóval

Folytatódik a DigitalHungary sorozata, amelyben komoly televíziós múlttal bíró képernyősökkel beszélgetünk online térhódításukról. Palik László pályája nemcsak irigylésre méltóan gazdag, de kitenne egy sporttörténeti lexikont. Hangját mindenki ismeri, mottóit pedig a mai napig idézik vagy éppen vágják be egy-egy elképesztő közúti pillanatról készült videó alá, mert úgy lesz még elképesztőbb. A Magyar Televíziót, sportcsatornákat, RTL-t és TV2-t is megjárt műsorvezetőt, aki közben majdnem egy évtizedre teljesen visszavonult a médiától, most legújabb szerepéről, a Palikék világa című műsoráról kérdeztük, mely izgalmas formában, jó eléréseket produkálva hódít az online-ban.
“Példaképpé kell válni!”  Istenes Bence az online tér marketingerejéről és az érvényesülésről

“Példaképpé kell válni!” Istenes Bence az online tér marketingerejéről és az érvényesülésről

Istenes Bence szerint nagyon más kíván az online tér, mint a hagyományos, lineáris média, de elengedhetetlen a teljes spektrumos jelenlét a nagy márkák marketing taktikájában. Saját ügynökségéről, amelyet egy idea shop-ként tekint, IstenEst című videós podcastjáról és a népszerűség fenntartásának kulcsáról is részletesen beszélt a Digital Hungary-nak adott interjúban.
A streaming nem a jövő, hanem a jelen. Interjú Hajdú Péterrel a Frizbi TV-ről

A streaming nem a jövő, hanem a jelen. Interjú Hajdú Péterrel a Frizbi TV-ről

December 9-től a YouTube-on folytatódik a Frizbi, Hajdú Péter 15 éven át televízióban futó legendás talkshow-ja. A Frizbi TV névre átkeresztelt műsor első ránézésre őrzi a formátum hagyományait, de tartalmában megújult és a platform elvárásaihoz idomult. Eddigi tapasztalatairól, szponzorációról, bővítési tervekről és a lineáris vs online verseny állásáról kérdeztük a producer műsorvezetőt, televíziós szakembert.
„Szilágyi Áron a legizgalmasabb sportjelenség a kortársai közül”

„Szilágyi Áron a legizgalmasabb sportjelenség a kortársai közül”

A sportfilmek egyik legfontosabb mozgóképes fesztiválja, a FICTS (Federation Internationale Cinema Television Sportifs - Sporttelevíziók Szövetsége) 2000 film közül 130 meghívottja közé választotta Muhi András Pires Egy mindenkiért című, Szilágyi Áron kardvívóról készült nagysikerű dokumentumfilmjét. A nemrégiben világbajnoki aranyérmet szerző sportoló sikere kapcsán Muhi András Pires rendező mesélt a film készítéséről és forgalmazásáról.
“Mindig jön egy új lendület”

“Mindig jön egy új lendület”

Interjú Tatár Csillával YouTube-ról, szabadságról és legújabb műsortervéről.
“Példaképpé kell válni!”  Istenes Bence az online tér marketingerejéről és az érvényesülésről

“Példaképpé kell válni!” Istenes Bence az online tér marketingerejéről és az érvényesülésről

Istenes Bence szerint nagyon más kíván az online tér, mint a hagyományos, lineáris média, de elengedhetetlen a teljes spektrumos jelenlét a nagy márkák marketing taktikájában. Saját ügynökségéről, amelyet egy idea shop-ként tekint, IstenEst című videós podcastjáról és a népszerűség fenntartásának kulcsáról is részletesen beszélt a Digital Hungary-nak adott interjúban.
″Baromi jól érzem magam” Varga Attila Sixx-szel a sportstreamingről

″Baromi jól érzem magam” Varga Attila Sixx-szel a sportstreamingről

Nem lesz több ″hogyvolt″, de Sixx-féle tartalom igen, akár filmes, tévés témában is – a Network 4 felületein. A comment:com-ot jegyző, egykori indexes médiamegmondó Varga Attila Sixx már harmadik éve viszi a Network4 NET4+ nevű streaming platformját, ahol van, hogy egyszerre öt képernyőn követi a komolyabb ligák mellett a kisebb rétegsportokat megfejtve a teljesen esetleges rajongói igényeket. A kommunikációs igazgatóval a streaming térnyeréséről, a sportstreaming piacáról, a társaság bővítési terveiről és a közvetítési jogokról beszélgettünk.
Az információszerzés alfája és az ómegája a médiafigyelés – Interjú Göbölyösné Mátrahegyi Annával

Az információszerzés alfája és az ómegája a médiafigyelés – Interjú Göbölyösné Mátrahegyi Annával

A médiafigyelés egy szakma - állítja Göbölyösné Mátrahegyi Anna, az Observer vezetője, aki szakmai életének egészét ennek a szervezetnek szentelte.
Megéltünk már kríziseket és fogunk is még a jövőben

Megéltünk már kríziseket és fogunk is még a jövőben

Szeptember elején elindult az online shop új oldal, pörög a vállalat TikTok oldala és a SPÁR úgy véli, hogy egyre hangsúlyosabbá válik az elérés fontossága, és kevésbé a kattintásszám lesz a lényeg, hiszen az árkommunikációban fontosabb, hogy átmenjen az üzenet, mint az, hogy hányan kattintanak a további információkért. Interjú Varga Katalinnal, a SPAR Magyarország Digitális Marketingkommunikációs vezetőjével.
A Spirit FM a rádiózás Kazinczy utcája
- interjú Németh S. Szilárddal, az ATV Csoport vezérigazgatójával

A Spirit FM a rádiózás Kazinczy utcája
- interjú Németh S. Szilárddal, az ATV Csoport vezérigazgatójával

Egy televízió sosincs készen, vallja az ATV Csoport vezérigazgatója.
1/2