Ganzler Orsolya cikkei 1. oldal

„A reklámszakma – néhány kivételtől eltekintve – nem az örökkévaló alkotásokról szól” Interjú Balásy Gyulával, a Lounge Group vezetőjével

„A reklámszakma – néhány kivételtől eltekintve – nem az örökkévaló alkotásokról szól” Interjú Balásy Gyulával, a Lounge Group vezetőjével

Nem a befolyásosságával vagy a vagyonával szeretne nyomot hagyni maga után, és nem komfortos számára, ha reflektorfénybe kerül – most úgy érezte azonban, hogy eljött az ideje, hogy kivételt tegyen. Balásy Gyulával, a Lounge Group tulajdonosával és vezetőjével beszélgettünk.
“Ha nem kapom meg azt a megjegyzést, hogy majd, ha a bankszektorban bizonyítok, most nem tartanék itt, ahol”

“Ha nem kapom meg azt a megjegyzést, hogy majd, ha a bankszektorban bizonyítok, most nem tartanék itt, ahol”

Nem az a típus, aki megijedne a kihívásoktól: 29 évesen már marketingvezető volt a Netpincérnél, és amikor tavaly az Erste Bankhoz került, sokan rácsodálkoztak, hogy egy jóval szabályozottabbnak, merevebbnek gondolt szektorban, még mindig nagyon fiatalon bíztak rá vezetői feladatokat. Az eredmények azt igazolják, hogy abszolút a helyén van. A friss Példakép díjas Blaumann Debórával, az Erste Bank marketing és PR vezetőjével többek között arról is beszélgettünk, hogy miért Ed Sheeran az egyik példaképe, vagy hogy hogyan éri el marketingesként, hogy ne csökkentsék, hanem növeljék a rendelkezésére álló keretet.
„Csak tanulhatok abból, ha megkérdezem a közönségem véleményét” Interjú a Példakép díjas Kadarkai Endrével

„Csak tanulhatok abból, ha megkérdezem a közönségem véleményét” Interjú a Példakép díjas Kadarkai Endrével

Riporternek tartja magát elsősorban, de vállalja azt is, hogy influenszer – különösen így, hogy Példakép díjat nyert influenszer / mikrofonember kategóriában.
„Ha folyton arra vagyok rástresszelve, hogy értelmesnek tűnjek, akkor elfelejtem jól érezni magam”  Interjú Nyáry Lucával

„Ha folyton arra vagyok rástresszelve, hogy értelmesnek tűnjek, akkor elfelejtem jól érezni magam” Interjú Nyáry Lucával

Ha példaként fel kell mutatni egy Z generációst, gyakran esik rá a választás – pedig nem kedveli azokat a helyzeteket, amikor úgy próbálják bemutatni őt, mint aki „szerencsére” eltér a kortársaitól. Szerinte ő ugyanolyan, mint a többiek, egy közülük. Azért mégis csak akad benne valami különleges, ha már egyszer írónak, műsorvezetőnek és modellnek is mondhatja magát egyszerre. Ugyanakkor szerinte ő nem értelmiségi, bármennyire is gondolnánk, hogy a családnév kötelez. A Példakép díjas Nyáry Lucával beszélgettünk generációs különbségekről, az értelmiségi létről, a sikerről és a szociális felelősségről.
„Én olyan influenszer szeretnék lenni, aki nem attól az, hogy hülyeséget beszél” Interjú a Példakép díjas Gazsi Zoltánnal.

„Én olyan influenszer szeretnék lenni, aki nem attól az, hogy hülyeséget beszél” Interjú a Példakép díjas Gazsi Zoltánnal.

A cégvezető. Nem az a fajta, mint amilyet Háy János regényében megismerhettünk. Rajta nyoma sincs a fásultságnak, bizonytalanságnak, gondterheltségnek. Pedig volna miért borúsnak látszania, és nem (is csak) azért, mert az utóbbi néhány év minden cégvezető elég akadályt gördített. Az ő személyes akadálypályája a rákkal való küzdelem – és eddig ezt is mosolygósan kezelte, önismereti útként tekintett rá. Megtanulta, hogy sosem késő elkezdeni feladatokat tényleg delegálni. Különben hogyan maradna elég energiája, hogy azt a rejtélyt kutassa, hogyan élhetünk akár 100 évig?
“Ha nem kapom meg azt a megjegyzést, hogy majd, ha a bankszektorban bizonyítok, most nem tartanék itt, ahol”

“Ha nem kapom meg azt a megjegyzést, hogy majd, ha a bankszektorban bizonyítok, most nem tartanék itt, ahol”

Nem az a típus, aki megijedne a kihívásoktól: 29 évesen már marketingvezető volt a Netpincérnél, és amikor tavaly az Erste Bankhoz került, sokan rácsodálkoztak, hogy egy jóval szabályozottabbnak, merevebbnek gondolt szektorban, még mindig nagyon fiatalon bíztak rá vezetői feladatokat. Az eredmények azt igazolják, hogy abszolút a helyén van. A friss Példakép díjas Blaumann Debórával, az Erste Bank marketing és PR vezetőjével többek között arról is beszélgettünk, hogy miért Ed Sheeran az egyik példaképe, vagy hogy hogyan éri el marketingesként, hogy ne csökkentsék, hanem növeljék a rendelkezésére álló keretet.
A legjobban mindig a nehéz szituációkban érzem magam, mert ott dől el az, hogy mennyire vagyunk jók szakmailag

A legjobban mindig a nehéz szituációkban érzem magam, mert ott dől el az, hogy mennyire vagyunk jók szakmailag

Bár fele-fele arányban érzi magát PR-esnek és marketingesnek, úgy véli, a mai világunkban a társadalmi-gazdasági krízisek kapcsán észlelhető problémákra a PR erősebb válaszokat tud adni, mint a marketing. Az önkéntes segítségnyújtás a génjeiben van, szerencsésnek érzi magát, hogy ezt a szemléletet a munkahelyein is megtalálta. Pontosan érzékeli, miben más a fiatalabb generáció és konkrét üzenete is van hozzájuk. Szinai Ádámmal, a CIB Bank marketing és kommunikációs vezetőjével, a Példakép díj PR kategóriájának idei győztesével beszélgettünk.
„Csak tanulhatok abból, ha megkérdezem a közönségem véleményét” Interjú a Példakép díjas Kadarkai Endrével

„Csak tanulhatok abból, ha megkérdezem a közönségem véleményét” Interjú a Példakép díjas Kadarkai Endrével

Riporternek tartja magát elsősorban, de vállalja azt is, hogy influenszer – különösen így, hogy Példakép díjat nyert influenszer / mikrofonember kategóriában.
„Ha folyton arra vagyok rástresszelve, hogy értelmesnek tűnjek, akkor elfelejtem jól érezni magam”  Interjú Nyáry Lucával

„Ha folyton arra vagyok rástresszelve, hogy értelmesnek tűnjek, akkor elfelejtem jól érezni magam” Interjú Nyáry Lucával

Ha példaként fel kell mutatni egy Z generációst, gyakran esik rá a választás – pedig nem kedveli azokat a helyzeteket, amikor úgy próbálják bemutatni őt, mint aki „szerencsére” eltér a kortársaitól. Szerinte ő ugyanolyan, mint a többiek, egy közülük. Azért mégis csak akad benne valami különleges, ha már egyszer írónak, műsorvezetőnek és modellnek is mondhatja magát egyszerre. Ugyanakkor szerinte ő nem értelmiségi, bármennyire is gondolnánk, hogy a családnév kötelez. A Példakép díjas Nyáry Lucával beszélgettünk generációs különbségekről, az értelmiségi létről, a sikerről és a szociális felelősségről.
„Én olyan influenszer szeretnék lenni, aki nem attól az, hogy hülyeséget beszél” Interjú a Példakép díjas Gazsi Zoltánnal.

„Én olyan influenszer szeretnék lenni, aki nem attól az, hogy hülyeséget beszél” Interjú a Példakép díjas Gazsi Zoltánnal.

A cégvezető. Nem az a fajta, mint amilyet Háy János regényében megismerhettünk. Rajta nyoma sincs a fásultságnak, bizonytalanságnak, gondterheltségnek. Pedig volna miért borúsnak látszania, és nem (is csak) azért, mert az utóbbi néhány év minden cégvezető elég akadályt gördített. Az ő személyes akadálypályája a rákkal való küzdelem – és eddig ezt is mosolygósan kezelte, önismereti útként tekintett rá. Megtanulta, hogy sosem késő elkezdeni feladatokat tényleg delegálni. Különben hogyan maradna elég energiája, hogy azt a rejtélyt kutassa, hogyan élhetünk akár 100 évig?
1/5