Bíró Veronika cikkei 1. oldal

Három fiatal gondolt egyet, és létrehozott egy különleges zenei műsort

Három fiatal gondolt egyet, és létrehozott egy különleges zenei műsort

A Digital-Media Hungary konferenciasorozat szervezői Kamera Hungária Online tartalom Fesztivál címmel versenyt hirdettek. Az online média szereplőinek seregszemléjére olyan audio és audiovizuális tartalmakkal lehetett jelentkezni, amelyek legalább egyszer már a nagyközönség elé kerültek. A díjakat idén májusban a siófoki konferencián adták át.
Hatalmas a munkaerőhiány az IT-szektorban

Hatalmas a munkaerőhiány az IT-szektorban

Becslések szerint 40 ezer hely vár betöltésre a hazai IT-piacon, és ebbe még nem tartoznak bele a napról napra kialakuló új munkakörök. Erről tartott kerekasztal-beszélgetést június 14-én a Magyar Bankholding digitális banki világát építő Foundation és a Skool, vagyis Technológiai Oktatásért Alapítvány „Következő generáció a tech piacon? - Jövő szakmái” címmel.
Univerzális fordítóprogramon dolgozik a Meta

Univerzális fordítóprogramon dolgozik a Meta

A Meta februárban bejelentette, hogy új, mesterséges intelligenciára épülő kutatási projektet indít. Ennek célja egy olyan fordítószoftver létrehozása, amely „a világon mindenkinek” működik. Németh Géza beszédtechnológia-kutatót kérdeztük arról, hogy van-e reális esély egy ilyen fordítóprogram elkészülésére.
A mi „dinoszaurusz” pillanatunk talán a szuperintelligencia lesz

A mi „dinoszaurusz” pillanatunk talán a szuperintelligencia lesz

A közösségi média a végtelen illúzióját kelti: mindig van új és izgalmas tartalom, csak tovább kell pörgetni.
Nagyon erősen terjed a mesterséges intelligencia ipari felhasználása

Nagyon erősen terjed a mesterséges intelligencia ipari felhasználása

Egyre több ágazatban alkalmazzák a mesterséges intelligenciát (MI), és olyan területekre is belép, amelyekre korábban nem is gondoltunk volna.
Egy fiatal csapat civileken keresztül tanítja vitatkozni a magyarokat. Kamera Hungária győztesek!

Egy fiatal csapat civileken keresztül tanítja vitatkozni a magyarokat. Kamera Hungária győztesek!

A Digital-Media Hungary konferenciasorozat szervezői Kamera Hungária Online tartalom Fesztivál címmel versenyt hirdettek. Az online média szereplőinek seregszemléjére olyan audio és audiovizuális tartalmakkal lehetett jelentkezni, amelyek legalább egyszer már a nagyközönség elé kerültek. A díjakat idén májusban a siófoki konferencián adták át.
Felmérték a hazai e-kereskedelem nemzetközi terjeszkedésének feltételeit

Felmérték a hazai e-kereskedelem nemzetközi terjeszkedésének feltételeit

Szerdán mutatta be a GKI Digitallal közösen végzett átfogó Online Export Kutatását a Digitális Kereskedelmi Szövetség. A felmérés útmutatót kíván nyújtani a különböző érettségi szintű hazai e-kereskedőknek, hogy jól tudjanak reagálni a piaci igényekre.
Ha jól határozzuk meg a márkánkat, akkor a szektorból is kiléphetünk

Ha jól határozzuk meg a márkánkat, akkor a szektorból is kiléphetünk

Kószó Kamill, a Meet business design ügynökség egyik alapító-vezetője számos márkával foglalkozott már.
A többség még küzd a személyes márkaépítéssel

A többség még küzd a személyes márkaépítéssel

Amikor egy új közösségi platform működésével ismerkedünk, majd felfedezzük, hogy miként illeszthető be egy reklámkampányba, az olyan, mintha egy új nyelvet tanulnánk. Csábi Boróka marketing-szakemberrel, a Te vagy a brand alapítójával arról beszélgettünk, hol helyezkedik el a közösségi média a hazai marketingpalettán, és milyen feladatuk van a cégeknek, ha nem akarnak lemaradni a versenyben a különböző platformokon.
Éves szinten még mindig nő a Facebook-felhasználók száma

Éves szinten még mindig nő a Facebook-felhasználók száma

Klausz Melinda közösségi marketing szakértővel, a kozossegi-media.com ügyvezetőjével beszélgettünk.
1/4