Latyák Balázs cikkei 1. oldal

A jó márka kerüli a megszokott sémákat

A jó márka kerüli a megszokott sémákat

A Superfuture Consulting színeiben ad tanácsot ügyfeleinek marketing- márka és kommunikációs területen, a SEED executive school-ban tanít, emellett sok időt szentel hobbiból lett üzleti vállalkozásának, a padelnek. Utóbbi egy dinamikusan fejlődő új sport, melynek a magyar piacra való bevezetése többek között az ő érdeme. Interjúnkban Aczél Lászlót kérdeztük.
„Az eredmény és annak ünneplése csak múló pillanat”

„Az eredmény és annak ünneplése csak múló pillanat”

Akár a hazai sportélet meghatározó alakja is lehetett volna, de ő inkább testvérével felépített egy nemzetközi szinten számontartott vállalatot.
A jövő turizmusa nem unalmas adatokkal operál

A jövő turizmusa nem unalmas adatokkal operál

A jövő turizmusa értő, figyelmes és felelős, olyan, ami nem csak a látogató-, vagy vendégéjszaka-számokkal, és a GDP-hez adott százalékos értékkel igazolja létét a gazdaságban - véli Bódis Gábor. A turisztikai szakértő szerint az újturizmus képes más digitális forrásokból származó mintákat is beágyazni a fenntartható versenyképesség céljait megalapozva.
Hiba a mesterséges intelligencia rendszerében – Az ember a saját világát kódolja bele a digitális valóságba

Hiba a mesterséges intelligencia rendszerében – Az ember a saját világát kódolja bele a digitális valóságba

Vágyunk rá, egyben tartunk is tőle. Megoldást várunk tőle, mégis félünk, hogy befolyásol majd minket.
A marketingesek nagy része mítoszokra építi a döntéseit

A marketingesek nagy része mítoszokra építi a döntéseit

A marketing szakemberek egy része mítoszokra építi a döntéseit, csakúgy, mint a középkori orvosok. Ennek összefüggéseiről tartott előadást Kun Miklós MediaCom srtatégiai igazgatója a 25. Media Hungary konferencián.
„Az elbizonytalanodást érdemes ugrásszerű fejlődésre használni”

„Az elbizonytalanodást érdemes ugrásszerű fejlődésre használni”

Sokan kíváncsiak arra, hogy mégis mitől lesz valaki jó fotós. Volom Sára szerint egy jó képhez kell egy jó szakember, jó eszközök és jó körülmények.
Miért vásárolja be magát valaki egy használt projektbe?

Miért vásárolja be magát valaki egy használt projektbe?

Immár két éve a Startup Safari Budapest ügyvezetője, emellett a Művészetek Völgye Fesztivál igazgatója. Oszkó-Jakab Natáliával beszélgettünk.
Ritmust nem, de címet adnak az algoritmusok

Ritmust nem, de címet adnak az algoritmusok

Szekeres Péter, a Neticle alapítója arról tartott előadás, hogy miként fogalmazhatunk meg egy jó címet vagy tartalmat az algoritmusok segítségével.
A hagyományos lesz az új média?

A hagyományos lesz az új média?

Mindenkinek érdemes fejest ugrania a technológiai újításokba, hogy a kevésbé techbarát célcsoportok könnyebben átvehessék az újdonságokat.
Printhalál – Érdeklődés hiányában elmarad

Printhalál – Érdeklődés hiányában elmarad

A nyomtatott lapokat lassan 20 éve temetjük, a pandémia időszakában nem sokat tettünk volna a megmaradásukra - fejtette ki Szabó László.
1/2