Latyák Balázs cikkei 1. oldal

Metaverzum: a valóság odaát van?

Metaverzum: a valóság odaát van?

Csupán egy szűk évtized választja el az emberiséget attól, hogy kiterjessze saját valóságát a virtuális térre. A metaverzum bár még kissé utópisztikusnak tűnhet, a kiterjesztett valóság alapjai már itt vannak a kezünkben. Lévai Richárd marketing szakemberrel, a Liftup Kft. ügyvezetőjével beszélgettünk.
A jó márka kerüli a megszokott sémákat

A jó márka kerüli a megszokott sémákat

A Superfuture Consulting színeiben ad tanácsot ügyfeleinek marketing- márka és kommunikációs területen, a SEED executive school-ban tanít, emellett sok időt szentel hobbiból lett üzleti vállalkozásának, a padelnek. Utóbbi egy dinamikusan fejlődő új sport, melynek a magyar piacra való bevezetése többek között az ő érdeme. Interjúnkban Aczél Lászlót kérdeztük.
Miből lett a Foodpanda? Nem csak nevet, márkát is váltottak.

Miből lett a Foodpanda? Nem csak nevet, márkát is váltottak.

Patai Zoltán ügyvezető nagyon szereti a gasztronómiát, az egyik legtöbbet rendelő felhasználónak tartja magát.
A jó PR sztoriban és tartalomban utazik

A jó PR sztoriban és tartalomban utazik

A PR ideális esetben a kompromisszum művészete, amely egyaránt szolgálja a megbízót, a közönségeit és a közjót. Történetet mesél, olyat, ami izgalmas, fenntartja a figyelmet, releváns a fogyasztó számára, magára ismer benne, akár a problémafelvetésnél, akár az ideális megoldásban. Szántó Balázs kommunikációs tanácsadóval, a Noguchi ügyvezető partnerével beszélgettünk.
„Az elbizonytalanodást érdemes ugrásszerű fejlődésre használni”

„Az elbizonytalanodást érdemes ugrásszerű fejlődésre használni”

Sokan kíváncsiak arra, hogy mégis mitől lesz valaki jó fotós. Volom Sára szerint egy jó képhez kell egy jó szakember, jó eszközök és jó körülmények.
Megváltozott a kreatív alkotási folyamat, vele kell változnia a kreatívoknak is

Megváltozott a kreatív alkotási folyamat, vele kell változnia a kreatívoknak is

Kreatív igazgatóként addig van valahol hátul a fejében egy probléma, amíg ki nem esik valami belőle. Marosi Gergellyel beszélgettünk.
Oszd meg és uralkodj! A sharing economy

Oszd meg és uralkodj! A sharing economy

Hazánkban a sharing economy még gyerekcipőben jár, legalább 10-15 évre van szükség, hogy ez megváltozzon. Ehhez azonban elsősorban kulturális változásra van szükség, hogy ne az egyéni tulajdonláshoz ragaszkodjunk, hanem a közösségi birtoklásban higgyünk. Sok egyéb mellett erről beszélt lapunknak Buday Bence, a Share Now autómegosztó vállalat ügyvezetője.
„A tucatgyártás olyan, mint az egyéjszakás kaland”

„A tucatgyártás olyan, mint az egyéjszakás kaland”

A sajtóközlemények fölött eljárt az idő, már csak akkor relevánsak, ha valami nagyon izgalmas témát dolgoznak fel, illetve, ha fontos az adott site számára - véli Pácsonyi Daniella. Az NLC főszerkesztője szerint a jó PR tartalom egyedi, van mondanivalója és a termék arcához lehet szabni.
Érték és üzenet, ez kell a jó PR-hoz

Érték és üzenet, ez kell a jó PR-hoz

Ma már nem elég száraz sajtóközleményeket küldeni, és merev, nehézkes sajtótájékoztatókat tartani, a fogyasztók és egy médium figyelmét ezekkel már nem lehet felkelteni. Többek között erről beszélgettünk Ilku Miklóssal az index.hu főszerkesztő-helyettesével.
„Az eredmény és annak ünneplése csak múló pillanat”

„Az eredmény és annak ünneplése csak múló pillanat”

Akár a hazai sportélet meghatározó alakja is lehetett volna, de ő inkább testvérével felépített egy nemzetközi szinten számontartott vállalatot.
1/3