SlideShare a Scribd company logo
1 of 12
Download to read offline
A MOBIL ÚTTÖRŐK 
12 PONTJA 
INTERNET HUNGARY’14
A MOBIL KISDOBOSOK 
6 PONTJA 
INTERNET HUNGARY’14
TE IS “MOBILOZOL"?
“MOBILE IS NO LONGER AN EMERGING 
TREND. IT'S MATERIAL” 
forrás: Mark Mahaney, AdAge, 2014 
1
*Forrás: eMarketer, April 2014 
Share of Time Spent per Day with Mayor Media by US Adults, 
2010-2014 
% of total 
2010 2011 2012 2013 2014 
Digital 29,6% 33,8% 38,5% 43,4% 47,1% 
- Mobile (nonvoice) 3,7% 7,1% 13,4% 19,2% 23,3% 
- Online 22% 22,6% 20,7% 19,2% 18% 
- Other 3,9% 4,1% 4,3% 5% 5,9% 
TV 40,9% 40,4% 39,2% 37,5% 36,5% 
Radio 14,9% 13,9% 13% 11,9% 10,9% 
Print 7,7% 6,5% 5,4% 4,4% 3,5% 
- Magazines 4,6% 3,8% 3,1% 2,5% 1,9% 
- Newspapers 3,1% 2,7% 2,3% 1,9% 1,6% 
Other 7% 5,5% 4% 2,8% 1,9% 
Total (hrs:mins) 10:46 11:18 11:49 12:03 12:14 
DINAMIKUSAN NŐ A MOBILLAL 
ELTÖLTÖTT IDŐ
BIZONYOS CÉLCSOPORTBAN AKÁR 
A LEGNÉPSZERŰBB A MOBIL ESZKÖZ 
*Forrás: AdReaction 2014, Millward Brown 
Bázis: 16-44 évesek, a televízióhoz való hozzáférésen kívül legalább egy 
mobileszközzel rendelkeznek. Mobilon/mobileszközön zajlott a megkérdezés.
2 “ACQUISITION MANIA IS HERE”
3 MINDENKIT ÉRINT
4 ELŐHOZZA A HIBÁKAT
“MOBILE DOES A REALLY NICE JOB IN 
THE MIDDLE OF THE FUNNEL” 
forrás: Michael Hayes, Uber 
http://streetfightmag.com/2014/02/04/an-opportunity- 
for-mobile-in-the-middle-of-the-marketing- 
funnel/ 
5
6 “TV AD DOLLARS ARE MOVING ONLINE” 
forrás: AdAge, 2014
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! 
email: gabor.brindza@madhouse.hu 
web: madhouse.hu 
twitter: @madhousehu 
facebook: facebook.com/madhousehu

More Related Content

Similar to A mobil úttörők 12 pontja

A dilemma: mi változik, ha mindenkinek lesz okostelefonja?
A dilemma: mi változik, ha mindenkinek lesz okostelefonja?A dilemma: mi változik, ha mindenkinek lesz okostelefonja?
A dilemma: mi változik, ha mindenkinek lesz okostelefonja?Robert Pinter
 
PPC mobilhirdetések
PPC mobilhirdetésekPPC mobilhirdetések
PPC mobilhirdetésekLaszlo Bali
 
Mobilhirdetések a marketing mixben eros attila_media_hungary_2012
Mobilhirdetések a marketing mixben eros attila_media_hungary_2012Mobilhirdetések a marketing mixben eros attila_media_hungary_2012
Mobilhirdetések a marketing mixben eros attila_media_hungary_2012Attila Erős
 
Is there a stat for that? Nemzetközi adatok a mobil alkalmazásfejlesztés vilá...
Is there a stat for that? Nemzetközi adatok a mobil alkalmazásfejlesztés vilá...Is there a stat for that? Nemzetközi adatok a mobil alkalmazásfejlesztés vilá...
Is there a stat for that? Nemzetközi adatok a mobil alkalmazásfejlesztés vilá...Robert Pinter
 
Negyedik rész: Új remény – A telefon visszatér
Negyedik rész: Új remény – A telefon visszatérNegyedik rész: Új remény – A telefon visszatér
Negyedik rész: Új remény – A telefon visszatérRobert Pinter
 
A mobilhirdetés lélektana
A mobilhirdetés lélektanaA mobilhirdetés lélektana
A mobilhirdetés lélektanaMadhouse
 
Ihász Ingrid: Itt a szemgolyó, hol a pénz?
Ihász Ingrid: Itt a szemgolyó, hol a pénz?Ihász Ingrid: Itt a szemgolyó, hol a pénz?
Ihász Ingrid: Itt a szemgolyó, hol a pénz?Ingrid Ihasz
 

Similar to A mobil úttörők 12 pontja (8)

A dilemma: mi változik, ha mindenkinek lesz okostelefonja?
A dilemma: mi változik, ha mindenkinek lesz okostelefonja?A dilemma: mi változik, ha mindenkinek lesz okostelefonja?
A dilemma: mi változik, ha mindenkinek lesz okostelefonja?
 
PPC mobilhirdetések
PPC mobilhirdetésekPPC mobilhirdetések
PPC mobilhirdetések
 
Mobilhirdetések a marketing mixben eros attila_media_hungary_2012
Mobilhirdetések a marketing mixben eros attila_media_hungary_2012Mobilhirdetések a marketing mixben eros attila_media_hungary_2012
Mobilhirdetések a marketing mixben eros attila_media_hungary_2012
 
Is there a stat for that? Nemzetközi adatok a mobil alkalmazásfejlesztés vilá...
Is there a stat for that? Nemzetközi adatok a mobil alkalmazásfejlesztés vilá...Is there a stat for that? Nemzetközi adatok a mobil alkalmazásfejlesztés vilá...
Is there a stat for that? Nemzetközi adatok a mobil alkalmazásfejlesztés vilá...
 
Negyedik rész: Új remény – A telefon visszatér
Negyedik rész: Új remény – A telefon visszatérNegyedik rész: Új remény – A telefon visszatér
Negyedik rész: Új remény – A telefon visszatér
 
A mobilhirdetés lélektana
A mobilhirdetés lélektanaA mobilhirdetés lélektana
A mobilhirdetés lélektana
 
Ihász Ingrid: Itt a szemgolyó, hol a pénz?
Ihász Ingrid: Itt a szemgolyó, hol a pénz?Ihász Ingrid: Itt a szemgolyó, hol a pénz?
Ihász Ingrid: Itt a szemgolyó, hol a pénz?
 
Mobilforradalom
MobilforradalomMobilforradalom
Mobilforradalom
 

More from Madhouse

Madhouse / Typical Mobile Ad Flaws (in Czech)
Madhouse / Typical Mobile Ad Flaws (in Czech)Madhouse / Typical Mobile Ad Flaws (in Czech)
Madhouse / Typical Mobile Ad Flaws (in Czech)Madhouse
 
Szuhai Viktor: Rich media lehetőségek az adexchange alapú rendszerekben
Szuhai Viktor: Rich media lehetőségek az adexchange alapú rendszerekben Szuhai Viktor: Rich media lehetőségek az adexchange alapú rendszerekben
Szuhai Viktor: Rich media lehetőségek az adexchange alapú rendszerekben Madhouse
 
Brindza Gábor: Márkamegjelenés mobilon
Brindza Gábor: Márkamegjelenés mobilonBrindza Gábor: Márkamegjelenés mobilon
Brindza Gábor: Márkamegjelenés mobilonMadhouse
 
Szántai Éva: Mobile viewability
Szántai Éva: Mobile viewabilitySzántai Éva: Mobile viewability
Szántai Éva: Mobile viewabilityMadhouse
 
Akadálypályán és ellenszélben
Akadálypályán és ellenszélbenAkadálypályán és ellenszélben
Akadálypályán és ellenszélbenMadhouse
 
"bezzegamerika" mobilon is?
"bezzegamerika" mobilon is?"bezzegamerika" mobilon is?
"bezzegamerika" mobilon is?Madhouse
 
HTML5. A mobilhirdetés új fejezete
HTML5. A mobilhirdetés új fejezeteHTML5. A mobilhirdetés új fejezete
HTML5. A mobilhirdetés új fejezeteMadhouse
 
Hirdetések mobilon
Hirdetések mobilonHirdetések mobilon
Hirdetések mobilonMadhouse
 
A hazai mobilhirdetési-piac elmúlt egy éve
A hazai mobilhirdetési-piac elmúlt egy éveA hazai mobilhirdetési-piac elmúlt egy éve
A hazai mobilhirdetési-piac elmúlt egy éveMadhouse
 
Mobilhirdetési piac - Megszületett-e már?
Mobilhirdetési piac - Megszületett-e már?Mobilhirdetési piac - Megszületett-e már?
Mobilhirdetési piac - Megszületett-e már?Madhouse
 
Különleges mobilhirdetési megoldások
Különleges mobilhirdetési megoldásokKülönleges mobilhirdetési megoldások
Különleges mobilhirdetési megoldásokMadhouse
 

More from Madhouse (11)

Madhouse / Typical Mobile Ad Flaws (in Czech)
Madhouse / Typical Mobile Ad Flaws (in Czech)Madhouse / Typical Mobile Ad Flaws (in Czech)
Madhouse / Typical Mobile Ad Flaws (in Czech)
 
Szuhai Viktor: Rich media lehetőségek az adexchange alapú rendszerekben
Szuhai Viktor: Rich media lehetőségek az adexchange alapú rendszerekben Szuhai Viktor: Rich media lehetőségek az adexchange alapú rendszerekben
Szuhai Viktor: Rich media lehetőségek az adexchange alapú rendszerekben
 
Brindza Gábor: Márkamegjelenés mobilon
Brindza Gábor: Márkamegjelenés mobilonBrindza Gábor: Márkamegjelenés mobilon
Brindza Gábor: Márkamegjelenés mobilon
 
Szántai Éva: Mobile viewability
Szántai Éva: Mobile viewabilitySzántai Éva: Mobile viewability
Szántai Éva: Mobile viewability
 
Akadálypályán és ellenszélben
Akadálypályán és ellenszélbenAkadálypályán és ellenszélben
Akadálypályán és ellenszélben
 
"bezzegamerika" mobilon is?
"bezzegamerika" mobilon is?"bezzegamerika" mobilon is?
"bezzegamerika" mobilon is?
 
HTML5. A mobilhirdetés új fejezete
HTML5. A mobilhirdetés új fejezeteHTML5. A mobilhirdetés új fejezete
HTML5. A mobilhirdetés új fejezete
 
Hirdetések mobilon
Hirdetések mobilonHirdetések mobilon
Hirdetések mobilon
 
A hazai mobilhirdetési-piac elmúlt egy éve
A hazai mobilhirdetési-piac elmúlt egy éveA hazai mobilhirdetési-piac elmúlt egy éve
A hazai mobilhirdetési-piac elmúlt egy éve
 
Mobilhirdetési piac - Megszületett-e már?
Mobilhirdetési piac - Megszületett-e már?Mobilhirdetési piac - Megszületett-e már?
Mobilhirdetési piac - Megszületett-e már?
 
Különleges mobilhirdetési megoldások
Különleges mobilhirdetési megoldásokKülönleges mobilhirdetési megoldások
Különleges mobilhirdetési megoldások
 

A mobil úttörők 12 pontja

  • 1. A MOBIL ÚTTÖRŐK 12 PONTJA INTERNET HUNGARY’14
  • 2. A MOBIL KISDOBOSOK 6 PONTJA INTERNET HUNGARY’14
  • 4. “MOBILE IS NO LONGER AN EMERGING TREND. IT'S MATERIAL” forrás: Mark Mahaney, AdAge, 2014 1
  • 5. *Forrás: eMarketer, April 2014 Share of Time Spent per Day with Mayor Media by US Adults, 2010-2014 % of total 2010 2011 2012 2013 2014 Digital 29,6% 33,8% 38,5% 43,4% 47,1% - Mobile (nonvoice) 3,7% 7,1% 13,4% 19,2% 23,3% - Online 22% 22,6% 20,7% 19,2% 18% - Other 3,9% 4,1% 4,3% 5% 5,9% TV 40,9% 40,4% 39,2% 37,5% 36,5% Radio 14,9% 13,9% 13% 11,9% 10,9% Print 7,7% 6,5% 5,4% 4,4% 3,5% - Magazines 4,6% 3,8% 3,1% 2,5% 1,9% - Newspapers 3,1% 2,7% 2,3% 1,9% 1,6% Other 7% 5,5% 4% 2,8% 1,9% Total (hrs:mins) 10:46 11:18 11:49 12:03 12:14 DINAMIKUSAN NŐ A MOBILLAL ELTÖLTÖTT IDŐ
  • 6. BIZONYOS CÉLCSOPORTBAN AKÁR A LEGNÉPSZERŰBB A MOBIL ESZKÖZ *Forrás: AdReaction 2014, Millward Brown Bázis: 16-44 évesek, a televízióhoz való hozzáférésen kívül legalább egy mobileszközzel rendelkeznek. Mobilon/mobileszközön zajlott a megkérdezés.
  • 9. 4 ELŐHOZZA A HIBÁKAT
  • 10. “MOBILE DOES A REALLY NICE JOB IN THE MIDDLE OF THE FUNNEL” forrás: Michael Hayes, Uber http://streetfightmag.com/2014/02/04/an-opportunity- for-mobile-in-the-middle-of-the-marketing- funnel/ 5
  • 11. 6 “TV AD DOLLARS ARE MOVING ONLINE” forrás: AdAge, 2014
  • 12. KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! email: gabor.brindza@madhouse.hu web: madhouse.hu twitter: @madhousehu facebook: facebook.com/madhousehu