Mozsik Tibor

Mozsik Tibor

Mozsik Tibor

Bemutatkozás

Mozsik Tibor

Cégnév: DBH Group

Beosztás: marketing és kommunikációs menedzser

LinkedIn: http://hu.linkedin.com/in/tibormozsik/
Twitter: @djkeyser

Mozsik Tibor 2014 szeptembertől a DBH Group marketing és kommunikációs
menedzsereként dolgozik. Ezt megelőzően a Gartner technológiai elemző
cég hazai képviseleténél foglalkozott tartalommarketinggel. Előtte 15
éven át gazdasági és üzleti informatikai újságíróként dolgozott
különböző vezető hazai online és nyomtatott médiumoknál. Az elmúlt
években számos szakmai konferenciát és üzleti rendezvényt szervezett.

Tovább az összes cikkéhez

Mozsik Tibor kapcsolódó cikkei

Magyar reklámtorta 2014: mindenki örülhet

Magyar reklámtorta 2014: mindenki örülhet

A magyarországi reklámpiac szereplőinek többsége elégedetten zárta 2014-et: szinte valamennyi szegmensben növekedtek a reklámköltések, és a pozitív trend a következő években is folytatódhat. A jelenlévők elsőként az Evolution konferencián hallhatták az aktuális számokat, a szakmai szervezetek képviselői ugyanis itt számoltak be a hazai reklámpiac tavalyi alakulásáról.
Online tőzsde, hirdetéseknek - Interjú Erős Attilával

Online tőzsde, hirdetéseknek - Interjú Erős Attilával

Az Internet Hungary konferenciákon rendszeresen szóba kerülnek olyan témák is, amelyek a gyakorlatban csak néhány év múlva lehetnek érdekesek, azonban érdemes ilyenkor nem csak az épp most aktuális, hanem a közeljövőt is érintő, előremutató témákról is beszélni. Erős Attila a Fastbridge ügyvezetője éppen e téma szakértője. Cikkünkben őt és a szakma főbb trendjeit is igyekszünk bemutatni.
Te jó ég, mi kerül majd ezer milliárdba? Internet Hungary összefoglaló M2M és IoT

Te jó ég, mi kerül majd ezer milliárdba? Internet Hungary összefoglaló M2M és IoT

A meglévő hazai távközlési hálózatok nem fogják tudni kielégíteni a várható adatrobbanást, tehát biztosan szükség lesz a kommunikációs hálózatok fejlesztésére is. 2018-ig a hazai szolgáltatók a távközlési hálózatok terén akár 200-300 milliárd forintnyi fejlesztést is megvalósíthatnak, ennek következtében néhány éven belül a hazai GDP-ből látható mértékben vehetik majd ki a részüket az Internet of Things-hez köthető beruházások.
Amikor mérhetővé válik a mérhetetlen

Amikor mérhetővé válik a mérhetetlen

Hagyományos hirdetések helyett egyre inkább a lead alapú együttműködéseket keresik, illetve megérzések helyett inkább adatokra támaszkodnak a hirdetők. Mezei Márkot, a Quaestor Csoport operatív marketing igazgatóját a Média Hungary 2014 konferencián tartott előadását követően kérdeztük.