2020. december 21. 15:26Farkas AnikóSzánj az olvasásra 5 percet!
A téma és a célcsoport szempontjából releváns influencerek bevonása, a hiteles emberi történet, az érzelmekre ható vizuális tartalmak megosztása, a gyűjtés folyamatának teljes átláthatósága, illetve a hagyományos médiába történő bekerülés egyaránt fontos tényezők voltak abban, hogy a Zente gyógykezelése érdekében a közösségi médiában indult adománygyűjtés ekkora sikerrel zárult – derül ki a Mediator és a SentiOne friss elemzéséből.
Kultúra
2020. november 11. 10:14Farkas AnikóSzánj az olvasásra 5 percet!
2020 és az utazás. Utazás és Utazómajom. Utazómajom és az utazók. Hogyan változtatta meg az előbb felsorolt kapcsolatokat 3 év? Megvizsgáltuk mi érdekli a követőket, hova lehetett utazni, és milyen nyaralásokat halasztottak el ebben az évben.
E-kereskedelem
2020. július 10. 07:06Farkas AnikóSzánj az olvasásra 2 percet!
Farkas Anikó a SentiOne magyar csapatának kommunikációs specialistája újra elrántja a leplet a titkos folyamatokról.
Marketing
2020. április 21. 09:00Farkas AnikóSzánj az olvasásra 3 percet!
A SentiOne elemzői ránéztek a dolgokra.
Marketing
2020. január 23. 11:45Farkas AnikóSzánj az olvasásra 2 percet!
Schobert Norbi videója miatt felrobbant az internet, a SentiOne pedig azonnal készített egy kutatást arról, hogy online mit is gondolnak a videóról, s hogyan is alakult Schobert márkája.
Marketing