Lippai Roland

Lippai Roland

Lippai Roland

Bemutatkozás

A Figyelő gazdasági hetilap Társadalom rovatának vezetője, újságíró, szerkesztő, blogger, szabadúszó. Közel egy évtizedig a Magyar Nemzet Online szerkesztője, újságírója, majd vezető szerkesztője volt. Szociológusként leginkább a nemek posztmodern problémái, a férfi-női szerepek, az „apa” és a fiatalok kérdésköre izgatja, de foglalkozik az egészségügy bizonyos aspektusaival, illetve az ember és a digitalizáció kapcsolatával is. Képtelen elhagyni az egyik „rossz szokását”: mindig minden mögött az embert keresi. Zenél, bringázik, és a maratonisták táborát gyarapítja.

Tovább az összes cikkéhez

Lippai Roland kapcsolódó cikkei

Fake news: akár a legrosszabbal is szembe kell néznünk - interjú Székely Leventével

Fake news: akár a legrosszabbal is szembe kell néznünk - interjú Székely Leventével

A közösségi média szélesre tárta a kaput a kamuhírek előtt - állítja lapunknak Székely Levente. A Kutatópont kutatási igazgatója szerint az információs írástudás szintjének emelése lehet a fake news egyik ellenszere. Szerinte a kamuhírek és a bizalom között szoros az összefüggés.
Szétesne az a társadalom, amelyiknek minden tagja szuper-kreatív lenne – interjú Csermely Péterrel

Szétesne az a társadalom, amelyiknek minden tagja szuper-kreatív lenne – interjú Csermely Péterrel

Az emberiség sorsfordító kérdésévé vált, hogy mennyire lesz képes uralni a változások és az általa létrehozott rendszerek sebességét és komplexitását. Az online világ felszabadító élmény, a digitális forradalom új életmódot kíván. Tart-e még az emberi evolúció? Kik a valódi digitális bennszülöttek? Interjú Csermely Péter professzorral.
Aki nem bukik, az soha nem él – interjú Iglódi Csabával

Aki nem bukik, az soha nem él – interjú Iglódi Csabával

A sakkban minden benne van, amivel az üzleti életben is találkozhatunk, egy jókor, jó helyen lévő gyalogos pedig győzelemre viheti a csapatot – állítja Iglódi Csaba. A vezetői tanácsadó szerint a kudarc nem egyenlő az emberi bukással, s mindig újra lehet írni a rossz történeteket.
Ma mindenki hírgyáros – interjú Balaton Anitával

Ma mindenki hírgyáros – interjú Balaton Anitával

Individualista társadalomban élünk, minden az egyénről szól, így a pr-szakmának nagy hangsúlyt kell arra fordítania, hogy a lehető legmélyebb ismeretei legyenek a célcsoportokról – erről is beszél Balaton Anita, a Café PR ügyvezetője.