Kovács Ágnes Lilla

Kovács Ágnes Lilla

Kovács Ágnes Lilla

Bemutatkozás

 

Kovács Ágnes Lilla közgazdász diplomáját a Budapesti Corvinus Egyetemen szerezte, ösztöndíjasként emellett tanult a montreáli HEC-n és a Maastricht University-n is. Négy évig kontrollerként dolgozott a Kraft Foods Hungáriánál (ma Mondelēz), ezt követően a Magyar Rádiónál szerzett újságírói képesítést. A Figyelőhöz igazolt, ahol tíz évet töltött, ebből hatot rovatvezetőként. 2014-ben elvégzett egy business coach képzést, ehhez kapcsolódva felelős szerkesztőként jegyzi a közelmúltban megjelent 77 Új tanulságos történet vezetőkről coachoktól című könyvet. Jelenleg szabadúszó szerkesztő, újságíró, coach.
Tovább az összes cikkéhez

Kovács Ágnes Lilla kapcsolódó cikkei

A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

Az előfizetővé váláshoz meg kell érni, ez úgy negyven éves kor felett következik be – állítja a Central Mediacsoport Zrt. előfizetési marketingmenedzsere, aki szerint digitális előfizetések helyett immár az applikációk korát éljük.
Han Solo, Jung, és a koreai konyha – interjú Aczél Lászlóval

Han Solo, Jung, és a koreai konyha – interjú Aczél Lászlóval

Jelentős eredményt ma már csak penetrációnöveléssel lehet elérni, ezért fontos, hogy finoman, de folyamatosan jelen legyen egy-egy márka a hétköznapjainkban – állítja Aczél László. A Young&Rubicam ügyvezetőjével a trendi marketingeszközökről beszélgettünk.
Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Sok, az egészséggel kapcsolatos párbeszéd folyik a digitális térben, amelyekbe a hirdetők be tudnak kapcsolódni – hangsúlyozza Lukács Katalin. A Centrál Médiacsoport egészség és parenting tartalmú digitális és print portfolió-igazgatója szerint ugyanakkor fontos, hogy egy site hiteles legyen.
Mire buknak az olvasók? – interjú Kisszékelyi Veronikával

Mire buknak az olvasók? – interjú Kisszékelyi Veronikával

A Facebook és a Google írja ma a médiatörténetet – véli Kisszékelyi Veronika. A 24.hu termékmenedzserétől azt is megtudtuk, milyen az igazán trendi hirdetés, és miképpen tud talpon maradni egy hírsite a növekvő médiazajban.