Lippai Roland

Lippai Roland

Lippai Roland

Bemutatkozás

 

Újságíró, szerkesztő, blogger. A Figyelő gazdasági hetilap társadalom rovatát vezette, azt megelőzően közel egy évtizedig a Magyar Nemzet Online újságírója, majd vezető szerkesztője volt. Jelenleg szabadúszóként, illetve a Digital Hungary (digitalhungary.hu) felelős szerkesztőjeként dolgozik. Nyitottan áll a különböző területekhez, ám leginkább a nemek posztmodern problémái, a férfi-női szerepek, az „apa” és a fiatalok kérdésköre izgatja, de foglalkozik az egészségügy bizonyos aspektusaival, illetve az ember és a digitalizáció kapcsolatával is. Imád a szövegekkel bíbelődni s képtelen elhagyni az egyik „rossz szokását”: mindig minden mögött az embert keresi, azt, ami őt előre viszi, teljesítményre sarkallja, amitől ő maga "élővé" válik.

Zenekarában gitáros, bringázik és a maratonisták táborát gyarapítja.

 

Tovább az összes cikkéhez

Lippai Roland kapcsolódó cikkei

Ábel Anita: Volt olyan pillanat, amikor abba akartam hagyni

Ábel Anita: Volt olyan pillanat, amikor abba akartam hagyni

Az önazonosság megőrzése kulcsfontosságú számomra - vallja Ábel Anita. ″Éppen olyan vagyok, mint bárki más az utcán, csak a történeteink mások″ - fogalmazott a népszerű színész-műsorvezető a Digital Hungary-nak adott interjújában.
Risztov Éva az egész világgal versenyzik

Risztov Éva az egész világgal versenyzik

Risztov Éva visszavonulása után teljes gőzzel vetette bele magát a civil- és a szakmai életbe. Az olimpiai aranyérmes bajnok nem szakadt el teljesen a sporttól, a TMC Mangementnél a sportdivízióért felel. Nem tud nem önmaga lenni: folyamatosan versenyzik, ám most már a medencén kívül keresi a kihívásokat.
Egy botrányos celeb mindent tönkretehet

Egy botrányos celeb mindent tönkretehet

A vásárlókat az érzelmeiken keresztül lehet igazán megfogni, ehhez viszont arra is szükség van, hogy nagyon pontos ismereteink legyenek arról, hogy mi izgatja őket és mire van szükségük - állítja Kanyó Roland. A dm Kft. marketing és PR menedzsere beszélt arról is, hogy miért nem dolgoznak influencer-ekkel, ellemben miért szánnak egyre komolyabb szerepet a bloggereknek.
A percemberek nem jelentenek konkurenciát

A percemberek nem jelentenek konkurenciát

A tudatos munkát nem tudja helyettesíteni a bulvár vagy a hirtelen jött népszerűség - állítja a Digital Hungary-nak adott interjújában Tinnyei-Gáspár Kornélia. A TMC Group portfólió és üzletfejlesztási igazgatója szerint az internet korában mindenkinek adott a lehetőség kipróbálni önmagát.