Kovács Ágnes Lilla

Kovács Ágnes Lilla

Kovács Ágnes Lilla

Bemutatkozás

 

Kovács Ágnes Lilla közgazdász diplomáját a Budapesti Corvinus Egyetemen szerezte, ösztöndíjasként emellett tanult a montreáli HEC-n és a Maastricht University-n is. Négy évig kontrollerként dolgozott a Kraft Foods Hungáriánál (ma Mondelēz), ezt követően a Magyar Rádiónál szerzett újságírói képesítést. A Figyelőhöz igazolt, ahol tíz évet töltött, ebből hatot rovatvezetőként. 2014-ben elvégzett egy business coach képzést, ehhez kapcsolódva felelős szerkesztőként jegyzi a közelmúltban megjelent 77 Új tanulságos történet vezetőkről coachoktól című könyvet. Jelenleg szabadúszó szerkesztő, újságíró, coach.
Tovább az összes cikkéhez

Kovács Ágnes Lilla kapcsolódó cikkei

Paris Hilton, Lúdas Matyi és a jólneveltség

Paris Hilton, Lúdas Matyi és a jólneveltség

A legtöbb reklám félelemre alapoz, de újabban mind több más negatív érzelem is megjelenik a márkaépítők fegyvertárában. Hol a határ, ildomos-e már a gyásszal is operálni? Kiüti-e az új hullám a jól bevált erotikus vonalat? A kommunikációs szakértővel a friss iparági trendekről beszélgettünk.
Ég veletek, tolakodó mosópor-reklámok! – interjú Kerti Attilával

Ég veletek, tolakodó mosópor-reklámok! – interjú Kerti Attilával

A világ a reklámelkerülés felé tart, ez pedig komoly kihívást jelent a kreatív iparban dolgozók számára – véli a Maximize Médiaügynökség ügyvezetője, akivel az online világban rejlő megjelenési lehetőségekről, és az iparágat sújtó akut munkaerőhiányról is beszélgettünk.
Trunk Tomi: John Lennonnal értek egyet

Trunk Tomi: John Lennonnal értek egyet

Egyik nagyszülője suszter, a másik nyelvész volt. Trunk Tomi, blogger nevén Dablty, pedig 14 évesen véleményvezér, ha cipőmárkákról van szó. Három nyelven ad elő új generációs márkák brandépítéséről, végzett DJ, és a legnagyobb sí reménységek között tartják számon. Könyvét az idei Internet Hungary-n mutatja be.
Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Noha már 118 magyar nyelvű tévécsatorna közül válogathatunk, csupán három akad közöttük, amelynek a közönségaránya öt százalék feletti. Melyek ezek és igaz-e, hogy évről évre kevesebbet tévézünk? Hogyan maradhatnak talpon a tévépiaci szereplők? A Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.