Farkas Anikó cikkei 1. oldal

NASA a Marson, ″én meg hajat mostam″ - vendégszerzőnk írása

NASA a Marson, ″én meg hajat mostam″ - vendégszerzőnk írása

Míg a NASA kutatói a Marson, addig mi az online térben vizsgálódunk.
Milyen beszélgetéseket indított el az, hogy meghosszabbították a koronavírus miatti korlátozásokat?

Milyen beszélgetéseket indított el az, hogy meghosszabbították a koronavírus miatti korlátozásokat?

December 7-én Orbán Viktor miniszterelnök hivatalos Facebook oldalán jelentette be a koronavírus miatti korlátozások meghosszabbítását.
Így lehetséges eljutni az emberekhez 124 milliószor 10 nap alatt

Így lehetséges eljutni az emberekhez 124 milliószor 10 nap alatt

Soha nem látott gyorsasággal szólították meg a magyar netezők millióit a “Távozó indexesek”.
Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

12 iparág legnépszerűbb márkáinak Facebook oldalát elemezve feltérképeztük a kapcsolati hálójukat, és azt, hogyan tudnak nagy eléréseket produkálni.
Zente közösségi média alapú adománygyűjtésének tanulságai - hogyan gyűlt össze a 700 millió forint?

Zente közösségi média alapú adománygyűjtésének tanulságai - hogyan gyűlt össze a 700 millió forint?

Mutatjuk.
Zente közösségi média alapú adománygyűjtésének tanulságai - hogyan gyűlt össze a 700 millió forint?

Zente közösségi média alapú adománygyűjtésének tanulságai - hogyan gyűlt össze a 700 millió forint?

A téma és a célcsoport szempontjából releváns influencerek bevonása, a hiteles emberi történet, az érzelmekre ható vizuális tartalmak megosztása, a gyűjtés folyamatának teljes átláthatósága, illetve a hagyományos médiába történő bekerülés egyaránt fontos tényezők voltak abban, hogy a Zente gyógykezelése érdekében a közösségi médiában indult adománygyűjtés ekkora sikerrel zárult – derül ki a Mediator és a SentiOne friss elemzéséből.
Utazás a “Majomriasztás” körül - hogyan hatott a járvány az Utazómajomra?

Utazás a “Majomriasztás” körül - hogyan hatott a járvány az Utazómajomra?

2020 és az utazás. Utazás és Utazómajom. Utazómajom és az utazók. Hogyan változtatta meg az előbb felsorolt kapcsolatokat 3 év? Megvizsgáltuk mi érdekli a követőket, hova lehetett utazni, és milyen nyaralásokat halasztottak el ebben az évben.
Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 2. rész

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 2. rész

Farkas Anikó a SentiOne magyar csapatának kommunikációs specialistája újra elrántja a leplet a titkos folyamatokról.
Social Index: íme a márkák és termékek rangsora

Social Index: íme a márkák és termékek rangsora

A SentiOne elemzői ránéztek a dolgokra.
Norbi posztja több, mint 71 Kiló

Norbi posztja több, mint 71 Kiló

Schobert Norbi videója miatt felrobbant az internet, a SentiOne pedig azonnal készített egy kutatást arról, hogy online mit is gondolnak a videóról, s hogyan is alakult Schobert márkája.
1/2