Szabó Edit

Szabó Edit

Szabó Edit

Bemutatkozás

Pályáját a MediaSales online- és médiaügynökségnél kezdte, a Citibanknál az online marketing területért felelt, majd az OTP Bank Digitális Értékesítési igazgatójaként a cég online stratégiáján dolgozott, ahonnan a Microsofthoz vezetett az útja, mint digitális marketing lead. Jelenleg a Bare International nemzetközi piackutató cég európai marketingvezetője, ahol 52 országért felel. Hat éve oktat főiskolai MBA-képzésen és digitális mesterkurzusokon, illetve rendszeres előadója a szakma legnagyobb konferenciáinak, mint az Internet Hungary vagy az Evolution. Időről-időre támogat alapítványokat online startégiai és kommunikációs szempontból. Az idei évvel felkerült a Forbes 30 sikeres fiatal 30 alatt listájára, illetve a nemzetközi Customer Experience Network 30 under 30 listájára is.

Tovább az összes cikkéhez

Szabó Edit kapcsolódó cikkei

Miért a social media lenne a megoldás? Csak mert azt mindenki érti és ismeri?

Miért a social media lenne a megoldás? Csak mert azt mindenki érti és ismeri?

Sokan a közösségi média marketinggel azonosítják az online marketinget, de jól vagy rosszul teszik? Szabó Edit megválaszolja a kérdést.
A Growth Hacking a marketing új brandingje, míg a Programmatic a mesterséges intelligenciára építhetne

A Growth Hacking a marketing új brandingje, míg a Programmatic a mesterséges intelligenciára építhetne

A Growth Hacking vagy a Programmatic marketing nem durrant akkorát, mint várták. Szabó Edit cikke a digitalhungary.hu-n.
Mire és hogyan érdemes költeni az online csatornákon?

Mire és hogyan érdemes költeni az online csatornákon?

A digitális világban nem lineáris a fogyasztó döntési útvonala, így nagyon észnél kell lenni. Szabó Edit cikke.
Mind marketingesek vagyunk: a dolgozók elérése köröket ver a márkák aktivitására

Mind marketingesek vagyunk: a dolgozók elérése köröket ver a márkák aktivitására

Mindig úgy kezeld a dolgozóidat, ahogy azt szeretnéd, hogy ők kezeljék a legjobb fogyasztóidat. Szabó Edit cikke.