Sólyom Balázs cikkei 2. oldal

A kényszeres túlmisztifákálás áldozata, avagy a programmatic - szerintem, szerintünk...

A kényszeres túlmisztifákálás áldozata, avagy a programmatic - szerintem, szerintünk...

Évekkel ezelőtt lépett színre, mint a csodafegyver, majd vált sokak közellenségévé, majd napjaink meg nem értett „zsenijévé”(?).
Ó, ió, ció... Digitális transzformáció – szerintem, szerintünk

Ó, ió, ció... Digitális transzformáció – szerintem, szerintünk

Sólyom Balázs Grosz Judit, Fazekas László és Bánki Attila segítségével ad választ a hogyanokra és miértekre.
Nem csak a webshopok privilégiuma a konverzió – szerintem, szerintünk

Nem csak a webshopok privilégiuma a konverzió – szerintem, szerintünk

Sólyom Balázs teszi helyre a dolgokat Tóth Nóra, Szigetvári József és Lunczner Ádám támogatásával. Kötelező jellegű olvasmány!
Hogy jutottunk el idáig - avagy az attribúciós modell szerintem, szerintünk

Hogy jutottunk el idáig - avagy az attribúciós modell szerintem, szerintünk

Ha már arra adjuk a fejünket, hogy pénzt fektetünk abba, hogy látogatókat / vásárlókat tereljünk az oldalra, akkor szeretnénk abban a hitben élni, hogy bizony jól tesszük. Szerencsére akadnak olyan megoldások, amik segíthetnek megbizonyosodni is erről.
Love me, tender - szerintem, szerinte

Love me, tender - szerintem, szerinte

Sólyom Balázs és Joanelli Tamás részletesen kifejti, hogy mit is jelent manapság a tenderezés, milyen szempontok érvényesülnek.
Ez aztán a performance – szerintem, szerintük!

Ez aztán a performance – szerintem, szerintük!

Digitális térben ez a szó elég sokszor fordulhat elő napjainkban, de vajon ugyan azt értjük alatta mindannyian?
Adatok alapján, vagy attól vezérelve - szerintem, szerintünk

Adatok alapján, vagy attól vezérelve - szerintem, szerintünk

Sólyom Balázs elmondja, szerinte kinek való az adatvezérelt kampány, és kikéri Oszipovics Tatjana, Nagy Barnabás és Pacsolay Géza véleményét is.
2/2