Szilágyi Katalin cikkei 3. oldal

A globális platfomok hatása a hazai kommunikációs piacra.

A globális platfomok hatása a hazai kommunikációs piacra.

10 részes sorozatunkban bemutatjuk a Media-Digital Hungary Cabrio konferencia előadásait és fórumait.
Nincs új a nap alatt: Oda kell menni, ahol a fogyasztó lesz

Nincs új a nap alatt: Oda kell menni, ahol a fogyasztó lesz

A Media-Digital Hungary Cabrio második fórumbeszélgetésén a megrendelői oldal dilemmáiról volt szó, és hogy mit várhatunk az idén.
Tények a tervekhez - mert az üzleti érdek makacs dolog

Tények a tervekhez - mert az üzleti érdek makacs dolog

A tények magukért beszélnek, még az sem nem zavarja őket, ha nem hiszel nekik. Attól még ők az erősebbek.
Hogyan hozzuk vissza a magyar médiapiacra, amit a Google és a Facebook elvitt?

Hogyan hozzuk vissza a magyar médiapiacra, amit a Google és a Facebook elvitt?

Az elmúlt évtizedben rengeteget változott a felaprózódott médiapiac, és a büdzsék nagy része az óriásokhoz, a Google-hez és Facebook-hoz került.
Karas Monika: Lényegesen nőtt a digitális megoldások népszerűsége

Karas Monika: Lényegesen nőtt a digitális megoldások népszerűsége

A távoktatás, az otthoni munkavégzés és a családon belüli videóhívások terjedésével a digitális alkalmazások elfogadottsága egy év alatt megugrott.
A fogyasztó is ember

A fogyasztó is ember

A fogyasztó ki van szolgáltatva a tartalomszolgáltatóknak, de ez fordítva is igaz
Halálpontos találkozások. Reklámzajból a reklámcsendbe.

Halálpontos találkozások. Reklámzajból a reklámcsendbe.

10 részes sorozatunkban bemutatjuk a Media-Digital Hungary Cabrio konferencia előadásait és fórumait.
Cél(om) keresése - Hajózzunk a hömpölygő piac hullámain!

Cél(om) keresése - Hajózzunk a hömpölygő piac hullámain!

10 részes videósorozatunkban bemutatjuk a Media-Digital Hungary Cabrio konferencia előadásait és fórumait!
Reklámzajból a reklámcsöndbe?

Reklámzajból a reklámcsöndbe?

Mi történik akkor, ha a reklám picit elhallgat, bizonyos eszközöktől megfosztja magát azért, hogy hatásosabb legyen?
Menj oda, ahol a fogyasztód lesz! – megnyitotta kapuit a Média-Digital Hungary Cabrió

Menj oda, ahol a fogyasztód lesz! – megnyitotta kapuit a Média-Digital Hungary Cabrió

„Nem az a feladatom, hogy a valóságot mondjam, hanem hogy inspiráljak” – mondta Csermely Ákos, a konferencia megálmodója, kitalálója és szervezője.
3/5