2024. március 16. 05:51Bucsky Péter
Úgy költenek a globális tech platformok rendszerieben óriási összegeket a hirdetők, hogy független forrásból le sem ellenőrzik, hogy tényleg az ígért célcsoportnak jelentek-e meg a hirdetések – mutatott rá a digitális hirdetési piac egyik anomáliájára Ambruszter Géza, a Gemius Hungary cégvezetője.
Interjúk
2024. március 15. 05:25Bucsky Péter
A Magyar Telekom az IAB Az év videóhirdetése pályázat második helyét elnyerő reklámfilmje kapcsán Sebesta Dóra Judittal, a vállalat stratégiai média szakértőjével arról beszélgettünk, milyen újszerű videós hirdetések működnek jól a hazai fogyasztóknál.
Interjúk
2024. március 06. 05:23Bucsky Péter
Mi marad a média- és reklámiparból, ha a globálisoknál költik a multik a reklámforrásaikat?
Média
2024. március 05. 05:27Bucsky Péter
Amerikában a kábeltévé lemondásoktól retteg a tévés szakma, Magyarországon azonban stabil a lineáris tévézés bázisa.
Média