Good Stuff Happens in 1:1 Meetings: Why you need them and how to do them well
A natív kreatívok hatékonyságáról - Media Hungary 2017.
1. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
EMPOWERING CONTENT
A Strossle rendszere
egyszerűen megtalálja a
szponzorált tartalmaihoz
az érdeklődőket, annak
valós célközönségét.
2. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
Papp László
Natív Hirdetés Kft
partner, üzletfejlesztési tanácsadó
Honnan ismerhetsz: index.hu, tv2, Est Média, Gmedia sales house
A NATÍV KREATÍVOK HATÉKONYSÁGA
3. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
Szponzorált tartalmak, PR cikkek
Kiemelt keresési találatok és listing megjelenések
Social media - fizetett kiemelések
NATÍV HIRDETÉS
Termékmegjelenítés filmekben, tv műsorban
4. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
5. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
Termékmegjelenítés tv műsorban
Szponzorált tartalmak, pr cikkek
Kiemelt keresési találatok listing megjelenések
Social media - fizetett kiemelések
AUTOMATIZÁLT NATÍV HIRDETÉS
6. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
NATÍV
HIRDETÉS
7. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
NATÍV
HIRDETÉS
8. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
KERESŐ- LISTING
SZOLGÁLTATÁSOK
KÖZÖSSÉGI OLDALAK
TARTALOMSZOLGÁLTATÓK
AUTOMATIZÁLT NATÍV HIRDETÉS
9. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
a szerkesztőségi
cikkek között
AUTOMATIZÁLT
NATÍV
HIRDETÉS
10. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
Gyakoriság
Földrajzi
helyzet
Szemantikai
kapcsolatok
Viselkedés-
alapú célzás
ATECHNOLÓGIAI HÁTTÉR
11. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
HAZAI 15+ INTERNETHASZNÁLÓK 69,21%-A
forrás: Gemius - DKT 2017. március
12. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
HATÉKONYSÁG
RELEVÁNS ELÉRÉS
ELKÖTELEZETT LÁTOGATÓ
ÉRDEKLŐDŐ LÁTOGATÓ
VÁSÁRLÓ
13. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
RELEVÁNS ELÉRÉS
KONVERZIÓS CÉLOK
ELKÖTELEZETT LÁTOGATÓ
BOUNCE RATE, SPENTTIME
ÉRDEKLŐDŐ LÁTOGATÓ
LEAD
VÁSÁRLÓ
VÁSÁRLÁSI ÉRTÉK
CTRclick-through rate
14. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
KÉPVÁLASZTÁS
Ügyfél: Provident
Szektor: Pénzügyi szolgáltató
Termék: Gyorskölcsön
Üzenet: A személyi kölcsön besegíthet az
ünnepi kiadásokba
15. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
KÉPVÁLASZTÁS
1x CTR 7x CTR %
CTR
A
A B
HIRDETÉS HIRDETÉS
16. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
KÉPVÁLASZTÁS
Ügyfél: Invia
Szektor: Turizmus
Termék: Utazási ajánlatgyűjtő oldal
Üzenet: Ajándékozzunk karácsonyra utazást!
17. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
KÉPVÁLASZTÁS
0,27 % 1,76 %
CTR
A B
HIRDETÉS HIRDETÉS
18. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
KÉPVÁLASZTÁS
Ügyfél: Budmil
Szektor: Divat
Termék: Téli öltözék
Üzenet: A téli ruhák is lehetnek divatosak
19. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
KÉPVÁLASZTÁS
1,51 % 0,60 %
CTR
A B
HIRDETÉS HIRDETÉS
20. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
KÉPVÁLASZTÁS
Ügyfél: Optic World
Termék: Dioptriás szemüveg
Üzenet: Szemüvegek akciósan
21. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
KÉPVÁLASZTÁS
CTR
0,490 % 0,485 %
A B
HIRDETÉS HIRDETÉS
22. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
A CIKKAJÁNLÓNK CÍMZÉSE
Ügyfél: Duna Autó
Termék: Nissan Navara
Üzenet: Kényelmes terepjáró
23. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
0,97 %
CTR
0,46 %
A CIKK CÍME
A B
24. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
1,13 %
CTR
0,01 %
A CIKK CÍME
A B
Nyugdíjasként élni Európa országaibanAegon Relax Plusz Nyugdíjbiztosítás
HIRDETÉS HIRDETÉS
25. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
1,693%
CTR
0,327 %
A CIKK CÍME
A B
Idén ezt a varázslatos helyet
mindenképpen látnod kell
Üdülés Stájerországban
HIRDETÉS HIRDETÉS
26. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
A NATÍV HIRDETÉS MEGJELENÉSI HELYE
VS
ENGAGEMENT
BOUNCE RATE
ELTÖLTÖTT IDŐ
forrás: ügyfél Google Analytics - seafood.no
27. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
PROMÓCIÓS OLDAL
HOGYAN
VÁLASSZUNK…?
CIKK
28. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
forrás: ügyfél Google Analytics - opticworld.hu
PROMÓCIÓS OLDAL
29. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
forrás: ügyfél Google Analytics - opticworld.hu
“HOGYAN VÁLASSZUNK…?” CIKK
30. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
CTR VS KONVERZIÓS RÁTA
cégnév vagy logó
megjelenik az
ajánlóban
az ár megjelenik a
címben
klikkvadász
témaválasztás
célcsoportomnak
megfelelő
témaválasztás
JOBB CTR
KONVERZIÓ %
KEVÉSBÉ NATÍV
banner 25x
banner 10x
banner 2-3x
31. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
MITŐL LESZ JOBB A NATÍV
KAMPÁNYUNK?
A tartalomhoz válasszunk képet - ne a kampány képeit használjuk!
Ne tegyünk a logónkat a képre! (A termékképekkel is csak óvatosan!)
A cím ígérjen plusz információt! (érdekes, de mégsem“klikkvadász”)
Figyeljünk a szezonalitásra is!
A szerkesztőségi tartalmak környezetében jelenjünk meg!
Beszélhetünk termékünk előnyeiről, de kerüljük a “leg” -eket
32. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
NÉLKÜLÜK NEM JÖHETETTVOLNA LÉTRE
33. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
NÉLKÜLÜK NEM JÖHETETTVOLNA LÉTRE