Vantsa László

Vantsa László

Vantsa László

Bemutatkozás

Személyes információk:

Discovery Networks CEEMEA, Magyarországért, Csehországért és Szlovákiáért felelős terjesztési és üzletfejlesztési igazgató, budapesti iroda képviseletvezető

Szakmai előremenetel:

1974-ben született Budapesten. Tanulmányainak befejezése után az FMCG szektorban kezdte pályafutását (KAM, sales representative, SCA Hygiene Products Kft. 1995 - 1999), majd négy évet töltött a Philips Consumer Electonics vállalatnál, marketing és sales területeken, különböző pozíciókban és felelősségi körökben.

Ezt követően a médiaszektorban folytatta karrierjét: 2003-tól az HBO Central Europe sales manager munkatársaként a magyar piacért felelt. A Discoveryhez 2006 áprilisában csatlakozott és kezdetektől fogva kereskedelmi funkciókat látott el a kelet-közép-európai régióban: 2008-ig a magyar piacért felelős Affiliate Sales Manager volt, 2010-ig pedig Senior Affiliate Sales Managerként Magyarországért és Romániáért felelt.

Jelenlegi pozícióját 2010 októbere óta tölti be.

A Discovery Networks CEEMEA Magyarországon, Csehországban és Szovákiában 9 televíziós csatornával van jelen – köztük a Discovery Channel, a TLC, az ID: Investigation Discovery és az Animal Planet.

Tovább az összes cikkéhez

Vantsa László kapcsolódó cikkei

Portfólió – az érdeklődésre építve

Portfólió – az érdeklődésre építve

Míg az országos adók egyszerre a teljes kereskedelmi közönséghez igyekeznek szólni, addig a tematikus csatornák egy-egy kiszemelt célcsoportot szolgálnak ki minél jobban. A több csatornából felépített portfólió is képes elérni a teljes közönséget, de összességében hatékonyabban, amiből a néző és a hirdető is profitál. A tematikus csatornák ezért is hasítanak ki egyre nagyobb szeletet a reklámtortából.