Szabó Edit cikkei 1. oldal

Influenszerek. Mind azok vagyunk?

Influenszerek. Mind azok vagyunk?

A technológiai fejlődés és a demokratizált tartalomkészítési eszközök egyre több ember számára teszik lehetővé, hogy alkotókká, és így influenszerekké váljanak. Ezt a növekedést a fiatalabb generáció is elősegíti, de ők már a hitelességet értékelik, a személyre szabott tartalmakat és a rokonszenves influenszereket. Ennek fényében lehet, hogy lassan mind influenszerekké válunk, vagy éppen már azok is vagyunk?
Érdekeinket, értékeinket szolgáló és akadályozó algoritmusok - Szabó Edit vendégszerzőnk írása

Érdekeinket, értékeinket szolgáló és akadályozó algoritmusok - Szabó Edit vendégszerzőnk írása

Mindennapjaink részei, ott vannak a kezünkben, az asztalunkon, sőt lassan a lakásainkat és városainkat is behálózzák.
A digitális gondolkodás versenyelőnyt jelent – Vendégszerzőnk írása

A digitális gondolkodás versenyelőnyt jelent – Vendégszerzőnk írása

Avagy mindenki lehet digitális gondolkodó még akkor is, ha nem foglalkozik technológiával.
Mi volt előbb? A tartalom vagy a reklám?

Mi volt előbb? A tartalom vagy a reklám?

Nyilván többetekben felmerült a kérdés, hogy Van-e egyáltalán reklám tartalom nélkül?
Mit adott nekünk a COVID-19 és hogyan álljunk készen a további változásokra?

Mit adott nekünk a COVID-19 és hogyan álljunk készen a további változásokra?

Nem is lehetne jobb időpontot találni a pozitív szemlélet meghonosítására, hisz a legtöbb szektorban elérkezett a várva várt digitális transzformáció.
Algoritmusok az emberek mögött Most akkor ki irányít kit?

Algoritmusok az emberek mögött Most akkor ki irányít kit?

Hol vannak ott az életünkben az algoritmusok? Hol nincsenek ott? OIyan szinten behálózzák már mindennapi kereséseinket és online jelenlétünket, hogy felmerülhet a kérdés: ki irányít kit? Az algoritmusok határozzák meg, hogy mit látunk és találunk a neten, vagy képesek vagyunk-e mi magunk tanítani és ezzel irányítani ezeket a rendszereket.
Érdekeinket, értékeinket szolgáló és akadályozó algoritmusok. Internet Hungary-n tartott előadásom összefoglalója

Érdekeinket, értékeinket szolgáló és akadályozó algoritmusok. Internet Hungary-n tartott előadásom összefoglalója

Mindennapjaink részei, ott vannak a kezünkben, az asztalunkon, sőt lassan a lakásainkat és városainkat is behálózzák.
Mi volt előbb? A tartalom vagy a reklám?

Mi volt előbb? A tartalom vagy a reklám?

Nyilván többetekben felmerült a kérdés, hogy Van-e egyáltalán reklám tartalom nélkül? És vajon minden tartalom reklám is?
Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Offline vagy online ügyfélélmény? Erről beszélt Szabó Edit Ditte marketing szakember a Media-Digital Hungary konferencián.
A hirdetési eszköz-arzenál kezelésének művészete, azaz nyomás nélkül is nő  a pálma

A hirdetési eszköz-arzenál kezelésének művészete, azaz nyomás nélkül is nő a pálma

Szokás mondani, hogy: „nyomás alatt nő a pálma”, és nyomás az most minden szinten van. Szabó Edit cikke.
1/2