Sebők Viktória cikkei 1. oldal

Internet Hungary - Data Marketing a gyakorlatban

Internet Hungary - Data Marketing a gyakorlatban

Az idei Internet Hungary konferencia Data of Hungary szekció összefoglalójának 2. részében többek között arról volt szó, mit kezdhetünk együttesen az online és offline adatokkal, hogyan alakult át a performance marketing adatalapú marketinggé, mire jó a perszonalizáció, illetve mi a 3rd party apokalipszis és milyen jogi következményekkel jár.
Internet Hungary: Egyre tudatosabbak a felhasználók, de még van hova fejlődni

Internet Hungary: Egyre tudatosabbak a felhasználók, de még van hova fejlődni

2000-es évek közepe óta tapasztalható, hogy a sales tevékenységekben nagyobb figyelmet kap a fogyasztók lelke, pszichéje és viselkedése.
Elkezdődött az Internet Hungary - A fogyasztók öntudatra ébredését segíti az NMHH Magyarországon

Elkezdődött az Internet Hungary - A fogyasztók öntudatra ébredését segíti az NMHH Magyarországon

Látványos mértékben változott meg a fogyasztói magatartás, olyan viselkedési minták teremtődtek meg, amelyeket korábban elképzelhetetlennek tartottunk
Az ifjú polihisztor

Az ifjú polihisztor

Fiatalok, ti vagytok a merészek, de az éretteké a tapasztalat, avagy a versenypiacon melyikőtők lesz a nyerő?
Amikor a csillagok együttállnak, megszülethet a kirobbanó fejlődés

Amikor a csillagok együttállnak, megszülethet a kirobbanó fejlődés

Honnan lehet tudni, hogy egy új ötlet, trend, innováció a jövő kulcsa, vagy csak egy múló hóbort lesz? Pogátsa Zoltán közgazdász válaszolt.
Internet Hungary - Data marketing, avagy így szolgálják érdekeinket és értékeinket az algoritmusok a marketingben

Internet Hungary - Data marketing, avagy így szolgálják érdekeinket és értékeinket az algoritmusok a marketingben

Különböző aspektusokból járták körbe az idei Internet Hungary konferencián az előadók, milyen eredményeket hozott az adatalapú marketing.
Internet Hungary: Ébredünk. Ébredünk? Ébredünk!

Internet Hungary: Ébredünk. Ébredünk? Ébredünk!

Mit jelent és miképpen manifesztálódik a fogyasztók öntudatra ébredése, hogyan szelídítsük meg őket? Illetve hogyan fonódik egymásba a viselkedési közgazdaságtan, a digitalizáció, a modern fogyasztói társadalom elvárása, s hogyan kezelhető mindez üzleti oldalról? A válaszokat az idei Internet Hungary konferencia Ébredés blokkjának előadásaiból foglaltuk
Szemléletváltás, avagy a digitalizáció pszichológiája

Szemléletváltás, avagy a digitalizáció pszichológiája

Jeránek Tamás május elsejétől tölti be a Siemens Zrt. első számú vezetői posztját.
Tereprendezés: a kommunikációs ipar nem vész el, de átalakul

Tereprendezés: a kommunikációs ipar nem vész el, de átalakul

Blaskó Nikolett az ACG Reklámügynökség alapító ügyvezető-tulajdonosa, a MAKSZ elnöke az idei Media-Digital Hungary Cabrio konferencián elmondta, mi várható a pandémia utáni időszakban a hazai kommunikációs iparágban.
Így vedd észre a jövő jeleit!

Így vedd észre a jövő jeleit!

Soha nem látott mennyiségű adat vesz minket körbe, amelyből nem lett könnyebb kiolvasni a jeleket és összefüggéseket, sőt egyre összetettebb feladat.
1/3