Molnár Máté cikkei 1. oldal

Hogyan formálja a PR szakma a modern kommunikációt?

Hogyan formálja a PR szakma a modern kommunikációt?

A PR nem csupán a vállalatok és márkák hírnevének fenntartásáról szól; ez a szakma az érzelmi kapcsolatok építésének, a hitelesség növelésének és a közösségek formálásának egyik alapköve. A PR világa folyamatosan új kihívásokkal néz szembe: a különböző válságok, a gyorsan változó digitális trendek és az új kommunikációs csatornák mind-mind új stratégiákat követelnek. Az L20 új epizódjában Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Mamusits Péter, a Lounge Communication ügyvezetője segítenek választ adni a válságkezelés, kríziskommunikáció és a PR utánpótlás legfontosabb kérdéseire.
Az összetartozás idén nyáron is a Szerencsejáték Zrt. és Juhász Péter nevéhez fűződik

Az összetartozás idén nyáron is a Szerencsejáték Zrt. és Juhász Péter nevéhez fűződik

Összeköt a piros, a fehér és a zöld. Elkerülhetetlen szlogen azoknak, akik figyelemmel követik a magyar labdarúgást. Az érzelmi húrokat pengető szlogent a Tippmix három évvel korábbi kampányából viszi tovább, és ahogy akkor is, a kampányhoz készült reklámfilmet idén is Juhász Péter rendezte. Tudjunk meg többet Juhász Péterről, a 235 Productions egyik tulajdonosáról és a Tippmix filmek rendezőjéről!
Algoritmusok: szabadság vagy korlát?

Algoritmusok: szabadság vagy korlát?

Korlátok közé rakják az embert az algoritmusok vagy könnyebbé, kényelmesebbé teszik az életet? Szakértők, Tari Annamária és Keleti Arthur válaszolnak, akik a Digital-Media Hungary-n hosszabban vitáznak majd az emberi vs. gépi intelligencia témaköréről.
Te hallod magad? – Az érzelmi intelligencia ereje

Te hallod magad? – Az érzelmi intelligencia ereje

Újabb konferenciára érkezik a Jungle Lounge, amely az éntudatosságra és az EQ-ra fókuszálva, különféle programokkal várja a látogatókat.
A Lounge Group idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében

A Lounge Group idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében

A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista 2., a Médiaügynökségi toplista 3. és a Reklámügynökségi toplista 10. helyét ünnepelhették a 2023-as év eredményeit összesítő M- és Apex-listák díjátadóján.
Hallod, amit látunk?

Hallod, amit látunk?

A Művészetek Völgyén debütál a MODEM és a Lounge Group zenés innovációja.
Nyolc díjat zsebelt be a rendezvényszervezők Oscar-ján a Lounge Group – Visual Europe Group

Nyolc díjat zsebelt be a rendezvényszervezők Oscar-ján a Lounge Group – Visual Europe Group

Drónshow, tűzijáték, világbajnokság, koncert, expó és az egyetemes egyház vezetőjének fogadása – a Lounge Group és a cégcsoporthoz tartozó Visual Europe Group eseményei összesen három arany, négy ezüst és egy bronz díjat nyertek a rendezvényszervezés és az élményalapú marketing egyik legrangosabb versenyének számító Eventex Awards-on.
Az érzelmi AI: álom vagy rémálom?

Az érzelmi AI: álom vagy rémálom?

Két kiváló szakember, Tari Annamária és Keleti Arthur segítségével megvizsgáltuk, vajon milyen kihívásokat, korlátokat jelent az érzelmek és az emberi viselkedés kódolása, modellezése a mesterséges intelligencia területén, valamint, hogy az AI rendszerek érzelmek felismerésére és kifejezésére vonatkozó „képessége” milyen etikai és társadalmi kérdéseket vet fel.
Szavazz a legjobb magyar rendezvényekre!

Szavazz a legjobb magyar rendezvényekre!

Idén immár 14. alkalommal rendezik meg a nemzetközi Eventex Awards-ot, ahol a világ legjobb rendezvényeit díjazzák. A listán magyar események is szerepelnek, add le a voksodat a legjobbakra!
Generációs ütközőzónák: rohan a világ, és vele rohanunk mi is

Generációs ütközőzónák: rohan a világ, és vele rohanunk mi is

A Moholy-Nagy Egyetem kommunikációkutatója, Prof. dr. Aczél Petra zárta az idei Jungle Lounge beszélgetéssorozatot: az egész életünket átölelő változásokról, a kommunikáció átalakulásáról, a mindennapi funkciójáról, a generációs szempontokról kérdezte Juhász Bálint, különös figyelmet szentelve a digitalizáció hatásaira.
1/5