Sebők Viktória cikkei 2. oldal

NFT, a kripto művészet

NFT, a kripto művészet

Weiler Péter képzőművész húsz éve fogott bele digitális képek alkotásába.
Művészeti és forprofit együttműködések

Művészeti és forprofit együttműködések

A járvány okozta lezárás eredményeként a társadalom ki van szomjazva a művészetre és a kultúrára. Emiatt felértékelődött a művészek és a kulturális szakemberek, illetve az iparágat támogató mecenatúra jelentősége. Balogh Máté András, az Art is Business közösség és inicitíva kitalálója beszélt nekünk a művészet és az üzleti élet összekapcsolásának fontosságáról.
Túlélés a rendezvényes piacon - hogyan állhat ellen a koronavírusnak az iparág?

Túlélés a rendezvényes piacon - hogyan állhat ellen a koronavírusnak az iparág?

Duca Andreát, a Magyar Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége Ügynökségi Tagozatának vezetőjét kérdeztük.
Mikor bukhatod az ügyfeleidet?

Mikor bukhatod az ügyfeleidet?

A digitális élményplatformokba beépített webes analitikai eszközöknek köszönhetően a vásárlók legkevesebb “zaklatásával” nyerhetjük ki a legtöbb információt arról, hogy mit is akarnak az ügyfeleink.
Reboot Hungary: a karantén nem csak a média fogyasztási szokásaikat változtatta meg, de megmutatta, milyen emberek vagyunk

Reboot Hungary: a karantén nem csak a média fogyasztási szokásaikat változtatta meg, de megmutatta, milyen emberek vagyunk

Nagyobb a változás, mint gondolnánk.
NFT, a kripto művészet

NFT, a kripto művészet

Weiler Péter képzőművész húsz éve fogott bele digitális képek alkotásába.
Felelőssége a kommunikáció

Felelőssége a kommunikáció

Lakatos Zsófiát a Magyar PR Szövetség örökös tagjai közé választották, mindössze 45 évesen.
Marketing stratégiává vált a hitelesség

Marketing stratégiává vált a hitelesség

A járvány hatásáról, digitális marketing stratégiai eszközökről, módszertanokról, modern média utakról, digitális és offline marketingeszközökről kérdeztük Vernyik Imre marketing szakembert.
Mérő László: a megérzés matematikája

Mérő László: a megérzés matematikája

Beszélhetünk-e logikáról, logikus gondolkodásról, ha Kati néni az álmai alapján, pusztán a megérzései által, de eltalálja a heti lottó számokat?
Reboot Hungary: rábuktunk a socialre és megjegyezzük azt is, hogy ki vert át bennünket

Reboot Hungary: rábuktunk a socialre és megjegyezzük azt is, hogy ki vert át bennünket

Hogyan változtatta meg a pandémia a médiafogyasztási szokásokat, mi az a Infodémia, miért fontos, hogy a márkák hitelesek legyenek? Kiderül a Reboot Hungary 2020. június 6-án tartott webináriumából.
2/3