SlideShare a Scribd company logo
1 of 35
Download to read offline
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
EMPOWERING CONTENT
A Strossle rendszere
egyszerűen megtalálja a
szponzorált tartalmaihoz
az érdeklődőket, annak
valós célközönségét.
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
Papp László
Natív Hirdetés Kft
partner, üzletfejlesztési tanácsadó
Honnan ismerhetsz: index.hu, tv2, Est Média, Gmedia sales house
A NATÍV KREATÍVOK HATÉKONYSÁGA
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
Szponzorált tartalmak, PR cikkek
Kiemelt keresési találatok és listing megjelenések
Social media - fizetett kiemelések
NATÍV HIRDETÉS
Termékmegjelenítés filmekben, tv műsorban
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
Termékmegjelenítés tv műsorban
Szponzorált tartalmak, pr cikkek
Kiemelt keresési találatok listing megjelenések
Social media - fizetett kiemelések
AUTOMATIZÁLT NATÍV HIRDETÉS
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
NATÍV
HIRDETÉS
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
NATÍV
HIRDETÉS
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
KERESŐ- LISTING
SZOLGÁLTATÁSOK
KÖZÖSSÉGI OLDALAK
TARTALOMSZOLGÁLTATÓK
AUTOMATIZÁLT NATÍV HIRDETÉS
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
a szerkesztőségi
cikkek között
AUTOMATIZÁLT
NATÍV
HIRDETÉS
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
Gyakoriság
Földrajzi
helyzet
Szemantikai
kapcsolatok
Viselkedés-
alapú célzás
ATECHNOLÓGIAI HÁTTÉR
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
HAZAI 15+ INTERNETHASZNÁLÓK 69,21%-A
forrás: Gemius - DKT 2017. március
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
HATÉKONYSÁG
RELEVÁNS ELÉRÉS
ELKÖTELEZETT LÁTOGATÓ
ÉRDEKLŐDŐ LÁTOGATÓ
VÁSÁRLÓ
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
RELEVÁNS ELÉRÉS
KONVERZIÓS CÉLOK
ELKÖTELEZETT LÁTOGATÓ
BOUNCE RATE, SPENTTIME
ÉRDEKLŐDŐ LÁTOGATÓ
LEAD
VÁSÁRLÓ
VÁSÁRLÁSI ÉRTÉK
CTRclick-through rate
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
KÉPVÁLASZTÁS
Ügyfél: Provident
Szektor: Pénzügyi szolgáltató
Termék: Gyorskölcsön
Üzenet: A személyi kölcsön besegíthet az
ünnepi kiadásokba
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
KÉPVÁLASZTÁS
1x CTR 7x CTR %
CTR
A
A B
	HIRDETÉS	 	HIRDETÉS
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
KÉPVÁLASZTÁS
Ügyfél: Invia
Szektor: Turizmus
Termék: Utazási ajánlatgyűjtő oldal
Üzenet: Ajándékozzunk karácsonyra utazást!
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
KÉPVÁLASZTÁS
0,27 % 1,76 %
CTR
A B
	HIRDETÉS	 	HIRDETÉS
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
KÉPVÁLASZTÁS
Ügyfél: Budmil
Szektor: Divat
Termék: Téli öltözék
Üzenet: A téli ruhák is lehetnek divatosak
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
KÉPVÁLASZTÁS
1,51 % 0,60 %
CTR
A B
	HIRDETÉS	 	HIRDETÉS
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
KÉPVÁLASZTÁS
Ügyfél: Optic World
Termék: Dioptriás szemüveg
Üzenet: Szemüvegek akciósan
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
KÉPVÁLASZTÁS
CTR
0,490 % 0,485 %
A B
	HIRDETÉS	 	HIRDETÉS
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
A CIKKAJÁNLÓNK CÍMZÉSE
Ügyfél: Duna Autó
Termék: Nissan Navara
Üzenet: Kényelmes terepjáró
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
0,97 %
CTR
0,46 %
A CIKK CÍME
A B
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
1,13 %
CTR
0,01 %
A CIKK CÍME
A B
Nyugdíjasként	élni	Európa	országaibanAegon	Relax	Plusz	Nyugdíjbiztosítás
	HIRDETÉS	 	HIRDETÉS
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
1,693%
CTR
0,327 %
A CIKK CÍME
A B
Idén	ezt	a	varázslatos	helyet		
mindenképpen	látnod	kell
Üdülés	Stájerországban
	HIRDETÉS		HIRDETÉS
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
A NATÍV HIRDETÉS MEGJELENÉSI HELYE
VS
ENGAGEMENT
BOUNCE RATE
ELTÖLTÖTT IDŐ
forrás: ügyfél Google Analytics - seafood.no
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
PROMÓCIÓS OLDAL
HOGYAN
VÁLASSZUNK…?
CIKK
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
forrás: ügyfél Google Analytics - opticworld.hu
PROMÓCIÓS OLDAL
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
forrás: ügyfél Google Analytics - opticworld.hu
“HOGYAN VÁLASSZUNK…?” CIKK
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
CTR VS KONVERZIÓS RÁTA
cégnév vagy logó
megjelenik az
ajánlóban
az ár megjelenik a
címben
klikkvadász
témaválasztás
célcsoportomnak
megfelelő
témaválasztás
JOBB CTR
KONVERZIÓ %
KEVÉSBÉ NATÍV
banner 25x
banner 10x
banner 2-3x
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
MITŐL LESZ JOBB A NATÍV
KAMPÁNYUNK?
A tartalomhoz válasszunk képet - ne a kampány képeit használjuk!
Ne tegyünk a logónkat a képre! (A termékképekkel is csak óvatosan!)
A cím ígérjen plusz információt! (érdekes, de mégsem“klikkvadász”)
Figyeljünk a szezonalitásra is!
A szerkesztőségi tartalmak környezetében jelenjünk meg!
Beszélhetünk termékünk előnyeiről, de kerüljük a “leg” -eket
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
NÉLKÜLÜK NEM JÖHETETTVOLNA LÉTRE
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
NÉLKÜLÜK NEM JÖHETETTVOLNA LÉTRE
papp.laszlo@nativhirdetes.hu
KÖSZÖNÖM
A FIGYELMET!
Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága

More Related Content

Featured

Content Methodology: A Best Practices Report (Webinar)
Content Methodology: A Best Practices Report (Webinar)Content Methodology: A Best Practices Report (Webinar)
Content Methodology: A Best Practices Report (Webinar)contently
 
How to Prepare For a Successful Job Search for 2024
How to Prepare For a Successful Job Search for 2024How to Prepare For a Successful Job Search for 2024
How to Prepare For a Successful Job Search for 2024Albert Qian
 
Social Media Marketing Trends 2024 // The Global Indie Insights
Social Media Marketing Trends 2024 // The Global Indie InsightsSocial Media Marketing Trends 2024 // The Global Indie Insights
Social Media Marketing Trends 2024 // The Global Indie InsightsKurio // The Social Media Age(ncy)
 
Trends In Paid Search: Navigating The Digital Landscape In 2024
Trends In Paid Search: Navigating The Digital Landscape In 2024Trends In Paid Search: Navigating The Digital Landscape In 2024
Trends In Paid Search: Navigating The Digital Landscape In 2024Search Engine Journal
 
5 Public speaking tips from TED - Visualized summary
5 Public speaking tips from TED - Visualized summary5 Public speaking tips from TED - Visualized summary
5 Public speaking tips from TED - Visualized summarySpeakerHub
 
ChatGPT and the Future of Work - Clark Boyd
ChatGPT and the Future of Work - Clark Boyd ChatGPT and the Future of Work - Clark Boyd
ChatGPT and the Future of Work - Clark Boyd Clark Boyd
 
Getting into the tech field. what next
Getting into the tech field. what next Getting into the tech field. what next
Getting into the tech field. what next Tessa Mero
 
Google's Just Not That Into You: Understanding Core Updates & Search Intent
Google's Just Not That Into You: Understanding Core Updates & Search IntentGoogle's Just Not That Into You: Understanding Core Updates & Search Intent
Google's Just Not That Into You: Understanding Core Updates & Search IntentLily Ray
 
Time Management & Productivity - Best Practices
Time Management & Productivity -  Best PracticesTime Management & Productivity -  Best Practices
Time Management & Productivity - Best PracticesVit Horky
 
The six step guide to practical project management
The six step guide to practical project managementThe six step guide to practical project management
The six step guide to practical project managementMindGenius
 
Beginners Guide to TikTok for Search - Rachel Pearson - We are Tilt __ Bright...
Beginners Guide to TikTok for Search - Rachel Pearson - We are Tilt __ Bright...Beginners Guide to TikTok for Search - Rachel Pearson - We are Tilt __ Bright...
Beginners Guide to TikTok for Search - Rachel Pearson - We are Tilt __ Bright...RachelPearson36
 
Unlocking the Power of ChatGPT and AI in Testing - A Real-World Look, present...
Unlocking the Power of ChatGPT and AI in Testing - A Real-World Look, present...Unlocking the Power of ChatGPT and AI in Testing - A Real-World Look, present...
Unlocking the Power of ChatGPT and AI in Testing - A Real-World Look, present...Applitools
 
12 Ways to Increase Your Influence at Work
12 Ways to Increase Your Influence at Work12 Ways to Increase Your Influence at Work
12 Ways to Increase Your Influence at WorkGetSmarter
 
Ride the Storm: Navigating Through Unstable Periods / Katerina Rudko (Belka G...
Ride the Storm: Navigating Through Unstable Periods / Katerina Rudko (Belka G...Ride the Storm: Navigating Through Unstable Periods / Katerina Rudko (Belka G...
Ride the Storm: Navigating Through Unstable Periods / Katerina Rudko (Belka G...DevGAMM Conference
 
Barbie - Brand Strategy Presentation
Barbie - Brand Strategy PresentationBarbie - Brand Strategy Presentation
Barbie - Brand Strategy PresentationErica Santiago
 
Good Stuff Happens in 1:1 Meetings: Why you need them and how to do them well
Good Stuff Happens in 1:1 Meetings: Why you need them and how to do them wellGood Stuff Happens in 1:1 Meetings: Why you need them and how to do them well
Good Stuff Happens in 1:1 Meetings: Why you need them and how to do them wellSaba Software
 

Featured (20)

Content Methodology: A Best Practices Report (Webinar)
Content Methodology: A Best Practices Report (Webinar)Content Methodology: A Best Practices Report (Webinar)
Content Methodology: A Best Practices Report (Webinar)
 
How to Prepare For a Successful Job Search for 2024
How to Prepare For a Successful Job Search for 2024How to Prepare For a Successful Job Search for 2024
How to Prepare For a Successful Job Search for 2024
 
Social Media Marketing Trends 2024 // The Global Indie Insights
Social Media Marketing Trends 2024 // The Global Indie InsightsSocial Media Marketing Trends 2024 // The Global Indie Insights
Social Media Marketing Trends 2024 // The Global Indie Insights
 
Trends In Paid Search: Navigating The Digital Landscape In 2024
Trends In Paid Search: Navigating The Digital Landscape In 2024Trends In Paid Search: Navigating The Digital Landscape In 2024
Trends In Paid Search: Navigating The Digital Landscape In 2024
 
5 Public speaking tips from TED - Visualized summary
5 Public speaking tips from TED - Visualized summary5 Public speaking tips from TED - Visualized summary
5 Public speaking tips from TED - Visualized summary
 
ChatGPT and the Future of Work - Clark Boyd
ChatGPT and the Future of Work - Clark Boyd ChatGPT and the Future of Work - Clark Boyd
ChatGPT and the Future of Work - Clark Boyd
 
Getting into the tech field. what next
Getting into the tech field. what next Getting into the tech field. what next
Getting into the tech field. what next
 
Google's Just Not That Into You: Understanding Core Updates & Search Intent
Google's Just Not That Into You: Understanding Core Updates & Search IntentGoogle's Just Not That Into You: Understanding Core Updates & Search Intent
Google's Just Not That Into You: Understanding Core Updates & Search Intent
 
How to have difficult conversations
How to have difficult conversations How to have difficult conversations
How to have difficult conversations
 
Introduction to Data Science
Introduction to Data ScienceIntroduction to Data Science
Introduction to Data Science
 
Time Management & Productivity - Best Practices
Time Management & Productivity -  Best PracticesTime Management & Productivity -  Best Practices
Time Management & Productivity - Best Practices
 
The six step guide to practical project management
The six step guide to practical project managementThe six step guide to practical project management
The six step guide to practical project management
 
Beginners Guide to TikTok for Search - Rachel Pearson - We are Tilt __ Bright...
Beginners Guide to TikTok for Search - Rachel Pearson - We are Tilt __ Bright...Beginners Guide to TikTok for Search - Rachel Pearson - We are Tilt __ Bright...
Beginners Guide to TikTok for Search - Rachel Pearson - We are Tilt __ Bright...
 
Unlocking the Power of ChatGPT and AI in Testing - A Real-World Look, present...
Unlocking the Power of ChatGPT and AI in Testing - A Real-World Look, present...Unlocking the Power of ChatGPT and AI in Testing - A Real-World Look, present...
Unlocking the Power of ChatGPT and AI in Testing - A Real-World Look, present...
 
12 Ways to Increase Your Influence at Work
12 Ways to Increase Your Influence at Work12 Ways to Increase Your Influence at Work
12 Ways to Increase Your Influence at Work
 
ChatGPT webinar slides
ChatGPT webinar slidesChatGPT webinar slides
ChatGPT webinar slides
 
More than Just Lines on a Map: Best Practices for U.S Bike Routes
More than Just Lines on a Map: Best Practices for U.S Bike RoutesMore than Just Lines on a Map: Best Practices for U.S Bike Routes
More than Just Lines on a Map: Best Practices for U.S Bike Routes
 
Ride the Storm: Navigating Through Unstable Periods / Katerina Rudko (Belka G...
Ride the Storm: Navigating Through Unstable Periods / Katerina Rudko (Belka G...Ride the Storm: Navigating Through Unstable Periods / Katerina Rudko (Belka G...
Ride the Storm: Navigating Through Unstable Periods / Katerina Rudko (Belka G...
 
Barbie - Brand Strategy Presentation
Barbie - Brand Strategy PresentationBarbie - Brand Strategy Presentation
Barbie - Brand Strategy Presentation
 
Good Stuff Happens in 1:1 Meetings: Why you need them and how to do them well
Good Stuff Happens in 1:1 Meetings: Why you need them and how to do them wellGood Stuff Happens in 1:1 Meetings: Why you need them and how to do them well
Good Stuff Happens in 1:1 Meetings: Why you need them and how to do them well
 

A natív kreatívok hatékonyságáról - Media Hungary 2017.

  • 1. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága EMPOWERING CONTENT A Strossle rendszere egyszerűen megtalálja a szponzorált tartalmaihoz az érdeklődőket, annak valós célközönségét.
  • 2. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága Papp László Natív Hirdetés Kft partner, üzletfejlesztési tanácsadó Honnan ismerhetsz: index.hu, tv2, Est Média, Gmedia sales house A NATÍV KREATÍVOK HATÉKONYSÁGA
  • 3. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága Szponzorált tartalmak, PR cikkek Kiemelt keresési találatok és listing megjelenések Social media - fizetett kiemelések NATÍV HIRDETÉS Termékmegjelenítés filmekben, tv műsorban
  • 4. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága
  • 5. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága Termékmegjelenítés tv műsorban Szponzorált tartalmak, pr cikkek Kiemelt keresési találatok listing megjelenések Social media - fizetett kiemelések AUTOMATIZÁLT NATÍV HIRDETÉS
  • 6. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága NATÍV HIRDETÉS
  • 7. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága NATÍV HIRDETÉS
  • 8. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága KERESŐ- LISTING SZOLGÁLTATÁSOK KÖZÖSSÉGI OLDALAK TARTALOMSZOLGÁLTATÓK AUTOMATIZÁLT NATÍV HIRDETÉS
  • 9. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága a szerkesztőségi cikkek között AUTOMATIZÁLT NATÍV HIRDETÉS
  • 10. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága Gyakoriság Földrajzi helyzet Szemantikai kapcsolatok Viselkedés- alapú célzás ATECHNOLÓGIAI HÁTTÉR
  • 11. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága HAZAI 15+ INTERNETHASZNÁLÓK 69,21%-A forrás: Gemius - DKT 2017. március
  • 12. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága HATÉKONYSÁG RELEVÁNS ELÉRÉS ELKÖTELEZETT LÁTOGATÓ ÉRDEKLŐDŐ LÁTOGATÓ VÁSÁRLÓ
  • 13. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága RELEVÁNS ELÉRÉS KONVERZIÓS CÉLOK ELKÖTELEZETT LÁTOGATÓ BOUNCE RATE, SPENTTIME ÉRDEKLŐDŐ LÁTOGATÓ LEAD VÁSÁRLÓ VÁSÁRLÁSI ÉRTÉK CTRclick-through rate
  • 14. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága KÉPVÁLASZTÁS Ügyfél: Provident Szektor: Pénzügyi szolgáltató Termék: Gyorskölcsön Üzenet: A személyi kölcsön besegíthet az ünnepi kiadásokba
  • 15. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága KÉPVÁLASZTÁS 1x CTR 7x CTR % CTR A A B HIRDETÉS HIRDETÉS
  • 16. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága KÉPVÁLASZTÁS Ügyfél: Invia Szektor: Turizmus Termék: Utazási ajánlatgyűjtő oldal Üzenet: Ajándékozzunk karácsonyra utazást!
  • 17. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága KÉPVÁLASZTÁS 0,27 % 1,76 % CTR A B HIRDETÉS HIRDETÉS
  • 18. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága KÉPVÁLASZTÁS Ügyfél: Budmil Szektor: Divat Termék: Téli öltözék Üzenet: A téli ruhák is lehetnek divatosak
  • 19. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága KÉPVÁLASZTÁS 1,51 % 0,60 % CTR A B HIRDETÉS HIRDETÉS
  • 20. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága KÉPVÁLASZTÁS Ügyfél: Optic World Termék: Dioptriás szemüveg Üzenet: Szemüvegek akciósan
  • 21. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága KÉPVÁLASZTÁS CTR 0,490 % 0,485 % A B HIRDETÉS HIRDETÉS
  • 22. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága A CIKKAJÁNLÓNK CÍMZÉSE Ügyfél: Duna Autó Termék: Nissan Navara Üzenet: Kényelmes terepjáró
  • 23. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága 0,97 % CTR 0,46 % A CIKK CÍME A B
  • 24. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága 1,13 % CTR 0,01 % A CIKK CÍME A B Nyugdíjasként élni Európa országaibanAegon Relax Plusz Nyugdíjbiztosítás HIRDETÉS HIRDETÉS
  • 25. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága 1,693% CTR 0,327 % A CIKK CÍME A B Idén ezt a varázslatos helyet mindenképpen látnod kell Üdülés Stájerországban HIRDETÉS HIRDETÉS
  • 26. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága A NATÍV HIRDETÉS MEGJELENÉSI HELYE VS ENGAGEMENT BOUNCE RATE ELTÖLTÖTT IDŐ forrás: ügyfél Google Analytics - seafood.no
  • 27. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága PROMÓCIÓS OLDAL HOGYAN VÁLASSZUNK…? CIKK
  • 28. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága forrás: ügyfél Google Analytics - opticworld.hu PROMÓCIÓS OLDAL
  • 29. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága forrás: ügyfél Google Analytics - opticworld.hu “HOGYAN VÁLASSZUNK…?” CIKK
  • 30. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága CTR VS KONVERZIÓS RÁTA cégnév vagy logó megjelenik az ajánlóban az ár megjelenik a címben klikkvadász témaválasztás célcsoportomnak megfelelő témaválasztás JOBB CTR KONVERZIÓ % KEVÉSBÉ NATÍV banner 25x banner 10x banner 2-3x
  • 31. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága MITŐL LESZ JOBB A NATÍV KAMPÁNYUNK? A tartalomhoz válasszunk képet - ne a kampány képeit használjuk! Ne tegyünk a logónkat a képre! (A termékképekkel is csak óvatosan!) A cím ígérjen plusz információt! (érdekes, de mégsem“klikkvadász”) Figyeljünk a szezonalitásra is! A szerkesztőségi tartalmak környezetében jelenjünk meg! Beszélhetünk termékünk előnyeiről, de kerüljük a “leg” -eket
  • 32. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága NÉLKÜLÜK NEM JÖHETETTVOLNA LÉTRE
  • 33. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága NÉLKÜLÜK NEM JÖHETETTVOLNA LÉTRE
  • 35. Papp László / Natív Hirdetés Kft - A natív kreatívok hatékonysága