Sólyom Balázs cikkei 1. oldal

A klasszikus online hirdetési piac újabb csapása?

A klasszikus online hirdetési piac újabb csapása?

Sokan a mai napig nem találtak fogást a globálisok okozta elszívó hatásra, és máris itt az újabb megoldandó feladat. Az AI adta lehetőségek sokkal komolyabb hatást hozhatnak, nem csak a sokak által taglalt munkahelyekre, hanem bizony a felhasználói szokásokra. Ez pedig újabb, és talán még komolyabb kihívás elé állíthatja a digitális világ szereplőit.
Az Online mostohagyerek - Sólyom Balázs vendégszerzőnk cikke

Az Online mostohagyerek - Sólyom Balázs vendégszerzőnk cikke

Sokan úgy gondolják, hogy online minden mérhető, vagy hogy online minden és mindenki targetálható.
3rd party süti - az adat nem vész el csak átalakul - szerintem, szerintünk

3rd party süti - az adat nem vész el csak átalakul - szerintem, szerintünk

Remarketing/retargeting és perszonalizáció - veszélyben?
Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Sólyom Balázs tanulmánya.
Hol húzodik a CRO határa - szerintem, szerintünk...

Hol húzodik a CRO határa - szerintem, szerintünk...

A CRO nem éppen a legkönnyebben megragadható és elmesélhető történet a digitális területen, a konverziós ráta optimalizálása viszont elemi érdek. Definíciók, tévhitek és néhány jó tanács. Sólyom Balázs cikke.
Hogyan foghatod meg az offline adatokat az online számára?

Hogyan foghatod meg az offline adatokat az online számára?

2021.10.13-i Internet Hungary Data szekcióban tartott előadásom kivonata – a prezentációm csak képeket és címsorokat tartalmazott.
Mi lesz veled, digitália – szerintem, szerintünk

Mi lesz veled, digitália – szerintem, szerintünk

Kétségtelen, hogy a mostani helyzet nagyon sok lehetőséget és fejlődést tartogat a digitális terület számára.
Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - második rész

Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - második rész

Sólyom Balázs tanulmánya.
Látta, hogy nem vette észre? A bannerekről szerintem, szerintünk...

Látta, hogy nem vette észre? A bannerekről szerintem, szerintünk...

A digitális területen tevékenykedők, ha nem is kísérték végig tüzetesen a banner eddigi pályafutását, mégis temérdek megoldással találkozhattak, és megélhették már, hogy hogyan is próbáljuk meg felruházni újabb és újabb küldetéssel ezt a megoldást.
Ki vagyok tiltva, mitévő legyek? - Szerintem, szerintünk...

Ki vagyok tiltva, mitévő legyek? - Szerintem, szerintünk...

Ismerjük-e a rendszer buktatóit és mit is lehet tenni? Sólyom Balázs avat be minket a kitiltások lélektanába.
1/2