Dojcsák Dániel

Dojcsák Dániel

Dojcsák Dániel

Shiwaforce

Bemutatkozás

Dojcsák Dániel, Shiwaforce, marketing- és kommunikációs igazgató
Dániel feladata, hogy a Shiwaforce kommunikációs, tartalom- és marketing stratégiája egyszerre szolgálja a vállalati célkitűzéseket és nyerje meg a közönséget, cégen kívül és belül is.
Régi motoros IT és b2b konferencia, média és újságíró berkekben, évtizedes múlttal a márkaépítés, a tartalomgyártás és a rendezvénymarketing terén is. Kedvenc szabadidős elfoglaltsága saját Strava-rekordjainak megdöntése, majd az eredmények alapos kielemzése.

Dojcsák Dániel kapcsolódó cikkei

Internet of Hungary - A következő nagy ugródeszka

Internet of Hungary - A következő nagy ugródeszka

Digitális transzformációról és internetre épülő gazdaságról beszélünk már hosszú ideje. 20 évvel ezelőtt ezek még csak fikciók voltak, homályos jövőbeni utalások, ma viszont már túl is vagyunk az átalakulás nagy részén.