László Ferenc

László Ferenc

László Ferenc

Tovább az összes cikkéhez

László Ferenc kapcsolódó cikkei

Kék Óceán, avagy piaci siker, vérfürdő nélkül

Kék Óceán, avagy piaci siker, vérfürdő nélkül

Ha már belefáradtunk a riválisokkal folytatott örökös és öldöklő versengésbe, akkor adott esetben érdemes lehet teljesen új vizekre evezni. A témával kapcsolatban a 2012-ben az Év Coachának választott üzletfejlesztési tanácsadót, Bánhidi Brigittát kérdeztük.
Televíziós műsorok és online videók, a televízió képernyőjén, mobilon vagy tableten. Mindegy. Mindegy?

Televíziós műsorok és online videók, a televízió képernyőjén, mobilon vagy tableten. Mindegy. Mindegy?

Domokos Szilárddal, a független marketing és kommunikációs szakemberrel készített interjúnkban arra keressük a választ, hogy jelenleg merre tart a videós tartalmak térnyerése és hogy milyenek az itthoni kilátások. Szóba kerül a torrent, a drága havi díjért kínált Z kategóriás filmek ügye, de a szakértő szerint a Netflix itteni belépése fél évtizedig is várathat magára.
Figyelj oda az indikátor emberekre!

Figyelj oda az indikátor emberekre!

Az indikátor emberek nem csodalények, hanem olyan személyek, akik nem vesznek el a részletekben és remekül átlátják az összefüggéseket, legyen szó a médiáról, az üzleti életről, vagy akár a politikáról. Tudni kell felismerni őket, illetve az indikátor helyzeteket. Ez a felismerés, illetve a metakommunikációs kódfejtés sokszor nem egyszerű. Hogy egy kicsit tisztábban lássunk, Tari Annamária pszichoterapeutát kérdeztük az indikátor témakörrel kapcsolatban. A szakértő elődását Media Hungary 2014 konferencián május 14-én délelőtt lehet majd személyesen is meghallgatni.
″...döntéseink valójában nem is racionális úton születnek...″ – Interjú Bánhidi Brigittával

″...döntéseink valójában nem is racionális úton születnek...″ – Interjú Bánhidi Brigittával

Létezik tuti-biztos recept a sikerhez a mobilmarketingben? Hogyan érdemes hozzáfogni?