Gabay Balázs cikkei 1. oldal

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?
A legnagyobb magyar cégek meséltek nekünk az új, agilis útról

A legnagyobb magyar cégek meséltek nekünk az új, agilis útról

Többek között a Telekom, az OTP és a Wizz Air is átállt egy újszerű munkaszervezési kultúrára. Mindannyiukat kifaggattuk a tapasztalataikról.
Jönnek a robotok: mutatjuk, hogyan ne veszítsd el a munkád!

Jönnek a robotok: mutatjuk, hogyan ne veszítsd el a munkád!

Ha növelni tudjuk hozzáadott értékünket, akkor a robotizáció hiába dübörög tovább, a végén közösen nyerhetünk.
Amikor a designer felnyitja az agyunkat, és belekukkant!

Amikor a designer felnyitja az agyunkat, és belekukkant!

Emberi tulajdonságokkal felruházni a weboldalt, s így megnyerni a felhasználót: ez az egyik módja, hogy egy tervező sikeres szájtot csináljon.
Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?
„A magyar podcastforradalom java még hátravan”

„A magyar podcastforradalom java még hátravan”

Miért zabálják az emberek az újszerű netes hanganyagokat? Kele János és Tóth Szabolcs Töhötöm „podcaster” műsorvezetővel rágtuk át a témát.
A legnagyobb magyar cégek meséltek nekünk az új, agilis útról

A legnagyobb magyar cégek meséltek nekünk az új, agilis útról

Többek között a Telekom, az OTP és a Wizz Air is átállt egy újszerű munkaszervezési kultúrára. Mindannyiukat kifaggattuk a tapasztalataikról.
Jönnek a robotok: mutatjuk, hogyan ne veszítsd el a munkád!

Jönnek a robotok: mutatjuk, hogyan ne veszítsd el a munkád!

Ha növelni tudjuk hozzáadott értékünket, akkor a robotizáció hiába dübörög tovább, a végén közösen nyerhetünk.
Amikor a designer felnyitja az agyunkat, és belekukkant!

Amikor a designer felnyitja az agyunkat, és belekukkant!

Emberi tulajdonságokkal felruházni a weboldalt, s így megnyerni a felhasználót: ez az egyik módja, hogy egy tervező sikeres szájtot csináljon.
Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?
1/2