Sebők Viktória cikkei 1. oldal

A digitalizáció pszichológiája, avagy szemléletformálás kifli-módra

A digitalizáció pszichológiája, avagy szemléletformálás kifli-módra

Immár 2 éve, hogy a cseh tulajdonú, online élelmiszer-rendelést bonyolító kifli.hu megkezdte működését Budapesten. Az eGrocery üzleti modell Magyarországon a COVID-19 világjárvány alatt teljesedett ki, erről és az élelmiszer e-kereskedelem hazai állapotáról beszélgettünk Klekner Péterrel, a magyarországi kifli.hu ügyvezető igazgatójával.
Döntéseink pszichológiája, avagy ami a viselkedési közgazdaságtan mögött van

Döntéseink pszichológiája, avagy ami a viselkedési közgazdaságtan mögött van

Mindenki szeretne jó döntéseket hozni, törekszünk is erre a magán- és üzleti életben egyaránt, de nem biztos, hogy tisztában vagyunk vele, hogy milyen tényezők hatnak döntéseink során. Endersz Frigyest, az E.ON Hungária Csoport Stratégiai és fenntarthatósági igazgatóját kérdeztük a döntések pszichológiájáról, azaz a viselkedési közgazdaságtan gyakorlati hasznosításáról.
Internet Hungary - Data marketing, avagy így szolgálják érdekeinket és értékeinket az algoritmusok a marketingben

Internet Hungary - Data marketing, avagy így szolgálják érdekeinket és értékeinket az algoritmusok a marketingben

Különböző aspektusokból járták körbe az idei Internet Hungary konferencián az előadók, milyen eredményeket hozott az adatalapú marketing.
Internet Hungary: Ébredünk. Ébredünk? Ébredünk!

Internet Hungary: Ébredünk. Ébredünk? Ébredünk!

Mit jelent és miképpen manifesztálódik a fogyasztók öntudatra ébredése, hogyan szelídítsük meg őket? Illetve hogyan fonódik egymásba a viselkedési közgazdaságtan, a digitalizáció, a modern fogyasztói társadalom elvárása, s hogyan kezelhető mindez üzleti oldalról? A válaszokat az idei Internet Hungary konferencia Ébredés blokkjának előadásaiból foglaltuk
Szemléletváltás, avagy a digitalizáció pszichológiája

Szemléletváltás, avagy a digitalizáció pszichológiája

Jeránek Tamás május elsejétől tölti be a Siemens Zrt. első számú vezetői posztját.
E-kereskedelem: a magyar cégek ne féljenek az exporttól!

E-kereskedelem: a magyar cégek ne féljenek az exporttól!

A magyar webáruházak jelentősen bővülhetnének, ha elindítanák exporttevékenységüket a szomszédos országokba, ahol az online piacok még nem telítettek. Bogdan Colceriut, a Frisbo vezérigazgatóját kérdeztük az e-kereskedelem jelenéről és jövőjéről, az iparágban rejlő lehetőségekről és a magyar vállalatok exportlehetőségeiről.
Internet Hungary - Data Marketing a gyakorlatban

Internet Hungary - Data Marketing a gyakorlatban

Az idei Internet Hungary konferencia Data of Hungary szekció összefoglalójának 2. részében többek között arról volt szó, mit kezdhetünk együttesen az online és offline adatokkal, hogyan alakult át a performance marketing adatalapú marketinggé, mire jó a perszonalizáció, illetve mi a 3rd party apokalipszis és milyen jogi következményekkel jár.
Internet Hungary: Egyre tudatosabbak a felhasználók, de még van hova fejlődni

Internet Hungary: Egyre tudatosabbak a felhasználók, de még van hova fejlődni

2000-es évek közepe óta tapasztalható, hogy a sales tevékenységekben nagyobb figyelmet kap a fogyasztók lelke, pszichéje és viselkedése.
Elkezdődött az Internet Hungary - A fogyasztók öntudatra ébredését segíti az NMHH Magyarországon

Elkezdődött az Internet Hungary - A fogyasztók öntudatra ébredését segíti az NMHH Magyarországon

Látványos mértékben változott meg a fogyasztói magatartás, olyan viselkedési minták teremtődtek meg, amelyeket korábban elképzelhetetlennek tartottunk
Az ifjú polihisztor

Az ifjú polihisztor

Fiatalok, ti vagytok a merészek, de az éretteké a tapasztalat, avagy a versenypiacon melyikőtők lesz a nyerő?
1/3