Bucsky Péter

Bucsky Péter

Bucsky Péter

Bemutatkozás

Bucsky Péter – A Figyelő gazdasági hetilap újságírójaként dolgozott 2007 és 2017 között, gazdasági, kutatás-fejlesztési, innovációs és startup témákkal foglalkozik. Vállalt rádiós műsorvezetést is, több magazinnál, hetilapnál és online hírportálon is rendszeresen publikál, illetve az Insiderblog.hu, a magyar startup ökoszisztéma online magazinjának szerkesztőjeként is aktív.

Tovább az összes cikkéhez

Bucsky Péter kapcsolódó cikkei

A márkázás még nem hoz reputációt – Hogyan tud egy márka beépülni a mindennapjainkba

A márkázás még nem hoz reputációt – Hogyan tud egy márka beépülni a mindennapjainkba

Meg kell tanulni sokkal jobban értékelni a márkákat, és a kommunikáció lehetőleg minden területén figyelembe kell venni a reputáció fejlesztésének aspektusait is Szabó Béla, a Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgatója szerint.
Hogyan mérjünk egy chatbotot?

Hogyan mérjünk egy chatbotot?

Nem csak a nagyok nyerhetnek a chatbotok terjedésével, hanem a magyar kkv-k is. Aki felismeri az automatizált kérdés-válasz rendszerekben rejlő lehetőségeket, nem csak az ügyfélszolgálat kiadásait takaríthatja meg, de az értékesítést is fel tudja pörgetni. Különösen az Y és a Z generáció elérésének lehet hasznos eszköze a chatbot, aminek marketing felhasználását az is segíti, hogy a Facebook már saját analitika rendszerrel is rendelkezik.
Amit csak tudni akarsz az észt e-állampolgárságról

Amit csak tudni akarsz az észt e-állampolgárságról

Az észt e-állampolgársági program vezetőjével, a 29 éves Kaspar Korjusszal arról beszélgettünk, hogy kiknek és miért éri meg a virtuális identitás beszerzése. Az észt tapasztalatok már más országokat is változásokra ösztönöztek. A balti országban az állam digitalizálásának már a következő lépcsőjén dolgoznak.
Légy önmagad, mert mindenki más már foglalt!

Légy önmagad, mert mindenki más már foglalt!

Györffy Kingával és Gecser Ottóval beszélgettünk a personal branding aktuális kérdéseiről. A Personal Brand Institute szakértői szerint nem kell félnünk az személyes márka megteremtésétől, hiszen ez nem egy újabb nehéz, kényszerű feladat, hanem egy nagyszerű lehetőség arra, hogy saját magunkat hatékonyan megmutassuk a külvilágnak.