Havasi Zsolt cikkei 1. oldal

Marketing és történetmesélés - használd jól és etikusan!

Marketing és történetmesélés - használd jól és etikusan!

Kollektivizál, egyéni és csoportos gondolkodásra sarkall, miközben számtalan, az élet mindennapjai során megjelenő értéket tartalmaz.
Képzelt jellemriport egy tipikus vevőfesztiválról

Képzelt jellemriport egy tipikus vevőfesztiválról

Most egy picit könnyedepe vesszük a figurát a vásárlótipizálással, s egy elképzelt vevőfesztiválra utazunk.
„A kung-fum arról szól, hogy az értékesítés nem lehet cél, hanem csakis következmény”

„A kung-fum arról szól, hogy az értékesítés nem lehet cél, hanem csakis következmény”

Interjú Takács Antallal, az Ügyfélkiszolgálás | elégedettség | élmény című könyv szerzőjével.
Előbb gólt rúgok, majd megmondom, mit vegyél a boltban

Előbb gólt rúgok, majd megmondom, mit vegyél a boltban

Korunk sportolói két lábon járó hirdetőoszlopokként (is) funkcionálnak az olykor többmilliós követőtáboruknak köszönhetően. De milyen veszélyek és lehetőségek vannak, ha egy márka, termék úgy dönt, hogy egy sportoló felé fordul?
„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.
A tökéletes vezetőről és az érzelmi intelligenciáról

A tökéletes vezetőről és az érzelmi intelligenciáról

A munkahelyen, a társas kapcsolatok kezelésénél az önmaga érzéseivel tisztában lévő személy hatékonyan tudja segíteni munkatársait.
Képzelt jellemriport egy tipikus vevőfesztiválról

Képzelt jellemriport egy tipikus vevőfesztiválról

Most egy picit könnyedepe vesszük a figurát a vásárlótipizálással, s egy elképzelt vevőfesztiválra utazunk.
Az új generációs kapcsolat: adatok segítik az eredmény- és élményszerzést

Az új generációs kapcsolat: adatok segítik az eredmény- és élményszerzést

A nyugat-európai futballklubok nemcsak a pályán, de azon kívül is utat mutatnak.
„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.
„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.
1/2