Lippai Roland

Lippai Roland

Lippai Roland

Bemutatkozás

Szabadúszó újságíró, főszerkesztő, szociológus, maratonista vagyok. Számos dolog érdekel: a digitalizáció és az ember kapcsolata éppen úgy, mint ahogyan a személyes fejlődés kérdése és motiváció mibenléte. Hiszek abban, hogy mindenkiben ott lakozik a képesség és az erő ahhoz, hogy jobbá, teljesebbé tegye önmagát és a környezetét is.

A Figyelő gazdasági hetilap társadalom és sport rovatát szerkesztettem, azt megelőzően közel egy évtizedig a Magyar Nemzet Online újságírójaként, majd vezető szerkesztőjeként dolgoztam. Jelenleg szabadúszóként, illetve a Digital Hungary (digitalhungary.hu) főszerkesztőjeként végzem a munkám.

Az ember posztmodern problémái, a férfi-női szerepek, az „apa” és a fiatalok, az ember és a digitalizáció kapcsolatának kérdésköre éppen úgy izgat, ahogyan az egészségügy bizonyos aspektusai is sem hagynak hidegen. Mindig minden mögött az embert keresem, azt, ami őt előre viszi, teljesítményre sarkallja, amitől ő maga „élővé” válik.

Zenekaromban gitáros/dalszerző/szövegíró vagyok, bringázom, crossfit-ezek s nagy örömömre a maratonisták-ultrafutók táborát is gyarapítom.

Tovább az összes cikkéhez

Lippai Roland kapcsolódó cikkei

Ha a vezető nem akar a tükörbe nézni, akkor a sikernek is búcsút mondhat

Ha a vezető nem akar a tükörbe nézni, akkor a sikernek is búcsút mondhat

A coaching ma már nem úri muri, szinte bárkinek elérhető lehetőség, aminek pozitív hatása egyéni és vállalati szinten is mérhetően mutatkozik meg.
Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Csak közösen elfogadott játékszabályokkal lehet garantálni a márkabiztonságot és fellépni a hirdetési csalások ellen

Interjú Mérő Ádámmal, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managerével.
Tomán Szabina: tudtam, hogy a legjobbat akarom csinálni

Tomán Szabina: tudtam, hogy a legjobbat akarom csinálni

Tomán Szabinát kérdeztük a brandben élő személyességről, az ügyfelekkel való kapcsolatról, a márkában való rendíthetetlen hitről.
A márkabiztonság kérdése az egyik legnagyobb szakmai fenyegetés

A márkabiztonság kérdése az egyik legnagyobb szakmai fenyegetés

Akinek csak kalapácsa van, az mindent szögnek néz; Ziegler Gábort kérdeztük a márkabiztonság problematikájáról.