Sólyom Balázs

Sólyom Balázs

Sólyom Balázs

Bemutatkozás

2017 januárjától Sólyom Balázs irányítja a UPC Magyarország online divízióját, online igazgatói pozícióban. A szakember az Inviteltől érkezett a UPC-hez, ahol szintén az online terület irányításáért felelt, és többek között olyan stratégiai fontosságú projektek fűződnek a nevéhez, mint a „webshop”, az online ügyfélszolgálat, valamint a honlap mobilra optimalizált változatának kialakítása, fejlesztése, menedzselése és nem utolsó sorban az online értékesítés fellendítése. Munkáját az elmúlt évben Content Marketing Award, Effie és az Év Honlapja szakmai díjakkal ismerték el. E mellett a Metropolitan Egyetemen is oktat digitális hatékonyságmérést.
Tovább az összes cikkéhez

Sólyom Balázs kapcsolódó cikkei

Ez aztán a performance – szerintem, szerintük!

Ez aztán a performance – szerintem, szerintük!

Digitális térben ez a szó elég sokszor fordulhat elő napjainkban, de vajon ugyan azt értjük alatta mindannyian?
Adatok alapján, vagy attól vezérelve - szerintem, szerintünk

Adatok alapján, vagy attól vezérelve - szerintem, szerintünk

Sólyom Balázs elmondja, szerinte kinek való az adatvezérelt kampány, és kikéri Oszipovics Tatjana, Nagy Barnabás és Pacsolay Géza véleményét is.
Nem csak a webshopok privilégiuma a konverzió – szerintem, szerintünk

Nem csak a webshopok privilégiuma a konverzió – szerintem, szerintünk

Sólyom Balázs teszi helyre a dolgokat Tóth Nóra, Szigetvári József és Lunczner Ádám támogatásával. Kötelező jellegű olvasmány!
Hogy jutottunk el idáig - avagy az attribúciós modell szerintem, szerintünk

Hogy jutottunk el idáig - avagy az attribúciós modell szerintem, szerintünk

Ha már arra adjuk a fejünket, hogy pénzt fektetünk abba, hogy látogatókat / vásárlókat tereljünk az oldalra, akkor szeretnénk abban a hitben élni, hogy bizony jól tesszük. Szerencsére akadnak olyan megoldások, amik segíthetnek megbizonyosodni is erről.