SlideShare a Scribd company logo
1 of 37
Download to read offline
MILYEN A JÓ LANDING PAGE?
Keresőből jössz? Mutatjuk!
WWW.KLIKKMANIA.HU
PRÉMIUM PERFORMANCE/PPC/SEO
ELŐADÓ:
SOMLÓ IVÁN, ÜZLETFEJLESZTÉSI IGAZGATÓ
TARTALOM
1. AZ INTERNET RÖVID TÖRTÉNETE
2. A WEBOLDALAK FEJLŐDÉSE
3. MI A LANDOLÓ OLDAL?
4. MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓ OLDALAKAT?
5. A FORGALOM FORRÁSA
6. MILYEN TÍPUSÚ LANDOLÓ OLDALAK LÉTEZNEK?
7. MIT JELENT AZ A/B TESZTELÉS?
8. MILYEN A JÓ LANDOLÓ OLDAL?
9. HOGYAN NÉZ KI A JÓ LANDOLÓ UX SZEMPONTBÓL?
25
AZ ELSŐ WEBOLDAL
MIRE HASZNÁLJUK MA AZ
INTERNETET?
FORRÁS: http://www.go-gulf.com/blog/online-time/
MIRE HASZNÁLJUK MA AZ
INTERNETET?
TARTALOM
1. AZ INTERNET RÖVID TÖRTÉNETE
2. A WEBOLDALAK FEJLŐDÉSE
3. MI A LANDOLÓ OLDAL?
4. MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓ OLDALAKAT?
5. A FORGALOM FORRÁSA
6. MILYEN TÍPUSÚ LANDOLÓ OLDALAK LÉTEZNEK?
7. MIT JELENT AZ A/B TESZTELÉS?
8. MILYEN A JÓ LANDOLÓ OLDAL?
9. HOGYAN NÉZ KI A JÓ LANDOLÓ UX SZEMPONTBÓL?
MIT NEVEZÜNK LANDOLÓ
OLDALNAK?
“Egy oldal, amely belépési pont egy honlapra
vagy a honlap egy bizonyos részére.”
Wikipedia
“Egy önálló weboldal ami elkülönül a honlap többi részétől.
Arra tervezték, hogy egyetlen fókuszált célt szolgáljon.”
Unbounce
“Az interneten minden olyan weboldal landoló oldal ami
1.) tartamaz egy űrlapot, 2.) azért hozták létre hogy a
látogatóról információt gyűjtsön az űrlapon keresztül.”
HubSpot
TARTALOM
1. AZ INTERNET RÖVID TÖRTÉNETE
2. A WEBOLDALAK FEJLŐDÉSE
3. MI A LANDOLÓ OLDAL?
4. MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓ OLDALAKAT?
5. A FORGALOM FORRÁSA
6. MILYEN TÍPUSÚ LANDOLÓ OLDALAK LÉTEZNEK?
7. MIT JELENT AZ A/B TESZTELÉS?
8. MILYEN A JÓ LANDOLÓ OLDAL?
9. HOGYAN NÉZ KI A JÓ LANDOLÓ UX SZEMPONTBÓL?
MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓKAT?
• Az oldal célja, hogy rávegye a látogatót egy további oldal
betöltésére
• Tipikus “bemelegítő oldal” ahol információkat találunk az adott
termékről, ajánlatról vagy szolgáltatásról
ÁTKATTINTÁSRA
MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓKAT?
• Az oldal célja, hogy a lehető legtöbb adatot
begyűjtse a látogatóról
• Az értékes információkért cserébe adnunk is kell
valamit a látogatónak. Mit adhatunk cserébe?
LEAD GENERÁLÁSRA
TARTALOM
1. AZ INTERNET RÖVID TÖRTÉNETE
2. A WEBOLDALAK FEJLŐDÉSE
3. MI A LANDOLÓ OLDAL?
4. MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓ OLDALAKAT?
5. A FORGALOM FORRÁSA
6. MILYEN TÍPUSÚ LANDOLÓ OLDALAK LÉTEZNEK?
7. MIT JELENT AZ A/B TESZTELÉS?
8. MILYEN A JÓ LANDOLÓ OLDAL?
9. HOGYAN NÉZ KI A JÓ LANDOLÓ UX SZEMPONTBÓL?
HONNAN ÉRKEZIK A
LÁTOGATÓ?
HONNAN ÉRKEZIK A
LÁTOGATÓ?
FORRÁS: https://instapage.com/
TARTALOM
1. AZ INTERNET RÖVID TÖRTÉNETE
2. A WEBOLDALAK FEJLŐDÉSE
3. MI A LANDOLÓ OLDAL?
4. MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓ OLDALAKAT?
5. A FORGALOM FORRÁSA
6. MILYEN TÍPUSÚ LANDOLÓ OLDALAK LÉTEZNEK?
7. MIT JELENT AZ A/B TESZTELÉS?
8. MILYEN A JÓ LANDOLÓ OLDAL?
9. HOGYAN NÉZ KI A JÓ LANDOLÓ UX SZEMPONTBÓL?
Milyen a jo landing page? - Klikkmania - Keresomarketing nap 2016
Milyen a jo landing page? - Klikkmania - Keresomarketing nap 2016
Milyen a jo landing page? - Klikkmania - Keresomarketing nap 2016
Milyen a jo landing page? - Klikkmania - Keresomarketing nap 2016
Milyen a jo landing page? - Klikkmania - Keresomarketing nap 2016
TARTALOM
1. AZ INTERNET RÖVID TÖRTÉNETE
2. A WEBOLDALAK FEJLŐDÉSE
3. MI A LANDOLÓ OLDAL?
4. MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓ OLDALAKAT?
5. A FORGALOM FORRÁSA
6. MILYEN TÍPUSÚ LANDOLÓ OLDALAK LÉTEZNEK?
7. MIT JELENT AZ A/B TESZTELÉS?
8. MILYEN A JÓ LANDOLÓ OLDAL?
9. HOGYAN NÉZ KI A JÓ LANDOLÓ UX SZEMPONTBÓL?
A/B TESZT? FONTOS EZ?
A/B TESZT? FONTOS EZ?
TARTALOM
1. AZ INTERNET RÖVID TÖRTÉNETE
2. A WEBOLDALAK FEJLŐDÉSE
3. MI A LANDOLÓ OLDAL?
4. MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓ OLDALAKAT?
5. A FORGALOM FORRÁSA
6. MILYEN TÍPUSÚ LANDOLÓ OLDALAK LÉTEZNEK?
7. MIT JELENT AZ A/B TESZTELÉS?
8. MILYEN A JÓ LANDOLÓ OLDAL?
9. HOGYAN NÉZ KI A JÓ LANDOLÓ UX SZEMPONTBÓL?
Milyen a jo landing page? - Klikkmania - Keresomarketing nap 2016
Milyen a jo landing page? - Klikkmania - Keresomarketing nap 2016
Milyen a jo landing page? - Klikkmania - Keresomarketing nap 2016
MILYEN A JÓ LANDOLÓ?
• Rövid, letisztult
• Könnyen navigálható
• Követi a design trendeket
• Tartalmaz CTA-t
• Releváns
• Értékes
TARTALOM
1. AZ INTERNET RÖVID TÖRTÉNETE
2. A WEBOLDALAK FEJLŐDÉSE
3. MI A LANDOLÓ OLDAL?
4. MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓ OLDALAKAT?
5. A FORGALOM FORRÁSA
6. MILYEN TÍPUSÚ LANDOLÓ OLDALAK LÉTEZNEK?
7. MIT JELENT AZ A/B TESZTELÉS?
8. MILYEN A JÓ LANDOLÓ OLDAL?
9. HOGYAN NÉZ KI A JÓ LANDOLÓ UX SZEMPONTBÓL?
Milyen a jo landing page? - Klikkmania - Keresomarketing nap 2016
Milyen a jo landing page? - Klikkmania - Keresomarketing nap 2016
Milyen a jo landing page? - Klikkmania - Keresomarketing nap 2016
Milyen a jo landing page? - Klikkmania - Keresomarketing nap 2016
Milyen a jo landing page? - Klikkmania - Keresomarketing nap 2016
Milyen a jo landing page? - Klikkmania - Keresomarketing nap 2016
Milyen a jo landing page? - Klikkmania - Keresomarketing nap 2016
KÖSZÖNÖM
WWW.KLIKKMANIA.HU
PRÉMIUM PERFORMANCE/PPC/SEO
ELŐADÓ:
SOMLÓ IVÁN, ÜZLETFEJLESZTÉSI IGAZGATÓ

More Related Content

Featured

PEPSICO Presentation to CAGNY Conference Feb 2024
PEPSICO Presentation to CAGNY Conference Feb 2024PEPSICO Presentation to CAGNY Conference Feb 2024
PEPSICO Presentation to CAGNY Conference Feb 2024Neil Kimberley
 
Content Methodology: A Best Practices Report (Webinar)
Content Methodology: A Best Practices Report (Webinar)Content Methodology: A Best Practices Report (Webinar)
Content Methodology: A Best Practices Report (Webinar)contently
 
How to Prepare For a Successful Job Search for 2024
How to Prepare For a Successful Job Search for 2024How to Prepare For a Successful Job Search for 2024
How to Prepare For a Successful Job Search for 2024Albert Qian
 
Social Media Marketing Trends 2024 // The Global Indie Insights
Social Media Marketing Trends 2024 // The Global Indie InsightsSocial Media Marketing Trends 2024 // The Global Indie Insights
Social Media Marketing Trends 2024 // The Global Indie InsightsKurio // The Social Media Age(ncy)
 
Trends In Paid Search: Navigating The Digital Landscape In 2024
Trends In Paid Search: Navigating The Digital Landscape In 2024Trends In Paid Search: Navigating The Digital Landscape In 2024
Trends In Paid Search: Navigating The Digital Landscape In 2024Search Engine Journal
 
5 Public speaking tips from TED - Visualized summary
5 Public speaking tips from TED - Visualized summary5 Public speaking tips from TED - Visualized summary
5 Public speaking tips from TED - Visualized summarySpeakerHub
 
ChatGPT and the Future of Work - Clark Boyd
ChatGPT and the Future of Work - Clark Boyd ChatGPT and the Future of Work - Clark Boyd
ChatGPT and the Future of Work - Clark Boyd Clark Boyd
 
Getting into the tech field. what next
Getting into the tech field. what next Getting into the tech field. what next
Getting into the tech field. what next Tessa Mero
 
Google's Just Not That Into You: Understanding Core Updates & Search Intent
Google's Just Not That Into You: Understanding Core Updates & Search IntentGoogle's Just Not That Into You: Understanding Core Updates & Search Intent
Google's Just Not That Into You: Understanding Core Updates & Search IntentLily Ray
 
Time Management & Productivity - Best Practices
Time Management & Productivity -  Best PracticesTime Management & Productivity -  Best Practices
Time Management & Productivity - Best PracticesVit Horky
 
The six step guide to practical project management
The six step guide to practical project managementThe six step guide to practical project management
The six step guide to practical project managementMindGenius
 
Beginners Guide to TikTok for Search - Rachel Pearson - We are Tilt __ Bright...
Beginners Guide to TikTok for Search - Rachel Pearson - We are Tilt __ Bright...Beginners Guide to TikTok for Search - Rachel Pearson - We are Tilt __ Bright...
Beginners Guide to TikTok for Search - Rachel Pearson - We are Tilt __ Bright...RachelPearson36
 
Unlocking the Power of ChatGPT and AI in Testing - A Real-World Look, present...
Unlocking the Power of ChatGPT and AI in Testing - A Real-World Look, present...Unlocking the Power of ChatGPT and AI in Testing - A Real-World Look, present...
Unlocking the Power of ChatGPT and AI in Testing - A Real-World Look, present...Applitools
 
12 Ways to Increase Your Influence at Work
12 Ways to Increase Your Influence at Work12 Ways to Increase Your Influence at Work
12 Ways to Increase Your Influence at WorkGetSmarter
 
Ride the Storm: Navigating Through Unstable Periods / Katerina Rudko (Belka G...
Ride the Storm: Navigating Through Unstable Periods / Katerina Rudko (Belka G...Ride the Storm: Navigating Through Unstable Periods / Katerina Rudko (Belka G...
Ride the Storm: Navigating Through Unstable Periods / Katerina Rudko (Belka G...DevGAMM Conference
 
Barbie - Brand Strategy Presentation
Barbie - Brand Strategy PresentationBarbie - Brand Strategy Presentation
Barbie - Brand Strategy PresentationErica Santiago
 

Featured (20)

PEPSICO Presentation to CAGNY Conference Feb 2024
PEPSICO Presentation to CAGNY Conference Feb 2024PEPSICO Presentation to CAGNY Conference Feb 2024
PEPSICO Presentation to CAGNY Conference Feb 2024
 
Content Methodology: A Best Practices Report (Webinar)
Content Methodology: A Best Practices Report (Webinar)Content Methodology: A Best Practices Report (Webinar)
Content Methodology: A Best Practices Report (Webinar)
 
How to Prepare For a Successful Job Search for 2024
How to Prepare For a Successful Job Search for 2024How to Prepare For a Successful Job Search for 2024
How to Prepare For a Successful Job Search for 2024
 
Social Media Marketing Trends 2024 // The Global Indie Insights
Social Media Marketing Trends 2024 // The Global Indie InsightsSocial Media Marketing Trends 2024 // The Global Indie Insights
Social Media Marketing Trends 2024 // The Global Indie Insights
 
Trends In Paid Search: Navigating The Digital Landscape In 2024
Trends In Paid Search: Navigating The Digital Landscape In 2024Trends In Paid Search: Navigating The Digital Landscape In 2024
Trends In Paid Search: Navigating The Digital Landscape In 2024
 
5 Public speaking tips from TED - Visualized summary
5 Public speaking tips from TED - Visualized summary5 Public speaking tips from TED - Visualized summary
5 Public speaking tips from TED - Visualized summary
 
ChatGPT and the Future of Work - Clark Boyd
ChatGPT and the Future of Work - Clark Boyd ChatGPT and the Future of Work - Clark Boyd
ChatGPT and the Future of Work - Clark Boyd
 
Getting into the tech field. what next
Getting into the tech field. what next Getting into the tech field. what next
Getting into the tech field. what next
 
Google's Just Not That Into You: Understanding Core Updates & Search Intent
Google's Just Not That Into You: Understanding Core Updates & Search IntentGoogle's Just Not That Into You: Understanding Core Updates & Search Intent
Google's Just Not That Into You: Understanding Core Updates & Search Intent
 
How to have difficult conversations
How to have difficult conversations How to have difficult conversations
How to have difficult conversations
 
Introduction to Data Science
Introduction to Data ScienceIntroduction to Data Science
Introduction to Data Science
 
Time Management & Productivity - Best Practices
Time Management & Productivity -  Best PracticesTime Management & Productivity -  Best Practices
Time Management & Productivity - Best Practices
 
The six step guide to practical project management
The six step guide to practical project managementThe six step guide to practical project management
The six step guide to practical project management
 
Beginners Guide to TikTok for Search - Rachel Pearson - We are Tilt __ Bright...
Beginners Guide to TikTok for Search - Rachel Pearson - We are Tilt __ Bright...Beginners Guide to TikTok for Search - Rachel Pearson - We are Tilt __ Bright...
Beginners Guide to TikTok for Search - Rachel Pearson - We are Tilt __ Bright...
 
Unlocking the Power of ChatGPT and AI in Testing - A Real-World Look, present...
Unlocking the Power of ChatGPT and AI in Testing - A Real-World Look, present...Unlocking the Power of ChatGPT and AI in Testing - A Real-World Look, present...
Unlocking the Power of ChatGPT and AI in Testing - A Real-World Look, present...
 
12 Ways to Increase Your Influence at Work
12 Ways to Increase Your Influence at Work12 Ways to Increase Your Influence at Work
12 Ways to Increase Your Influence at Work
 
ChatGPT webinar slides
ChatGPT webinar slidesChatGPT webinar slides
ChatGPT webinar slides
 
More than Just Lines on a Map: Best Practices for U.S Bike Routes
More than Just Lines on a Map: Best Practices for U.S Bike RoutesMore than Just Lines on a Map: Best Practices for U.S Bike Routes
More than Just Lines on a Map: Best Practices for U.S Bike Routes
 
Ride the Storm: Navigating Through Unstable Periods / Katerina Rudko (Belka G...
Ride the Storm: Navigating Through Unstable Periods / Katerina Rudko (Belka G...Ride the Storm: Navigating Through Unstable Periods / Katerina Rudko (Belka G...
Ride the Storm: Navigating Through Unstable Periods / Katerina Rudko (Belka G...
 
Barbie - Brand Strategy Presentation
Barbie - Brand Strategy PresentationBarbie - Brand Strategy Presentation
Barbie - Brand Strategy Presentation
 

Milyen a jo landing page? - Klikkmania - Keresomarketing nap 2016

  • 1. MILYEN A JÓ LANDING PAGE? Keresőből jössz? Mutatjuk! WWW.KLIKKMANIA.HU PRÉMIUM PERFORMANCE/PPC/SEO ELŐADÓ: SOMLÓ IVÁN, ÜZLETFEJLESZTÉSI IGAZGATÓ
  • 2. TARTALOM 1. AZ INTERNET RÖVID TÖRTÉNETE 2. A WEBOLDALAK FEJLŐDÉSE 3. MI A LANDOLÓ OLDAL? 4. MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓ OLDALAKAT? 5. A FORGALOM FORRÁSA 6. MILYEN TÍPUSÚ LANDOLÓ OLDALAK LÉTEZNEK? 7. MIT JELENT AZ A/B TESZTELÉS? 8. MILYEN A JÓ LANDOLÓ OLDAL? 9. HOGYAN NÉZ KI A JÓ LANDOLÓ UX SZEMPONTBÓL?
  • 3. 25
  • 5. MIRE HASZNÁLJUK MA AZ INTERNETET? FORRÁS: http://www.go-gulf.com/blog/online-time/
  • 6. MIRE HASZNÁLJUK MA AZ INTERNETET?
  • 7. TARTALOM 1. AZ INTERNET RÖVID TÖRTÉNETE 2. A WEBOLDALAK FEJLŐDÉSE 3. MI A LANDOLÓ OLDAL? 4. MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓ OLDALAKAT? 5. A FORGALOM FORRÁSA 6. MILYEN TÍPUSÚ LANDOLÓ OLDALAK LÉTEZNEK? 7. MIT JELENT AZ A/B TESZTELÉS? 8. MILYEN A JÓ LANDOLÓ OLDAL? 9. HOGYAN NÉZ KI A JÓ LANDOLÓ UX SZEMPONTBÓL?
  • 8. MIT NEVEZÜNK LANDOLÓ OLDALNAK? “Egy oldal, amely belépési pont egy honlapra vagy a honlap egy bizonyos részére.” Wikipedia “Egy önálló weboldal ami elkülönül a honlap többi részétől. Arra tervezték, hogy egyetlen fókuszált célt szolgáljon.” Unbounce “Az interneten minden olyan weboldal landoló oldal ami 1.) tartamaz egy űrlapot, 2.) azért hozták létre hogy a látogatóról információt gyűjtsön az űrlapon keresztül.” HubSpot
  • 9. TARTALOM 1. AZ INTERNET RÖVID TÖRTÉNETE 2. A WEBOLDALAK FEJLŐDÉSE 3. MI A LANDOLÓ OLDAL? 4. MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓ OLDALAKAT? 5. A FORGALOM FORRÁSA 6. MILYEN TÍPUSÚ LANDOLÓ OLDALAK LÉTEZNEK? 7. MIT JELENT AZ A/B TESZTELÉS? 8. MILYEN A JÓ LANDOLÓ OLDAL? 9. HOGYAN NÉZ KI A JÓ LANDOLÓ UX SZEMPONTBÓL?
  • 10. MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓKAT? • Az oldal célja, hogy rávegye a látogatót egy további oldal betöltésére • Tipikus “bemelegítő oldal” ahol információkat találunk az adott termékről, ajánlatról vagy szolgáltatásról ÁTKATTINTÁSRA
  • 11. MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓKAT? • Az oldal célja, hogy a lehető legtöbb adatot begyűjtse a látogatóról • Az értékes információkért cserébe adnunk is kell valamit a látogatónak. Mit adhatunk cserébe? LEAD GENERÁLÁSRA
  • 12. TARTALOM 1. AZ INTERNET RÖVID TÖRTÉNETE 2. A WEBOLDALAK FEJLŐDÉSE 3. MI A LANDOLÓ OLDAL? 4. MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓ OLDALAKAT? 5. A FORGALOM FORRÁSA 6. MILYEN TÍPUSÚ LANDOLÓ OLDALAK LÉTEZNEK? 7. MIT JELENT AZ A/B TESZTELÉS? 8. MILYEN A JÓ LANDOLÓ OLDAL? 9. HOGYAN NÉZ KI A JÓ LANDOLÓ UX SZEMPONTBÓL?
  • 14. HONNAN ÉRKEZIK A LÁTOGATÓ? FORRÁS: https://instapage.com/
  • 15. TARTALOM 1. AZ INTERNET RÖVID TÖRTÉNETE 2. A WEBOLDALAK FEJLŐDÉSE 3. MI A LANDOLÓ OLDAL? 4. MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓ OLDALAKAT? 5. A FORGALOM FORRÁSA 6. MILYEN TÍPUSÚ LANDOLÓ OLDALAK LÉTEZNEK? 7. MIT JELENT AZ A/B TESZTELÉS? 8. MILYEN A JÓ LANDOLÓ OLDAL? 9. HOGYAN NÉZ KI A JÓ LANDOLÓ UX SZEMPONTBÓL?
  • 21. TARTALOM 1. AZ INTERNET RÖVID TÖRTÉNETE 2. A WEBOLDALAK FEJLŐDÉSE 3. MI A LANDOLÓ OLDAL? 4. MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓ OLDALAKAT? 5. A FORGALOM FORRÁSA 6. MILYEN TÍPUSÚ LANDOLÓ OLDALAK LÉTEZNEK? 7. MIT JELENT AZ A/B TESZTELÉS? 8. MILYEN A JÓ LANDOLÓ OLDAL? 9. HOGYAN NÉZ KI A JÓ LANDOLÓ UX SZEMPONTBÓL?
  • 24. TARTALOM 1. AZ INTERNET RÖVID TÖRTÉNETE 2. A WEBOLDALAK FEJLŐDÉSE 3. MI A LANDOLÓ OLDAL? 4. MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓ OLDALAKAT? 5. A FORGALOM FORRÁSA 6. MILYEN TÍPUSÚ LANDOLÓ OLDALAK LÉTEZNEK? 7. MIT JELENT AZ A/B TESZTELÉS? 8. MILYEN A JÓ LANDOLÓ OLDAL? 9. HOGYAN NÉZ KI A JÓ LANDOLÓ UX SZEMPONTBÓL?
  • 28. MILYEN A JÓ LANDOLÓ? • Rövid, letisztult • Könnyen navigálható • Követi a design trendeket • Tartalmaz CTA-t • Releváns • Értékes
  • 29. TARTALOM 1. AZ INTERNET RÖVID TÖRTÉNETE 2. A WEBOLDALAK FEJLŐDÉSE 3. MI A LANDOLÓ OLDAL? 4. MIRE HASZNÁLJUK A LANDOLÓ OLDALAKAT? 5. A FORGALOM FORRÁSA 6. MILYEN TÍPUSÚ LANDOLÓ OLDALAK LÉTEZNEK? 7. MIT JELENT AZ A/B TESZTELÉS? 8. MILYEN A JÓ LANDOLÓ OLDAL? 9. HOGYAN NÉZ KI A JÓ LANDOLÓ UX SZEMPONTBÓL?