Bíró Veronika cikkei 2. oldal

Egy kis marketingeszköz futurológia

Egy kis marketingeszköz futurológia

Szeder Péter, a Matterkind budapesti irodájának vezetője az idei Internet Hungary konferencián a marketingkommunikációs eszközök jövőjéről beszélt. Előadásában kifejtette, hogy az új okoseszközök akár az egészségügyi állapotunkról, vagy a sportteljesítményünkről is azonnali visszajelzést adnak, ezek a jövőben várhatóan még népszerűbbé és okosabbá válnak. A beszédmarketing szerepe is meg fog nőni, hiszen beszédvezérléssel működhet már a „kertkaputól a termosztátig” minden. Lapunknak adott interjújában az okoseszközök és a reklámszakma jövőjéről beszélgettünk.
A TikTok lett a fő platform a 34 éven aluliak eléréséhez

A TikTok lett a fő platform a 34 éven aluliak eléréséhez

Táncika vagy biznisz? – a TikTok mint üzleti lehetőség címmel mesélt a közösségi platform hirdetési lehetőségeiről Buza Balázs.
Egy kis marketingeszköz futurológia

Egy kis marketingeszköz futurológia

Szeder Péter, a Matterkind budapesti irodájának vezetője az idei Internet Hungary konferencián a marketingkommunikációs eszközök jövőjéről beszélt.
Internet Hungary konferencia – The Big Screen! Új média, új tartalom, új mérések

Internet Hungary konferencia – The Big Screen! Új média, új tartalom, új mérések

Milyen üzleti modellek maradnak életképesek a jövőben?
Internet Hungary konferencia – Milyen lehetőségei vannak a médiaszektornak és a hirdetési piacnak Magyarországon?

Internet Hungary konferencia – Milyen lehetőségei vannak a médiaszektornak és a hirdetési piacnak Magyarországon?

A koronavírus-járvány által felforgatott piac hogyan tud alkalmazkodni az új igényekhez a digitális megoldások rendkívüli gyorsulása közepette?
A figyelemgazdaság átalakulása. Kitől kapjuk a kegyelemlökést?

A figyelemgazdaság átalakulása. Kitől kapjuk a kegyelemlökést?

Guld Ádám kommunikációs szakember a Digital Hungary-nek kifejtette, hogyan alakult át a figyelemgazdaság az elmúlt évtizedekben, és milyen lehetőségei vannak a megváltozott környezetben a marketing- és kommunikációs szakmának.
Mesterséges intelligencia és algoritmusai

Mesterséges intelligencia és algoritmusai

Interjú Dr. Viharos Zsolt Jánossal, a SZTAKI tudományos főmunkatársával.
Internet Hungary - The Big Screen! Az előfizetés és a hirdetés egy elismerés, amit azért kapunk, mert nagyon jó a tartalmunk

Internet Hungary - The Big Screen! Az előfizetés és a hirdetés egy elismerés, amit azért kapunk, mert nagyon jó a tartalmunk

Az alábbi Internet Hungary előadások arra fókuszáltak, hogy milyen új mozgástere van a piacnak, illetve milyen platformokon érdemes megjelenni.
A munkaerőhiányt is segítenek leküzdeni a digitális nomádok

A munkaerőhiányt is segítenek leküzdeni a digitális nomádok

Az MKB Fintechlab november 3-án online fórumot tartott arról, hogy várhatóan milyen körülmények között dolgozunk majd 5, 10 vagy 15 év múlva.
Internet Hungary: Az átalakuló hirdetési piac és az új felületek a marketingszakmát is megváltoztatják

Internet Hungary: Az átalakuló hirdetési piac és az új felületek a marketingszakmát is megváltoztatják

A koronavírus-járvány által felforgatott piac hogyan tud alkalmazkodni az új igényekhez a digitális megoldások rendkívüli gyorsulása közepette?
2/4