Farkas Dániel

Farkas Dániel

Farkas Dániel

Bemutatkozás

Közgazdászként végzett a BGE Kereskedelmi és marketing szakán. Szakmai pályafutását a Habostorta portálcsoportnál kezdte, majd Magyarország egyik vezető PPC ügynökségénél helyezkedett el keresőmarketing szakemberként. 2 év kampánykezelési tapasztalatszerzés után a cégen belül indított új videós divízió vezetője lett, majd üzlettársaival megalapította a Star Network YouTube partnerhálózatot. Az elmúlt 4 évben vezető mendzserként iránytja a cég divíziót, napjainkban számos rendezvényen, konferencián vállal előadást influencer marketing témakörében.

Tovább az összes cikkéhez

Farkas Dániel kapcsolódó cikkei

Van élet az Instán a Like-ok eltűnése után? Nézzük, mit mond a kutatás!

Van élet az Instán a Like-ok eltűnése után? Nézzük, mit mond a kutatás!

Digitális atombombaként robbant a közelmúltban a hír, ami szerint a Facebook eltünteti a nyilvános lájkokat. Na de hogyan is reagált erre az internet népe? Farkas Dániel cikkéből kiderül!
Hova tovább, influencer marketing?

Hova tovább, influencer marketing?

2019-ben előtérbe kerülnek a komplexebb megoldások, immáron nem elégednek majd meg a partnerek egy-egy termék selfie-vel. Farkas Dániel cikke.
Amikor Will Smith és a többi sztár felrobbantotta az internetet

Amikor Will Smith és a többi sztár felrobbantotta az internetet

Izgalmas időket élünk az online videózás terén: hétről hétre jelennek meg újabb televíziós és filmsztárok saját tartalomgyártással.
5 tipp a következő influencer kampányodhoz

5 tipp a következő influencer kampányodhoz

Egy influencer kampány sikeres sok mindenen múlhat, Farkas Dániel pedig szépen meg is osztja velünk, hogy mit kell tennünk a siker érdekében.